cuka skube netahne

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Zdravim mam problem mam Scoupe RV.96 65KW zacina to uz kdys je motor studeny tak se neudrzi bez pridani plynu!Skube jede jakoby na 3 valce vubec netahne nad 140 nejede driv 180 jak nic!A rozjezdy hruza!!!Akcelerace byla 0-100 za 11 a tedka tak 30!

Takze auto ma:
Nove zapalovaci kabely bosh
Nove svicky NGK BKR5ES-11 presne co tam maji byt
Nove cidlo teploty meneno 3x pro neustale podezirani automechaniku
Kamarad prodava autodily takze se tohle vzdycky obednalo a vratilo zpatky :wink: :
Zapalovaci civka
Haluv snimac
Snimac klepani
Snimac otacek vacky
Lambda sonda
Snimac polohy skrtici klapky
Volnobezny ventil
Jedine co neslo obednat tak aby se to dalo vratit byla ridici jednotka a vaha vzduchu!!! :D
Co je ok privod paliva:
Palivovy filtr,Regulator tlaku ,vztriky,zpetne palivove potrubi-paliva tam jde hodne zvysene emise o 150% oproti normalu Sporeba:zere jako rakovina!
Svicky po vytazeni cerne mokre!
Tlaky na vsech valcich uplne stejne 1.4
Sportovni svody-prvni svod ma o 40 stupnu nizsi teplotu!
Po zahrati volnobeh 900
Auto uz putovalo 3 servisama a divalo se na neho uz hodne mojich kamaradu co maji dilny a nebo jsou fakt koumaci! A nikdo na nic neprisel ani v tech 3 servisech jako ze jsem v kazdem byl 4 hodiny tak jsem nic neplatil... 8) nebod na nic neprisly!!
Rikam jedine co jsem nevymenil tak ja ta vaha vzduchu a pak uz me jen napada ridici jednotka?!

Kazda rada se hodi a jestli nekdo vi jak ozkouset vahu vzduchu..nebo jestli se najde nejaka dobra duse ze zlinskeho kraje ktera by ji pujcila na zkousku tak piste dik vsem za rady!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Russell
**
Příspěvky: 364
Registrován: 10 srp 2008, 12:11
Bydliště: Bratislava, Slovakia

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Russell »

nazdar,

podla mna by to mohlo byt sanie, ja ked som si daval CAI tak mi auto netahalo a obcas aj zdochlo, nemalo vykon a cukalo sa lebo bolo zle utesnene a tym padom motor nasaval falosny vzduch do motora co malo aj vyrazny vplyv na spotrebu hned na to som este raz podotahoval vsetky veci na sani a fici jak dabel :)
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Vysoká spotřeba mokré svíčky a emise je snad jedině špatná směs takže váha vzduchu počínaje přes netěsnosti sání (někdy jen prasklina ve vlnovcích hadic je potřeba vše pořádně projít) po lambdu. Když je to najednou skokově tak se prakticky dají vyloučit elektrické součásti, zcela sice ne ale většinou odchází postupně. Jestli to je váha vzduchu tak ji odpoj jednotka pojede v servisním režimu, ale poběží tak jsem přišel na to že by moje chtěla občas vyčistit, tedy tak to funguje u nissnanu nevím jestli jestli to je je stejné i u Scoupe. Mě se po odpojení ustálil chod (točí to jen do dvou tis) ale když mi vyletěla hadice sání tak chcípnul pokud jsem nebrnkal o plyn bez výkonu a pral se. Obráceně netěsnost sání ti zvedne spotřebu a budeš cítit takovou neochotu se vytáčet a budeš slyšet že se motor hádá a má jiný zvuk
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Dik moc ale netesnost jsem prochazel tam nic neni mel jsem je sundane .. dival jsem se jestli tam neni nejaka dirka prasklinka hadice jsou ok !
K te vaze kdys ji odpojim tak to nic neudela..potom jsem ji vysrouboval mymo sani a nechal ji zapnutou a zase na chodu zadny rozdil i kdys pridavam plyn porad se to chova stejne to asi nema delat ne ??V mojem okoli ani z kamaradu nikdo v aute vahu nema takze nevim co by ten motor mel udelat???Jen kdys ji zapojim tak jako by se to na 1 sekundu motor snazil spravit a pak se na to zase vykasle!!ale jeto opravdu jen vterinka!!

Tady jsou odkazy na videa:
Startovani za studene 2x bez plynu a jednou z plynem:http://www.youtube.com/watch?v=NtU63rJODrM
Odpojeni a zapojeni vahy zadna zmena na chod motoru:http://www.youtube.com/watch?v=CvHeuk4LT2U
Vaha mimo sani a jeji odpojeni taky bez rozdilu:http://www.youtube.com/watch?v=o1X0nxeMklk
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Vladislav Bureš »

psal jsi že když nastartuješ tak to chcípá že mu musíš pomoct takže jsem chtěl aby jsi když to s váhou chcípá ji odpojil jestli se srovná.
Jestli že jsi vyndal váhu nechal ji připojenou a motor se choval stejně tak bych asi vážně hledal chybu tam protože motor nemůže jed jak má když do něj jde jiné množstní vzduchu než si myslí to by potom nemusela být v sání auto se nemůže chovat stejně s váhou a bez.
Jinak k tomu teplotnímu čidlu už si nepamatuju jestli má Scoupe také dvě nebo jen jedno ale já mám dvě jedno pro budík v přístrojovce a jedno pro ŘJ ani v nissanu to nevěděli když jsem jim tam volal o nové.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Romcis »

Scoupe ma dve cidla, jedno pro palubku a druhe pro jednotku.. odpoj konektor od vahy a zkus,a ne ze sundas cast sani s vahou ale nechas ji pripojenou. je taky mozny ze ti vymenily spatny teplotni cidlo. to pro ukazatel na palubce ma jen jeden vodic,to druhe s vice vodici je pro jednotku.
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Vladislav Bureš »

To jsem měl na mysli jedno pin pro palubku a dvou pro ŘJ
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Ne stoprocentne se 3 x menilo 2 pinove cidlo teploty!To jedno pinove pro chod motoru snad neni ani dulezite ne?!...je to jen informace na palubovce..? :|

Jeste hodne lidi rikalo ze je dulezite jaky je v cidle odpor ..Scoupe ma NTC odpor to znamena cim vetsi teplota tim mensi odpor!..nejake cidla to maji naopak a potom to cidlo dava ridici jednotce presne opacne informace ...! opravte me jestli se pletu!
Přílohy
image.ashx.png
image.ashx.png (29.83 KiB) Zobrazeno 4084 x
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Vladislav Bureš »

i kdyby tam bylo opačné což se dá velmi jednoduše zjistit každé čidlo má udávaný odpor v dané teplotě 20 nebo 100°C takže nic co by se nedalo změřit multimetrem. Ale nemyslím si že by to mělo takový vliv. Mě ECu hlásila špatné čidlo a vesele to jezdilo ne tak jak by mohlo ale zdaleka ne tak jak popisuješ. Mě se celkem zamlouvá varianta AFM když nedošlo ke změně po odpojení je tam něco špatně
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Yurii »

Je to na 90% vaha vzduchu... ridici jednotka pak pracuje s vychozima hodnotama ktery se lisej od standardnich. Proto na plyn chcipa, neda se bez plynu nastartovat a proste je z nej lina potvora.
Jinak kdyz dobrou vahu vzduchu odpojis od jedouciho motoru, mel by zakolisat a chcipnout neb ose jen tak-tak udrzet / teda alespon u Scoupe GT s turbem u LS nevím.

Mam moznost sehnat druhovyrobni vahu na GTcko asi za 1400 z ebaye a mam jednu nahradni funkcni, ted s ni teda jezdi kamarad ale mel by dostat jinou tak kdybs chtel na zkousku, nebude problem :)

Jinak o cidlech teploty chladici kapaliny mam opacny info :) dvoupinove je prej pro palubni budik a jednopinove pro ridici jednotku, taky se mi to nezdalo ale Rikal to Hujer a zatim se nikdy nesplet tak mu verim. Nicmene timhle cidlem to NENI... menil jsme ho uz parkrat a nikdy zdadna zmena :)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Romcis »

Yurii píše:Je to na 90% vaha vzduchu... ridici jednotka pak pracuje s vychozima hodnotama ktery se lisej od standardnich. Proto na plyn chcipa, neda se bez plynu nastartovat a proste je z nej lina potvora.
Jinak kdyz dobrou vahu vzduchu odpojis od jedouciho motoru, mel by zakolisat a chcipnout neb ose jen tak-tak udrzet / teda alespon u Scoupe GT s turbem u LS nevím.

Mam moznost sehnat druhovyrobni vahu na GTcko asi za 1400 z ebaye a mam jednu nahradni funkcni, ted s ni teda jezdi kamarad ale mel by dostat jinou tak kdybs chtel na zkousku, nebude problem :)

Jinak o cidlech teploty chladici kapaliny mam opacny info :) dvoupinove je prej pro palubni budik a jednopinove pro ridici jednotku, taky se mi to nezdalo ale Rikal to Hujer a zatim se nikdy nesplet tak mu verim. Nicmene timhle cidlem to NENI... menil jsme ho uz parkrat a nikdy zdadna zmena :)
Tak to se plete cece, zkus jen pri otocenem klicku s ohratym motorem aby ti ukazoval teplomer na palubce a odpoj to jednopinove cidlo teploty,a uvidis jak ti to klesne na nulu...zapojis a zase ukazuje,odpojis neukazuje,zapojis ukazuje :D :D :D atd...jako u blbych :D jednopinove je jen informativni pro palubku, ne pro ECU.
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

JJ taky si myslym ze je to tou vahou uz ji zhanim od nekoho pouzitou alspon na odskouseni! [-o< A tady je obrazek te vahy pro Yurii
Přílohy
vaha.jpg
vaha.jpg (30.34 KiB) Zobrazeno 4061 x
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od black_sheep »

romcis ma pravdu s tema cidlama... a potvrzuji napad s vahou vzduchu, vypada to na ni.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Romcis »

Yurii píše:Je to na 90% vaha vzduchu... ridici jednotka pak pracuje s vychozima hodnotama ktery se lisej od standardnich. Proto na plyn chcipa, neda se bez plynu nastartovat a proste je z nej lina potvora.
Jinak kdyz dobrou vahu vzduchu odpojis od jedouciho motoru, mel by zakolisat a chcipnout neb ose jen tak-tak udrzet / teda alespon u Scoupe GT s turbem u LS nevím.

Mam moznost sehnat druhovyrobni vahu na GTcko asi za 1400 z ebaye a mam jednu nahradni funkcni, ted s ni teda jezdi kamarad ale mel by dostat jinou tak kdybs chtel na zkousku, nebude problem :)

Jinak o cidlech teploty chladici kapaliny mam opacny info :) dvoupinove je prej pro palubni budik a jednopinove pro ridici jednotku, taky se mi to nezdalo ale Rikal to Hujer a zatim se nikdy nesplet tak mu verim. Nicmene timhle cidlem to NENI... menil jsme ho uz parkrat a nikdy zdadna zmena :)
Tady u nas koupis vahu za 2200, takze nevim jestli to nevyjde s dopravou stejne jako z ebaye.
VÁHA VZDUCHU 0 280 217 102 ALFA ROMEO , FIAT, LANCIA ,HYUNDAI
(id: VV001)
cena 2 200 ,- Kč
VÁHA VZDUCHU 0 280 217 102 ALFA ROMEO 145, ALFA ROMEO 146, FIAT, LANCIA ,HYUNDAI ACCENT, HYUNDAI S-COUPE
VÁHA VZDUCHU SE SHODUJE S ČÍSLY .: 0 280 217 102, 0280217102, OE FIAT 46464928, 464649280,OE HYUNDAI 2816422051 , 2816422060
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Kull »

Jednoznačně bych si přikláněl k váze. Jestli se po jejím odpojení, potažmo po odpojení kabelů, motor chová stejně, bude to ona...
Předpokládám, že by měla být stejná an Ponny, Lantru ze stejných let, jako máš SCoupe... To yb neměl být problém na vrakáči sehnat, nebo si to nechat poslat...

Je ale také divná ta nižší teplota za prvním válcem... :-k
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“