H1 CRDI 103 KW

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
xera
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2012, 09:19

H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od xera »

Muže mi někdo poradit co se stalo s mojí H1?
Při vyšších otáčkách a ohřátém motoru nám svítí mazání a začne být hlučnější.Odešlo olej. čerpadlo,nebo něco jiného?Kdyby to bylo čerpadlo,jak se mění,nebo kdo ho opravuje?
Dík
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Reklama
 

Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1559
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od oltcitak »

Edit a oprava:Olejove cerpadlo je pohanane retazou(myslim,ze je to zubove cerpadlo) Silno pochybujem,ze by to cerpadlo bolo opotrebovane,skor mas nejaky bordel v olejovych kanalkoch,alebo vadne cidlo tlaku,skus vymenit olej pomocou nejakeho pripravku na ucinne vypustenie oleja(Flush) daj cerstvy olej a filter.Ked kontrolka svieti vo vyssich otackach,tak je zrejme vysoky tlak,mozno je pretlakovy ventil vadny,lepsie filtry maju v sebe zabudovany obtokovy ventil(pri vysokom tlaku v systeme,abyneroztrhlo filter,tak ho prepne cez obtok) Hladaj jednoduchsie veci.Vela zdaru. :wink:
Naposledy upravil(a) oltcitak dne 10 úno 2012, 11:30, celkem upraveno 1 x.
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
xera
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2012, 09:19

Re: H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od xera »

Díky,olej filtr vyměněn .Závada stejná.Zkusím nechat změřit tlak oleje.Neví někdo hodnoty?
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1559
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od oltcitak »

neviem presne,ale myslim ze do 3-4 atm je normal.
PS skusim prilozit demontazny plan olej.cerpadla.
Přílohy
COMPONENTS.zip
(27.25 KiB) Staženo 71 x
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od Farrael »

H1 má vlastní sekci, proto přesunuto ;-)
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
xera
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2012, 09:19

Re: H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od xera »

Tak jsem to dal do servisu,kde mi měnili turbo,neboť jsem si myslel ,že odešlo v záruce.Totiž trubka od turba tlačila olej.I v mrazech motor naskočil okamžitě.Víčko na ventilech dělá podtlak a vůbec nekouří. Verdikt autorizovaného servisu :nejspíš špatné šály,turbo ok.Otázka je :Když je to takhle ,odkud se bere olej za turbem?Co si o tom myslíte?
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1559
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: H1 CRDI 103 KW

Příspěvek od oltcitak »

z odvetravania ventiloveho priestoru,dal dole vystupnu hadicu vzduchu z turba,ak bude olej az za vyustenim odvetravania,je to odtial.Ak bude uz v samotnom tele turba,tak prepusta tesnenie v turbe.Male mnozstvo nieje zavada.Skus si vyplnit do profilu udaje o aute,nech vieme,s cim mate cest. Inac urcity rocnik mal problemy so strednym salom,ktory pridieralo.Ja ked som dal olej 5W-30,tak som mal dost vela oleja v potrubi,po vymene za 10W-40 je tam len z odvetravania,cize minimalne.
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“