1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) Vs. 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW)

Hyundai Tuscon 3. generace 2020 - (NX4)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
nahodny.kolemjdouci
Příspěvky: 1
Registrován: 14 bře 2022, 06:42

1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) Vs. 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW)

Příspěvek od nahodny.kolemjdouci »

Zdravím uvažuji o koupi nového Tucsona, mám dilema co se týká motoru :?: Jezdím 30% město, 70% dálnice a rozhoduju se mezi 1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) a 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW), je tady nějaký majitel těchto motorizací, může přidat svůj poznatek ? Díky
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8132
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6T-GDI mild 7DCT (132kW) Vs. 1.6T-GDI hybrid 6AT (169kW)

Příspěvek od Mexican »

rozhodne hybrid (= HEV) ak neriesis peniaze. Ten MHEV je v podstate to najhorsie co moze byt. Realne moc vyznam nema (pretoze je slaby, ma malu baterku). U hybridu je to lepsie:

-> prevodovka je planetova, takze radi lepsie ako DCT, vydrzi viac
-> do buducna bude hybrid lepsou volbou kvoli emisiam a roznej sikane zo strany vrchnosti
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „Tucson III“