
Už předtím jsem tady na foru psal ohledně svítící kontrolky dobíjení a zároveň ruční brzdy. Kontroloval jsem skoro všechno co mě napadlo, a nakonec jsem zahýbal s pluskem na baterii a hle - kontrolky zhasly. S vědomím, že to byl jen špatný kontakt, vydal jsem se tedy ze Vsetína do Brna, na veletrh.
Asi 10 km od Vsetína mi spadly budíky, zastavil jsem tedy ke krajnici a podíval se na baterii, kontakt držel pořád stejně, říkám si .... co to muže být ... zkusím nastartovat a slyším "trrrrrrrrrrrrrr" .... cvakal startér

Pak jsem se vydal domů, bylo tak kolem páté, v Ivanovicích na Hané (asi 30 km od Brna) jsem se rozhodl natankovat. Zaplatil jsem, a zase nenastartoval ... zase cvakání startéru ... popravdě jsem začínal být zoufalý ... nakonec jsem tedy počkal, za 10 minut se štěstím nastartoval, a bez světel a jakýchkoliv spotřebičů se vydal na 120km dlouhou trasu do Vsetína. Ale už to nešlo, za chvíli by byla tma, dojel jsem tedy do Kroměříže (za soustavného blikání aut z protisměru) ... bylo tedy nějakých půl 8 večer, jsem v Kroměříži na benzince, auto nenahodím, domů je to ještě asi 70 km.
Tak jsem stopoval, ptal se lidí na benzince, nakonec jsem jel přes Zlín autobusem asi 2,5 hodiny domů. (kdybych měl dlouhé vlasy a holčičí obličej, hned bych se vezl s nějakým strejdou

2. DEN
Rozhoduju se co dělat ... baterku mi teď nikdo nepujčí, musím si pujčit jiné auto a jet do KR pro baterii, kterou v garáži dobiju a pak pojedu pro auto ...
Tak jsem si s kamarádkou udělal zase výlet, vzal jsem baterii, domluvil si to na pumpě že tam auto zůstane ještě 1 den, a vydal se zase 70km domů dobíjet baterii
3. DEN
Jedeme pro auto

kamarádi, nikdy ty kontrolky nepodceňujte jako já


Kdybyste někdo měli po ruce alternátor dejte vědět

Snad jste se aspo%ň trochu pobavili,
tak přeju všem hodně bezpečných kilometrů bez zbytečných investic,
Bohdan
