Muže mi někdo poradit co se stalo s mojí H1?
Při vyšších otáčkách a ohřátém motoru nám svítí mazání a začne být hlučnější.Odešlo olej. čerpadlo,nebo něco jiného?Kdyby to bylo čerpadlo,jak se mění,nebo kdo ho opravuje?
Dík
H1 CRDI 103 KW
Moderátor: Moderátoři
H1 CRDI 103 KW
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
- Reklama
Re: H1 CRDI 103 KW
Edit a oprava:Olejove cerpadlo je pohanane retazou(myslim,ze je to zubove cerpadlo) Silno pochybujem,ze by to cerpadlo bolo opotrebovane,skor mas nejaky bordel v olejovych kanalkoch,alebo vadne cidlo tlaku,skus vymenit olej pomocou nejakeho pripravku na ucinne vypustenie oleja(Flush) daj cerstvy olej a filter.Ked kontrolka svieti vo vyssich otackach,tak je zrejme vysoky tlak,mozno je pretlakovy ventil vadny,lepsie filtry maju v sebe zabudovany obtokovy ventil(pri vysokom tlaku v systeme,abyneroztrhlo filter,tak ho prepne cez obtok) Hladaj jednoduchsie veci.Vela zdaru.
Naposledy upravil(a) oltcitak dne 10 úno 2012, 11:30, celkem upraveno 1 x.
Re: H1 CRDI 103 KW
Díky,olej filtr vyměněn .Závada stejná.Zkusím nechat změřit tlak oleje.Neví někdo hodnoty?
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Re: H1 CRDI 103 KW
neviem presne,ale myslim ze do 3-4 atm je normal.
PS skusim prilozit demontazny plan olej.cerpadla.
PS skusim prilozit demontazny plan olej.cerpadla.
- Přílohy
-
- COMPONENTS.zip
- (27.25 KiB) Staženo 72 x
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: H1 CRDI 103 KW
H1 má vlastní sekci, proto přesunuto
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: H1 CRDI 103 KW
Tak jsem to dal do servisu,kde mi měnili turbo,neboť jsem si myslel ,že odešlo v záruce.Totiž trubka od turba tlačila olej.I v mrazech motor naskočil okamžitě.Víčko na ventilech dělá podtlak a vůbec nekouří. Verdikt autorizovaného servisu :nejspíš špatné šály,turbo ok.Otázka je :Když je to takhle ,odkud se bere olej za turbem?Co si o tom myslíte?
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Re: H1 CRDI 103 KW
z odvetravania ventiloveho priestoru,dal dole vystupnu hadicu vzduchu z turba,ak bude olej az za vyustenim odvetravania,je to odtial.Ak bude uz v samotnom tele turba,tak prepusta tesnenie v turbe.Male mnozstvo nieje zavada.Skus si vyplnit do profilu udaje o aute,nech vieme,s cim mate cest. Inac urcity rocnik mal problemy so strednym salom,ktory pridieralo.Ja ked som dal olej 5W-30,tak som mal dost vela oleja v potrubi,po vymene za 10W-40 je tam len z odvetravania,cize minimalne.