A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč... :´(
No to je otázka čim jsou způsobený vyšší otáčky, volnoběžnzm ventilem to taky není ty jsem zkušel dva... jedine řídící jednotkou ale tu se mi fakt nechtělo dobejvat zpod palubky... ale myslim si že by všechny ŘJ měly mít plusmínus stejnej program. Někdo mi radil, že se dají volnoběžné otáčy nastavovat tím, že rozebereš volnoběžný ventil a otočíš tou "čepičkou" s konektore ale nevím nezkoušel jsem to.
Při výměně turba je nutný odvzdušnit olejovej okruh, až budeš zpátky zapojovat hadice, nasaď na hadici od vstupu oleje do turba PETlahev a párkrát protoč motor startérem dokud do flašky nezačne vytejkat olej... abys věděl že tam bublinky fakt nejsou pak jí normálně připoj k turbu a všechno je OK, chladící okruh nemusíš řešit, voda tam nateče sama, navíc podle mejch zkušeností se dá omezeně jezdit i s ucpanym chlazením
Váhu vzduchu jsem jinou nezkoušel bo stará odešla.
Při výměně turba je nutný odvzdušnit olejovej okruh, až budeš zpátky zapojovat hadice, nasaď na hadici od vstupu oleje do turba PETlahev a párkrát protoč motor startérem dokud do flašky nezačne vytejkat olej... abys věděl že tam bublinky fakt nejsou pak jí normálně připoj k turbu a všechno je OK, chladící okruh nemusíš řešit, voda tam nateče sama, navíc podle mejch zkušeností se dá omezeně jezdit i s ucpanym chlazením
Váhu vzduchu jsem jinou nezkoušel bo stará odešla.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Reklama
Re: A je pryč... :´(
Super. Díky moc. A prosimtě, která je ta vstup oleje? To je ta kovová?
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč... :´(
Ne vstup ale vystup.
To je ta gumova hadice co vede do olejove vany. Nejde ani tak o to abys neco odvzdusnil, dulezity je aby se turbina promazala nez je roztocis, proto to delas a taky aby se vyplavil bordel z turbiny, pokud tam je.
az to budes delat tak si hlavne vyndej pojistku na ECU {pojistky vlevo dole u ridice} jinak nastartujes motor a lahev bude plna hned a mine se to ucinkem.
stou ECU pojistkou vyndanou jede jen starter ostatni ne
To je ta gumova hadice co vede do olejove vany. Nejde ani tak o to abys neco odvzdusnil, dulezity je aby se turbina promazala nez je roztocis, proto to delas a taky aby se vyplavil bordel z turbiny, pokud tam je.
az to budes delat tak si hlavne vyndej pojistku na ECU {pojistky vlevo dole u ridice} jinak nastartujes motor a lahev bude plna hned a mine se to ucinkem.
stou ECU pojistkou vyndanou jede jen starter ostatni ne
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Re: A je pryč... :´(
Super, díky moc. Nakonec mi volal Yurii a říkal, že je to ta na výstupu
Popravdě, myslel jsem si to
Vidíš, pojistka mě nenapadla. Myslel jsem si, že nechám vypnutej klíček a budu točit motorem přes řemenici. Protože jsem si říkal, že jinak nastartuju
V pondělí dám vědět. Snad se budu tvářit takhle a ne takhle
Popravdě, myslel jsem si to
Vidíš, pojistka mě nenapadla. Myslel jsem si, že nechám vypnutej klíček a budu točit motorem přes řemenici. Protože jsem si říkal, že jinak nastartuju
V pondělí dám vědět. Snad se budu tvářit takhle a ne takhle
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: A je pryč... :´(
dobre na nem makas, jen tak dal! taky bych si vzal takovyho broucka na hrani, ale stejne na nej nemam cas
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: A je pryč... :´(
Makat makam, ale nějak teď nestíhám nic jiného. Z práce pod auto, pak sprcha, rodinné povinnosti (radosti ) a spát.
Chci z něj udělat nejhezčí eSko, jen nevím, povede-li se mi to
Ale co se týče čičarád, tak už an něj mám připravený ALU na koberečky a ALU pedály. Ale dokud nebude motor v cajku na tohle kašlu. No a po motoru musím pořešit ten vlnovec a kastli. Bude se kytovata brousit
No a mám připravený boční výfuk. Dvoulauf vyvedený před zadním kolem pod prahem. Teď přemýšlím, jestli ho udělat na obě strany nebo jen na jednua jestli an něj udělat kapsu v prahu nebo ho dát pod
Jo, mimochodem, už do mě na parkovišti někdo 3x rochnul. Naposledy č**ák s ochcávkou a nárazníkem mi vygumoval na zadním plastu pruh
Chci z něj udělat nejhezčí eSko, jen nevím, povede-li se mi to
Ale co se týče čičarád, tak už an něj mám připravený ALU na koberečky a ALU pedály. Ale dokud nebude motor v cajku na tohle kašlu. No a po motoru musím pořešit ten vlnovec a kastli. Bude se kytovata brousit
No a mám připravený boční výfuk. Dvoulauf vyvedený před zadním kolem pod prahem. Teď přemýšlím, jestli ho udělat na obě strany nebo jen na jednua jestli an něj udělat kapsu v prahu nebo ho dát pod
Jo, mimochodem, už do mě na parkovišti někdo 3x rochnul. Naposledy č**ák s ochcávkou a nárazníkem mi vygumoval na zadním plastu pruh
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč... :´(
Tyvoe to sem zvědavej na ty změny, tu radu na odvzdusneni sem psal rano a jeste mi to moc nemyslelo Pak kdyz mi Kull volal tak sem si vzpomnel ze sem mu rek kravinu Ale i tak sem jaksi zapomnel dodat aby odpojil tu pojistku
To jsem zvědavej co z tý potvůrky uděláš Rýsuje se mi možnost že bych jel kousek od Klatov pro nějáký díly na Scoupo tak bych se cestou možná stavil a přiložil něják ruku k dílu
To jsem zvědavej co z tý potvůrky uděláš Rýsuje se mi možnost že bych jel kousek od Klatov pro nějáký díly na Scoupo tak bych se cestou možná stavil a přiložil něják ruku k dílu
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč... :´(
Díky, ale v pohodě. Mám auto stejně 10km za Plzní u našich an chatě, neb nemám garáž
Cílem víkendu je puze nahodit turbo. Zbytek budu ladit postupně
V první řadě to chci hodit do cajku a pak řešit blbovinky
Každopádně díky moc chlapi za rady!
jestli pojedeš do těch Klat. tak se ozvi, třeba se povede dát si spicha a jakožto řidiči zajedeme někam na limču
Cílem víkendu je puze nahodit turbo. Zbytek budu ladit postupně
V první řadě to chci hodit do cajku a pak řešit blbovinky
Každopádně díky moc chlapi za rady!
jestli pojedeš do těch Klat. tak se ozvi, třeba se povede dát si spicha a jakožto řidiči zajedeme někam na limču
Re: A je pryč... :´(
Tak předsevzetí, co jsem si dal jsou splněna, ale pocity jsou smíšené
V sobotu jsem pěkně vymontoval turbo nahodil to mé druhé, odvzdušním, zasponkuju (ož byly tak 4hod odpol.), nastartuju a.... zvuk traktoru. Říkám si dobře, turbo je špatný. Napíšu drahé polovičce, že přijedu déle a začnu shazovat turbo. Vyčistím původní, prohodím svody, nandám, odvzdušním, zasponkuju a ... zvuk traktoru. Kontroluju kabely, svíčky, rozdělovač, volám Yuriimu Diagnostika po tlf., žádná změna. Nas*anej ojíždím v 10hod. večer domů. Úplně zničenej. V neděli mi to nedalo, juknu na manuály 1994GT, zkontroluju pořadí kabelů a to souhlasilo. Měním svíčky, kabely, víko rozd., palec a pořád dokola. Nakonec mi to nedalo, volám Yuriimu a ptám se na pořadí kabelů. Samozřejmě jsem to měl jinak Plný radosti volám drahé polovičce, že auto je OK, že se jedeme koupat (jejím autem), že to dodělám v pondělí (dnes). Jedeme z koupačky, že se zastavíme na kafčo u našich, nebavilo mě jen tak sedět, tak jsem si tam hodil to náhradní turbo. Od začátku sundavání původního k zasponkování náhradního mi to, včetně odvzdušnění a nastartování trvalo rovnách 50min!!!!!!
Takže sečteno a podtrženo, během soboty a neděle 3x sundání a 3x nandání turba, minimálně 15x výměna svíček, výměna kabelů, víka rozdělovače, palce, různých čidel...
Díky Yurii, žes mi poradil!!!!
Takže od nákupu je uděláno:
Výměna kol (což byl porod, neboť na zadku se nacházela kola z Nissana a nešly sundat ani kladivem)
Přehození autorádia
Výměna startéru
Výměna volnoběžné trysky
Oprava sahary, která se najednou pos*ala
Výměna svodů a turba
Výměna svíček, kabelů, víka rozd., palce
Oprava pos*ané hydrauliky spojky
Plánuje se:
poladění vysokých volnob. otáček (ale pořád nevím, po čem přesně mám jít) - možná zkusím nahodit i katík
výměna vlnovce
výměna oleje, ol. filtru, zakoupení fungl nových svící, výměna komplet chladící kapaliny + vyčištění chl. systému
práce v interiéru
vykytování a nástřik rezatých míst (popř. vyvaření)
Uf, už teď je mi blbě
V sobotu jsem pěkně vymontoval turbo nahodil to mé druhé, odvzdušním, zasponkuju (ož byly tak 4hod odpol.), nastartuju a.... zvuk traktoru. Říkám si dobře, turbo je špatný. Napíšu drahé polovičce, že přijedu déle a začnu shazovat turbo. Vyčistím původní, prohodím svody, nandám, odvzdušním, zasponkuju a ... zvuk traktoru. Kontroluju kabely, svíčky, rozdělovač, volám Yuriimu Diagnostika po tlf., žádná změna. Nas*anej ojíždím v 10hod. večer domů. Úplně zničenej. V neděli mi to nedalo, juknu na manuály 1994GT, zkontroluju pořadí kabelů a to souhlasilo. Měním svíčky, kabely, víko rozd., palec a pořád dokola. Nakonec mi to nedalo, volám Yuriimu a ptám se na pořadí kabelů. Samozřejmě jsem to měl jinak Plný radosti volám drahé polovičce, že auto je OK, že se jedeme koupat (jejím autem), že to dodělám v pondělí (dnes). Jedeme z koupačky, že se zastavíme na kafčo u našich, nebavilo mě jen tak sedět, tak jsem si tam hodil to náhradní turbo. Od začátku sundavání původního k zasponkování náhradního mi to, včetně odvzdušnění a nastartování trvalo rovnách 50min!!!!!!
Takže sečteno a podtrženo, během soboty a neděle 3x sundání a 3x nandání turba, minimálně 15x výměna svíček, výměna kabelů, víka rozdělovače, palce, různých čidel...
Díky Yurii, žes mi poradil!!!!
Takže od nákupu je uděláno:
Výměna kol (což byl porod, neboť na zadku se nacházela kola z Nissana a nešly sundat ani kladivem)
Přehození autorádia
Výměna startéru
Výměna volnoběžné trysky
Oprava sahary, která se najednou pos*ala
Výměna svodů a turba
Výměna svíček, kabelů, víka rozd., palce
Oprava pos*ané hydrauliky spojky
Plánuje se:
poladění vysokých volnob. otáček (ale pořád nevím, po čem přesně mám jít) - možná zkusím nahodit i katík
výměna vlnovce
výměna oleje, ol. filtru, zakoupení fungl nových svící, výměna komplet chladící kapaliny + vyčištění chl. systému
práce v interiéru
vykytování a nástřik rezatých míst (popř. vyvaření)
Uf, už teď je mi blbě
Re: A je pryč... :´(
Tak k předchozímu seznamu přidávám ještě výměnu těsnění pod víkem ventilů, páč jsem si včera všimnul, že pravou stranou nechutně prolíná olej.
Testoval jsem (jen velmi malinko) to nově nahozené turbo. Tlačí na 5 světýlek, míň čmoudí a tahá docela slušně, takže uvidíme. Navíc se mi zdá, že se mi tak rychle nedostává teplota motoru k varu
Opravená sahara zas maká.
Ale přestalo fachčit autorádio resp, USB a SD vstup. A to jezdím jen na MP3 z karty. Ještě, že je v záruce, ale už si dovedu představit to martýrium s reklamací
edit: Yurii, nechceš přejmenovat tohle vlákno na A je pryč...aneb černej v rukou Kulla?
Testoval jsem (jen velmi malinko) to nově nahozené turbo. Tlačí na 5 světýlek, míň čmoudí a tahá docela slušně, takže uvidíme. Navíc se mi zdá, že se mi tak rychle nedostává teplota motoru k varu
Opravená sahara zas maká.
Ale přestalo fachčit autorádio resp, USB a SD vstup. A to jezdím jen na MP3 z karty. Ještě, že je v záruce, ale už si dovedu představit to martýrium s reklamací
edit: Yurii, nechceš přejmenovat tohle vlákno na A je pryč...aneb černej v rukou Kulla?
Re: A je pryč... aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;
To je akční název
Díky
Díky
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč... aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;
No tak mne to napadlo... Nevim proč ale když si řeknu Kull, vybaví se mi "Kull dobyvatel" a to se tam nehodí a "Kull opravitel" mi přišel pro skupáče lepčí
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Protože to byl film, Kull dobyvatel Taková volovina s Kevinem Sorbo (seriál Hercules). Knížka je super, je od tvůrce Conana R.E.Howarda. Nick Conan je zabranej skoro na všech fórech, tak většinou volím Howardovo druhého, méně známého, hrdinu. každopádně jako počtení můžu od Howarda doporučit cokoli - máte-li rádi hrdinské skutky, řinčení mečů, černou magii, hory svalů a trochu dobrodružství
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
No ani jedno z toho co jsi jmenoval v poslední větě já osobně nemám (zatím ) ale fakt je že podobný filmy a knížky můžu. Zkusím něco počíst
Furt lepší Kull Kullový než Barbar Onan
Furt lepší Kull Kullový než Barbar Onan
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Měl bych otázku ohledně laděného výfuku. A tím mám na mysli skutečný laďák a ne jen něco, co dělá kravál. Není mi jasná teorie vs. praxe.
Laďák je vypočítán tak, aby odváděl rychleji spaliny - což dle mého je způsobeno tím, že má menší hydraulický odpor pro spaliny. To znamená, že ideální laďák je výfuk spalin rovnou z bloku motoru. ALE, zná to asi každý, když je ruplý výfuk, motor se nemá o co "opřít" a výkon je menší. taka teď někdo poraďte jak to je. Asi bude teda nějaká závislost mezi výkonem motoru a odvodem spalin/hydraulickým odporem do výfuku????
Nebo se mýlím?