motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: motor 1.4 T GDi
Nazdar
Zaujimalo by ma aka je spotreba 1.4tgdi na dialnici, teda na sestku pri 130km/h.
Ako sa ma jazdit s turbom. Ma sa na to slapat a motor buracat? Potom aj spotreba stupa.
V meste si to neviem predstavit. Pri skusobnej jazde vmeste to islo samo bez vacsieho slapania na plyn, ako silnejsia atmosfera. Ked sme vychadzali na dialnicu tak som pridal na 5 stupni ale ziadny efekt. Treba to podradovat?
Akurat predajca sa zmienil ze to treba vytacat.
Potreboval by som dtym jazdit aspon dva dni aby som to spoznal.
Testoval som aj 1.2 tsi a 1.0tsi v ibiize. Tomu rozumiem ze slabemu motoru pomaha turbo. Po slapnuti na plyn to zaburaca=zaklepe a objavi sa zrychlenie. Ten motor potrebuje turbo.
U 1.4tgdi to turbo je viac oddelene nakolko je 1.4 celkom silny motor a napr v meste si to vystaci aj bez turba ak nato moc neslapete. Mylim sa?
Zaujimalo by ma aka je spotreba 1.4tgdi na dialnici, teda na sestku pri 130km/h.
Ako sa ma jazdit s turbom. Ma sa na to slapat a motor buracat? Potom aj spotreba stupa.
V meste si to neviem predstavit. Pri skusobnej jazde vmeste to islo samo bez vacsieho slapania na plyn, ako silnejsia atmosfera. Ked sme vychadzali na dialnicu tak som pridal na 5 stupni ale ziadny efekt. Treba to podradovat?
Akurat predajca sa zmienil ze to treba vytacat.
Potreboval by som dtym jazdit aspon dva dni aby som to spoznal.
Testoval som aj 1.2 tsi a 1.0tsi v ibiize. Tomu rozumiem ze slabemu motoru pomaha turbo. Po slapnuti na plyn to zaburaca=zaklepe a objavi sa zrychlenie. Ten motor potrebuje turbo.
U 1.4tgdi to turbo je viac oddelene nakolko je 1.4 celkom silny motor a napr v meste si to vystaci aj bez turba ak nato moc neslapete. Mylim sa?
Naposledy upravil(a) brano_drotikar1 dne 08 zář 2017, 22:18, celkem upraveno 1 x.
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
- Reklama
Re: motor 1.4 T GDi
na dialnici mam priemernu okolo 7, ale vacsinou idem mierne nad 130 a raz za cas na to dupnem este viac, mne pri 130-tke pekne prida aj na 6tke, ale ked chcem dynamiku a predbieham na cestach prvej triedy cca pri stovke, podradim na trojku a pekne slape
Hyundai i30 1.4 T-GDI
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: motor 1.4 T GDi
Treba to podradovat aby sa zobudilo turbo. Takze ides na 5 stupni 90km/h a musis podradit na 3 aby to zacalo buracat?
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Re: motor 1.4 T GDi
Např při výjezdu z obce držím 3. stupeň až na 90 km/h (cca 4 200 ot./min) a pak teprve řadím 6. stupeň, baví mě jak to pěkně zrychluje. I tak mám průměrnou spotřebu pod 6 l/100 km.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: motor 1.4 T GDi
Nazdar
Ak to podradujete aby to malo dynamiku tak to dokaze aj auto bez turba. Cakal som ze turbo zabezpeci dynamiku aj bez podradovania. U 1.2tsi motora zaberalo v kazdej situacii aj bez podradovania. Ako funguje 1.5tsi netusim.
Ak to podradujete aby to malo dynamiku tak to dokaze aj auto bez turba. Cakal som ze turbo zabezpeci dynamiku aj bez podradovania. U 1.2tsi motora zaberalo v kazdej situacii aj bez podradovania. Ako funguje 1.5tsi netusim.
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Re: motor 1.4 T GDi
Samozřejmě není potřeba držet tu trojku až do 90 km/h, slušně to táhne i na čtyřku. Já osobně to dělám jen proto, že mě to baví.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: motor 1.4 T GDi
Jsou věci a lidé,kterým nepomůže nic a nikdo...Kdysi dávno kdosi moudrý řekl krásnou větu o házení perel ....
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Je zábavné sledovať ,ako vždy niekoho vtiahne do úplne zbytočnej diskusie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: motor 1.4 T GDi
Mě už to ani zábavné nepřijde
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- **
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 kvě 2010, 21:09
Re: motor 1.4 T GDi
Samozrejme je lepsie raz vidiet,skusit ako storazy pocut. Kedze skusobna jazda trva max 10 minut tak sa este pytam. 1.4 a 1.4tgdi motorizacie od hyundai som nepochopil. Na to treba mat specialne vedomosti a zrucnosti jazdit s tou motorizaciou. To som zazil len u h/K koncernu a to om vyskusal uz viac aut.
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
brano: Ano, na tychle dva motory musíš mít minimálně znalosti fyzika kvantové teorie. K tomu lehkou nohu na plyn a pevnou na spojku. A také prudce neřadit, převodovka to nemá ráda. Být tebou, do nejdu. Doporučuji Rapida nebo Octu III s 1,0 TSI. Budou uživatelsky přívětivější, pružnější, s menší spotřebou a větším kufrem než i30 III.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Myslíš,že to zabere...?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Doufám
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Naděje umírá poslední
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek