emise - vysoké CO - příčina
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
emise - vysoké CO - příčina
Tak jsem vylít od emisí jako špinavý hadr. Vysoké emise. Takže co s tím? Brouzdal jsem trochu po netu a pátral. Vesměs jsem našel, že by to mohla být lambda, případně katalyzátor (ale jeho vliv na CO není prý velký). Taky prej spínač teploty motoru a potom mě zaujal jeden borec, který toto všechno eliminoval a hodnoty CO pořád na hovno. A nakonec to byl ucpaný nějaký jednocestný ventil, který šel z jedné strany na odvětrání kliky a na druhé straně do sání (sorry - píšu to jak to čtu). Byla to ale Honda. Nemá Hyundai taky něco takového? Vzpomínám totiž, že už při minulých emisích mi CO blblo a najednou z ničeho nic to spadlo dolů - jako kdyby právě povolil možná ten přicpaný ventil (pokud tam teda je).
Takže se nezdráhejte a raďte a přispívejte . Trochu mě to totiž tlačí.
Takže se nezdráhejte a raďte a přispívejte . Trochu mě to totiž tlačí.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
- Reklama
vyletěl jsem před měsícem z emisí zrovna jako ty.Sloupec s CO byl úplně červený a nereagoval na otáčky motoru.Ten maník říkal že je pryč katalyzátor nebo tam vůbec není,tak jsem musel jinam,kde mají zastaralejší přístroj se kterým se to "nějak" udělalo ale,lambda to neni,tu jsem měnil chvilku předtím.
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
ventil
Podívej se sem. Než bych to dával na ukažto, raději sem udělal další stránku.
http://www.hyundaisraz.eu/moje/zv/zv.html
Rade622
http://www.hyundaisraz.eu/moje/zv/zv.html
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
ta hadice je klasické odvětrání klikové/vačkové skříně. Vzduch s minimálním množstvím olejem leze zpět do sání a spaluje se to. Měnil jsem tuhle těsnění víka ventilů a na tuhle hadici jsem pak zapomněl. jsem to nastartoval a volnoběh mi vyletěl na 3000 an epadal. Kdyžj sme přišlápl plyn na 4000 a pustil, motor dál sám běžel na 4000, jelikož si to bralo vzduch odtud, protože to je až za regulční škrticí klapkou. Velký vliv na emise bych v tom ale neviděl, tam jde spíš o to, aby se v klikové skříní udržoval konstatní tlak a samozřejmě než to pouště do atmosféry, je ekologičtější to pustit do sání a spálit to..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: emise - vysoké CO - příčina
mne to udelali spatne svicky ... jestli ti pri startu vali dym z auta ,.... tak to mas spatne svicky .. jak sem dal nove tak ani mracekMichal.Orlova píše:Tak jsem vylít od emisí jako špinavý hadr. Vysoké emise. Takže co s tím? Brouzdal jsem trochu po netu a pátral. Vesměs jsem našel, že by to mohla být lambda, případně katalyzátor (ale jeho vliv na CO není prý velký). Taky prej spínač teploty motoru a potom mě zaujal jeden borec, který toto všechno eliminoval a hodnoty CO pořád na hovno. A nakonec to byl ucpaný nějaký jednocestný ventil, který šel z jedné strany na odvětrání kliky a na druhé straně do sání (sorry - píšu to jak to čtu). Byla to ale Honda. Nemá Hyundai taky něco takového? Vzpomínám totiž, že už při minulých emisích mi CO blblo a najednou z ničeho nic to spadlo dolů - jako kdyby právě povolil možná ten přicpaný ventil (pokud tam teda je).
Takže se nezdráhejte a raďte a přispívejte . Trochu mě to totiž tlačí.
1,5 Glsi J1 92
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
ventil
Ta hadice je klasická, ale je napojena na ventil. Vím, že jsem do něj foukal, jestli je průchodný, má to nějakou souvislost s manuálem z hmcservice, ale hledat to nebudu, jen že tam na něj upozorňovali a tak jsem ho ověřoval.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Ta hadice může být skutečně ucpaná. Když jsem měnil řetěz na vačkách a měl jsem dole víko, tak jsem sundal plech, co je k němu zespodu našroubovaný. Pod ním bylo plno karbonu a to samé bylo určitě i ve ventilu, který je pod tím. Tak jsem to pro jistotu celý vymyl. Na emisích jsem prošel s přehledem, ale nevím, jestli to má souvislost . Někde ale začít musíš a tohle moc nestojí. Jestli to je ucpané poznáš podle toho, když u sání hadici vyndáš a prstem zkusíš, jestli fouká. Jinak katalyzátor stojí cca 2 - 3 tisíce, samozřejmě neorigo, jen podle průměru výfuku a obsahu motoru.
Lantra sedan 1,6 16V r.v.96
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Ty vole (bez urážky) - kde se dá sehnat katalyzátor za 3 litry? Sem s ním. Jen tak jsem mrkl na autokelly a našel katalyzátor za 9700,- (BOSAL). Vzpamatoval jsem se až na hajzlu nad mísou...jelensoft píše:Ta hadice může být skutečně ucpaná. Když jsem měnil řetěz na vačkách a měl jsem dole víko, tak jsem sundal plech, co je k němu zespodu našroubovaný. Pod ním bylo plno karbonu a to samé bylo určitě i ve ventilu, který je pod tím. Tak jsem to pro jistotu celý vymyl. Na emisích jsem prošel s přehledem, ale nevím, jestli to má souvislost . Někde ale začít musíš a tohle moc nestojí. Jestli to je ucpané poznáš podle toho, když u sání hadici vyndáš a prstem zkusíš, jestli fouká. Jinak katalyzátor stojí cca 2 - 3 tisíce, samozřejmě neorigo, jen podle průměru výfuku a obsahu motoru.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
tak doufám že už se ti udělá líp.jen si změř průměr roury a tady něco je za lidovku
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=2
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=2
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
- Petr Langer
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 29 lis 2007, 09:39
- Bydliště: Brno
tady mají univerzální na navaření za 2140 Kč
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=ZLhHrb
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=ZLhHrb
Hyundai Lantra J2 1.6 16V Kombi 1996
http://www.vyfukyonline.cz/Katalyzatory----univerzalni/ mrkni sem, ale je to bez záruky, jen jsem to nasel na netu.Michal.Orlova píše:Ty vole (bez urážky) - kde se dá sehnat katalyzátor za 3 litry? Sem s ním. Jen tak jsem mrkl na autokelly a našel katalyzátor za 9700,- (BOSAL). Vzpamatoval jsem se až na hajzlu nad mísou...jelensoft píše:Ta hadice může být skutečně ucpaná. Když jsem měnil řetěz na vačkách a měl jsem dole víko, tak jsem sundal plech, co je k němu zespodu našroubovaný. Pod ním bylo plno karbonu a to samé bylo určitě i ve ventilu, který je pod tím. Tak jsem to pro jistotu celý vymyl. Na emisích jsem prošel s přehledem, ale nevím, jestli to má souvislost . Někde ale začít musíš a tohle moc nestojí. Jestli to je ucpané poznáš podle toho, když u sání hadici vyndáš a prstem zkusíš, jestli fouká. Jinak katalyzátor stojí cca 2 - 3 tisíce, samozřejmě neorigo, jen podle průměru výfuku a obsahu motoru.
Lantra sedan 1,6 16V r.v.96