sportovní pružiny
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
sportovní pružiny
Ahoj chtěl jsem se zeptat, kde se dají sehnat sportovní pružiny na hyun dai accent r.v. 2005, nebo stavitelný podvozek
- Reklama
na www.autodoplnky.cz chci si taky koupit pružiny a sjížděl sem snad všechny stránky a na téhle stránce mi přijdou nejlevnější něco kolem 4500KČ LEVNĚJŠÍ SEM nenašel.se podívej
Já bych se spíš čumnul po pevnějším stabilizátoru - pohodlíčko zůstane, v zatáčkách nedostaneš mořskou chorobu. Myslím, že na ten českej tankodrom, brzdou dopravy (mám na mysli Šimona z min. dopravy) nazývaný jako vozovky, silnice atp. je tuhost sériového pružení OK.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Mozna by bylo lepsi ta auta zvednoutHanz píše:Já bych se spíš čumnul po pevnějším stabilizátoru - pohodlíčko zůstane, v zatáčkách nedostaneš mořskou chorobu. Myslím, že na ten českej tankodrom, brzdou dopravy (mám na mysli Šimona z min. dopravy) nazývaný jako vozovky, silnice atp. je tuhost sériového pružení OK.
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Okrem toho ze mas obity chladic odporucil by si znizenie podvozku ? ja nad tym uvazujem ale vsade su pre a proti a neviem sa rozhodnut je to lepsie teraz ked to mas znizene alebo je to uplne jedno ? poradte mi prosiiiiimmeexiko píše:No já to mam snížený a je to mazec
Kdybyste viděli ten vomlácenej chladič
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Vem rozum do dlaní a uvažuj:
Když pošlu auto k zemi, snížim těžiště a ve spolupráci s tvrdším podvozkem získám lepší jízdní vlastnosti, ale na druhou stranu ztratím pohodlí, bude víc trpět zavěšení kol, omezím využitelnost auta mimo běžné cesty (a někdy i na nich), v kombinaci se spojlerama udělám z auta na zimu buldozer a celoročně se to nejspíš bude "líbit" policajtům atd. Vypadá to efektně, ale využiju to a nebude mě to omezovat víc, než si teď představuju? Mám při velkém snížení druhé auto na běžné používání? Kde vlastně převážně jezdím?
Napiš si pod sebe na papír pro a proti z tvého pohledu a uvidíš, ve které kolonce toho budeš mít víc...... Hlavně nepospíchej, abys nemusel zase schánět prašule na uvedení do původního stavu
Když pošlu auto k zemi, snížim těžiště a ve spolupráci s tvrdším podvozkem získám lepší jízdní vlastnosti, ale na druhou stranu ztratím pohodlí, bude víc trpět zavěšení kol, omezím využitelnost auta mimo běžné cesty (a někdy i na nich), v kombinaci se spojlerama udělám z auta na zimu buldozer a celoročně se to nejspíš bude "líbit" policajtům atd. Vypadá to efektně, ale využiju to a nebude mě to omezovat víc, než si teď představuju? Mám při velkém snížení druhé auto na běžné používání? Kde vlastně převážně jezdím?
Napiš si pod sebe na papír pro a proti z tvého pohledu a uvidíš, ve které kolonce toho budeš mít víc...... Hlavně nepospíchej, abys nemusel zase schánět prašule na uvedení do původního stavu
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........