Zdravím a prosím o radu:
Při jízdě mi začíná něco pískat takovým šíleně nepříjemným kovovým zvukem vepředu asi u levého kola. hodně to dělá při pomalé jízdě a točení doleva (křižovatky fakt piští). jako by o sebe něco drhlo. co to může být? objevilo se to asi po cestě na dálnici ... ty vyškovské panely mi to asi dojebaly. můžou to být tlumiče, kotouče, destičky, ložiska, nebo něco jiného? neměl jsem zatím možnost to konzultovat s mechaniky a naštěstí budu mít celý tento týden služební auto...
díky
kovové pískání
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
kovové pískání
Tiburonek 1. generace, 1.6l, 84 kW
Octavia II Combi, 2.0 TDI PD, 103 kW
Octavia II Combi, 2.0 TDI PD, 103 kW
- Reklama
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: kovové pískání
Mě se pískání objevovalo vždy, když jsem měl zaseklou brzdu.. brzdič.. což je bohužel u kupátek docela častý..
Taky je tak jednou do půl roka rozebírám, čistim, mažu a mám klid..
Tak na to zkus mrknout
Taky je tak jednou do půl roka rozebírám, čistim, mažu a mám klid..
Tak na to zkus mrknout
- dragunov87
- *
- Příspěvky: 73
- Registrován: 07 říj 2008, 06:24
- Bydliště: Kobylí na Moravě / Skalica - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: kovové pískání
a nemas len zodrate brzdove oblozenie ???
-
- ***
- Příspěvky: 634
- Registrován: 22 čer 2007, 16:25
- Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: kovové pískání
To budou asi plíšky,co jsou na brzdovém obložení.To je signalizace,že je třeba vyměnit destičky.Ale když ty plíšky dáš pryč,tak ještě asi tak 2 až 5 tisíc km ujedeš.
Re: kovové pískání
jardaxyz píše:Zdravím a prosím o radu:
Při jízdě mi začíná něco pískat takovým šíleně nepříjemným kovovým zvukem vepředu asi u levého kola. hodně to dělá při pomalé jízdě a točení doleva (křižovatky fakt piští). jako by o sebe něco drhlo. co to může být? objevilo se to asi po cestě na dálnici ... ty vyškovské panely mi to asi dojebaly. můžou to být tlumiče, kotouče, destičky, ložiska, nebo něco jiného? neměl jsem zatím možnost to konzultovat s mechaniky a naštěstí budu mít celý tento týden služební auto...
díky
nejlepší bude, když sundáš levé přední kolo a podíváš se tam..Mrkni prvně na desky, pak na kotouč..Prostě vše prohlédni, jinak tady můžem plácat teorie donekonečna..Osobně to vidim taky na něco s brzdovým ústrojím, ale takhle na dálku fakt těžko říct
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: kovové pískání
takže to bylo o tom že už destičky dřely o kotouč. vše bylo už na výměnu. to byla darda. potvrzuju, že výměna kotouče znamená měnit i ložiska - prý to začal už zavádět i ford ... můj mechanik kroutil hlavou. je to debilní systém. jinak jsem vyměnil pár dalších věcí a 11tis. bylo fuč.
Tiburonek 1. generace, 1.6l, 84 kW
Octavia II Combi, 2.0 TDI PD, 103 kW
Octavia II Combi, 2.0 TDI PD, 103 kW
Re: kovové pískání
prakticky všechny auta, co nemaj na utažení kol šrouby, ale matice, jsou na výměnu kotoučů radost, protože musíš shodit náboj a tím v 90ti % zlikviduješ ložisko. Ano Ford používá také matice, takže uplne to stejné.. Já si na předchozích autech (Renault, Opel) měnil kotouče sám, tam byl klasický systém, sundal jsi kolo, brzdový třmen, pak povolil jeden malinkatý šroubek a kotouč byl dole...Tenhle systém viz Hyundai je fakt k ničemu...Zbytečně složitý, i nasazování kola je horší, musíš se najednou trefit na všechny štefty...Ale co už...
Tak hlavně, že závada je vyřešena...Chce to občas na to auto mrknout, ne jen lit benzin a jezdit.
Tak hlavně, že závada je vyřešena...Chce to občas na to auto mrknout, ne jen lit benzin a jezdit.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997