Treba 3.0 dCi v Espace a v dodavkach byla katastrofa pro Renault, prave proto, ze je to motor Nissanu. Pritom Nissan umi motory (benzinove), ale tohle podelali. Ani nevim o tom, ze by Nissan nabizel motor, co budes mit v Megane.
vetu o zaspani si nech pro manzelku

(1.6 16V 74kW, 1.5 dCi 63kW nebo 78kW - kdo ze to zaspal?) podivej se na Sonatu, ktera ma bez turba ve dvoulitru 121kW, i30 1.6CRDi s 94kW. Do ix35 se dava 2.0 CRDi se 135kW a do nove Sonaty pujde 2.0T a vysokoobjemove motory, ktery Renault neumel delat a tak je pro jistotu uz ani nenabizi. Posledni skvost byl Safrance Biturbo.
Vis, ono kolikrat lepsi osvedcena atmosfera, nez jezdit s prelektrizovanym (a typicky Francouzem) autem do servisu...urcite jsi sam nekolikrat videl, jak na Lagunach a Meganech po par letech zacne zlobit elektroinstalace. Cim vic dratku, tim vyssi pravdepodobnost, ze se neco podela. A dnesni auta, u vsech znacek, nejsou etalonem na spolehlivost, ale na dobre povozeni a za tri roky to prodat nekomu na dojezdeni.