Problem startovanie 2,0 diesel
Moderátor: Moderátoři
Problem startovanie 2,0 diesel
Mam problem so startovanim, Ked stlacim tlacidlo, tak niekedy na prvy krat nastartujem, a niekedy len cvakne a zda sa ako keby sa vystrcil patorok na startery, ale nepretoci starter. Musim viac krat stlacit a vypnut auto a potom to naskodci. V servise mi povedali, ze to je slaba baterka, ale podla mna ked auto naskodci na prvy sup, ked sa starter otoci, tak to je chyba v starteri. Ma niekto skusenost s tym? Ja si myslim, ze je problem v starteri, lebo keby bolo v baterke tak nepretoci starter nikdy.
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Problem startovanie 2,0 diesel
No může to být slabá baterka, prostě souhra mnoha krátkých jízd a venkovní teploty může samozřejmě kapacitu baterky ovlivnit, ono pak záleží na tom jak je baterka "tvrdá" tedy jak udrží napětí při odběru velkého proudu...... nafta se žhaví, tam je odběr nějakých 80A pak následuje start s odběrem klidně 200-400A dle ztuhlosti motoru ( startér bez zatížení bere nějakých 80-100A) no a pokud klesne napětí na baterce, už vysouvací cívka už nemá sílu a nevysune pastorek do setrváku....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Problem startovanie 2,0 diesel
...opravte ma keď sa mýlim, najprv musí cievka vysunúť pastorok aby zapadol do zotrvačníka a až potom by ho mal roztočiť. či nie?, tým pádom odber prúdu pred roztočením štartéra je už spomínaných okolo 80A; MARIO píše že po opakovanom zapnutí/vypnutí mu to naskoči; môj tip vadná cievka/štartérRichard555 píše:( startér bez zatížení bere nějakých 80-100A) no a pokud klesne napětí na baterce, už vysouvací cívka už nemá sílu a nevysune pastorek do setrváku....
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: Problem startovanie 2,0 diesel
Ano, cievka vysunie pastorok do zotrvačníka a kontaktmi,ktoré su v nej spoji štartér a roztočí ho.Bud cievka slabo vysuva a nezopne tie kontakty alebo su opalené /zaoxidované/. To by zodpovedalo tomu popisu štartovania,že musí viac krát vypnut a zapnut. Dá sa to vyskušat aj tak,že či starter toči spojiš ho nakratko/obideš cievku/.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Problem startovanie 2,0 diesel
samozrejme,že vychadzame z toho aby bateria bola dobrá.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011