![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Kdo tady má Trajeta?
Moderátor: Moderátoři
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Kdo tady má Trajeta?
No já vyndavam altik spodem kolem poloosy a musím povolit stabilizátor,taky pakárna,nevím jak to máš u nafty.Jo a spoustu nářadí sem si upravil či vyrobil,jinak to nejde ![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- Reklama
Re: Kdo tady má Trajeta?
Omlouvam se za zpozdenou reakci, byl jsem pryc.
To nik2.7: Je to o rozlesteni laku karoserie, udelal jsem to uz po koupi auta. Potrebujes tempo pastu http://www.druchema.cz/cz/katalog/autok ... -120g.html (koupis za 90kc v kazdych autodilech) a nejakou masinu (flexu s regulaci, vrtacku, excentrickou brusku, lesticku na karoserie,...) s unasecem na suchy zip a filc, nebo molitan.,pr. hadrovej kotouc s protikusem suchyho zipu (prodaj ti v zelezarstvi), co na to prilepis. Jeste hadry, ideal je flanel, nebo seprany bavlneny trika. Ja pouzil flexu s regulaci otacek ( co nejnizsi otacky!) s mekcim filcovym kotoucem.
Postup: Umejes auto a jeste mokry zacnes lestit- nanases na kasli tempo, roztocis masinu a lestis, sem tam to zvlhci rozprasovacem vodou. Ber to po kouskach, at to moc nezaschne- vzdy treba jedny dvere a setrit ten bordel a dolestit ruco flanelem. Za dve hodiny auto nepoznas, zmizi i lehci skrabance. Pak uz staci jen cas od casu, jak se ti chce, auto po umyti rozlestit ruco vlhkym hadrem s nejakou lestickou a dolestit flanelem (momentalne mam tohle http://www.sonax.cz/image_cla/1215200903_vyr_317100.jpg ale kup co kde uvidis v akci- v autodilech, hypermarketech,...), je to prace na 15 min. Delam to max dvakrat do roka a vysledek vidis. Navic se po osetreni kasle tak nespini a nedrzi se na ni prach. Preji hodne zdaru
a kdyby neco nebylo jasny, dal se ptej, rad poradim.
To Bolo: Altik, resp. jeho lozisko, ani volnobezka nebyla nakonec zdrojem toho chrasteni a susteni, i kdyz to tak vypadalo (snazil jsem se to odposlouchavat zeleznou 1/2" trubkou prilozenou za chodu motoru stridave na altik, pohon serva, vyvevu a vsude, kde to slo oprit). Po rozdelani byly nakonec pricinou volnobezna remenice a remenice napinaci kladky- stary viz foto, loziska uz mely silnou vuli a pri otaceni chrastily. Altik v pohode. Po vymene parada, chrasteni pryc. Obe remenice jsem koupil v![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Jinak altik ven- musis sundat remen!, pak povolit sroub, odklonit, dalsi tusim dva srouby, odsroubat vyvevu (tri srouby) odpojit elektro a je to. S mym mechanikem byl dole za 5 min i s remenem, ale na zvedaku (kvuli pristupu k napinaci kladce)- je to sikula, radost mu pomahat. S tim vercajkem uplne nevim co mel v rukach, ale veci klasicky z goly a stranovy klice s ockem.
Kdyby nekoho zajimalo- pro sundani toho sani bylo treba jeste odsrobovat rail, odpojit vsech 5 vysokotlakych trubek, odpojit konektory tusim regulace a cidla tlaku railu, zvedout ho nahoru, odpustit chladici kapalinu, rozdelat a vyndat termostat, odpojit konektor cidla teploty chlad. kapaliny, odsroubovat matky na steftech a sani odtrhnout od tesneni. Pak vse vycistit, odmastit kontaktni plochy a tesneni, nanest pro jistotu vysokoteplotni tesnici tmel (koupil jsem do 380 st.) a vse zpet. Na vycisteni hlinikoveho bloku sani- zaslepit plochou gumou mezi blok a plast. prirubu, upnout svisle do sveraku a nasypat do kanalu louh, zalyt horkou vodou. Pracujte v gumovych rukavicich a !pozor na oci a vypary!- po chvili zacne s hlinikem prudce reagovat a nekontrolovatelne bleje ta spinava pena ven, je to docela fofr. Pak vylit a opakovat dle potreby, semtam tam hrabnout ruco treba kartackem na zuby, nebo kartacem na lahve. Vyplachnout dobre studenou vodou a nechat oschnout. Zvenku pro pocit vzit jemnym drat. kartacem na flexe, kontaktni plochy pro tesneni kartacem mosaznym. Prisaham, ze to sani je cisty jak z vyroby. Dal do motoru ty kanaly k ventilum uz jen ruco opatrne smocenym zubnim kartackem v techn. benzinu, nebo jine rozpoustedlo a dukladne vytrit hadry a vyfouknout stlacenym vzduchem. Nesmi se tam v zadnym pripade dostat bordel! Nechat pak idealne do dalsiho dne odparit zbytky rozpoustedla, nez to zase zavrete, aby motor nenasal se vzduchem vypary. To by nedopadlo dobre.
To nik2.7: Je to o rozlesteni laku karoserie, udelal jsem to uz po koupi auta. Potrebujes tempo pastu http://www.druchema.cz/cz/katalog/autok ... -120g.html (koupis za 90kc v kazdych autodilech) a nejakou masinu (flexu s regulaci, vrtacku, excentrickou brusku, lesticku na karoserie,...) s unasecem na suchy zip a filc, nebo molitan.,pr. hadrovej kotouc s protikusem suchyho zipu (prodaj ti v zelezarstvi), co na to prilepis. Jeste hadry, ideal je flanel, nebo seprany bavlneny trika. Ja pouzil flexu s regulaci otacek ( co nejnizsi otacky!) s mekcim filcovym kotoucem.
Postup: Umejes auto a jeste mokry zacnes lestit- nanases na kasli tempo, roztocis masinu a lestis, sem tam to zvlhci rozprasovacem vodou. Ber to po kouskach, at to moc nezaschne- vzdy treba jedny dvere a setrit ten bordel a dolestit ruco flanelem. Za dve hodiny auto nepoznas, zmizi i lehci skrabance. Pak uz staci jen cas od casu, jak se ti chce, auto po umyti rozlestit ruco vlhkym hadrem s nejakou lestickou a dolestit flanelem (momentalne mam tohle http://www.sonax.cz/image_cla/1215200903_vyr_317100.jpg ale kup co kde uvidis v akci- v autodilech, hypermarketech,...), je to prace na 15 min. Delam to max dvakrat do roka a vysledek vidis. Navic se po osetreni kasle tak nespini a nedrzi se na ni prach. Preji hodne zdaru
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
To Bolo: Altik, resp. jeho lozisko, ani volnobezka nebyla nakonec zdrojem toho chrasteni a susteni, i kdyz to tak vypadalo (snazil jsem se to odposlouchavat zeleznou 1/2" trubkou prilozenou za chodu motoru stridave na altik, pohon serva, vyvevu a vsude, kde to slo oprit). Po rozdelani byly nakonec pricinou volnobezna remenice a remenice napinaci kladky- stary viz foto, loziska uz mely silnou vuli a pri otaceni chrastily. Altik v pohode. Po vymene parada, chrasteni pryc. Obe remenice jsem koupil v
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Jinak altik ven- musis sundat remen!, pak povolit sroub, odklonit, dalsi tusim dva srouby, odsroubat vyvevu (tri srouby) odpojit elektro a je to. S mym mechanikem byl dole za 5 min i s remenem, ale na zvedaku (kvuli pristupu k napinaci kladce)- je to sikula, radost mu pomahat. S tim vercajkem uplne nevim co mel v rukach, ale veci klasicky z goly a stranovy klice s ockem.
Kdyby nekoho zajimalo- pro sundani toho sani bylo treba jeste odsrobovat rail, odpojit vsech 5 vysokotlakych trubek, odpojit konektory tusim regulace a cidla tlaku railu, zvedout ho nahoru, odpustit chladici kapalinu, rozdelat a vyndat termostat, odpojit konektor cidla teploty chlad. kapaliny, odsroubovat matky na steftech a sani odtrhnout od tesneni. Pak vse vycistit, odmastit kontaktni plochy a tesneni, nanest pro jistotu vysokoteplotni tesnici tmel (koupil jsem do 380 st.) a vse zpet. Na vycisteni hlinikoveho bloku sani- zaslepit plochou gumou mezi blok a plast. prirubu, upnout svisle do sveraku a nasypat do kanalu louh, zalyt horkou vodou. Pracujte v gumovych rukavicich a !pozor na oci a vypary!- po chvili zacne s hlinikem prudce reagovat a nekontrolovatelne bleje ta spinava pena ven, je to docela fofr. Pak vylit a opakovat dle potreby, semtam tam hrabnout ruco treba kartackem na zuby, nebo kartacem na lahve. Vyplachnout dobre studenou vodou a nechat oschnout. Zvenku pro pocit vzit jemnym drat. kartacem na flexe, kontaktni plochy pro tesneni kartacem mosaznym. Prisaham, ze to sani je cisty jak z vyroby. Dal do motoru ty kanaly k ventilum uz jen ruco opatrne smocenym zubnim kartackem v techn. benzinu, nebo jine rozpoustedlo a dukladne vytrit hadry a vyfouknout stlacenym vzduchem. Nesmi se tam v zadnym pripade dostat bordel! Nechat pak idealne do dalsiho dne odparit zbytky rozpoustedla, nez to zase zavrete, aby motor nenasal se vzduchem vypary. To by nedopadlo dobre.
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Kdo tady má Trajeta?
A kolik vyšly ty řemenice? ty jsem neměnil, ono to po chvíli chrastit přestane. tak nevím
, kurde to sání bych si taky vyčistil, ale je to celkem pracné jak čtu, spíš mám strach že bych něco urval..
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- tr2700automat
- **
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12 led 2012, 08:05
Re: Kdo tady má Trajeta?
Tak muj dvesedmicka Trajet uz svisti z letnimi Michelenky ktere letos dojedu. Vcera v tom letnim vedru jsem vyzkousel i klimatizaci ktera funguje bezva
. Ted jsem jiz pripraven ze svym sviznym fesakem polykat kilometry dalnice
( a zaroven polykat i benzin
) i kdyz prazi slunicko ve svezi kabine meho Trajetu bez namahy manipulovat z rychlostni pakou jelikoz muj Trajet je automat, teze bez namahy staleho slapani na pedal plynu jelikoz nastavim s tempomatem libovolnou rychlost coz mne usetri od namahy v soferovani a zaroven usetri moji kapsu od plytvani drahocenneho benzinu a korunek. Uz se tesim na ty tisice kilometry ktere na mne cekaji kdyz v lete s pohodlnou jizdou s mym Trajetem pojedu na ceste k mori a plazim do jizni Evropy
.
![Obrázek](http://img818.imageshack.us/img818/5598/2005hyundaitrajet1600x1.jpg)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
![Obrázek](http://img818.imageshack.us/img818/5598/2005hyundaitrajet1600x1.jpg)
Re: Kdo tady má Trajeta?
Dohromady 840,- se slevou (asi 15%) na kamarada, co pracuje v
AutoPalace. Taky mi to chrastilo jen obcas, spis nekdy vic a nekdy min. Vic kdyz byla zima, po studenym startu.
Mas pravdu s tim sanim, je to pracny. Ale musim rict, ze po vycisteni jde auto "vic za plynem" a to zcela objektivne, lepe se mu dycha. Vzdyt nektery ty komory mely na zacatku od plast. priruby sotva polovicni pruchodnost, kolik tam toho bordelu bylo. Dal k ventilum uz to byl jenom takovej cernej povlak, skoro cisty. Ale tvoje sani vypadalo z tech fotek lepe, tak nevim, jestli bych se do toho poustel.![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Mas pravdu s tim sanim, je to pracny. Ale musim rict, ze po vycisteni jde auto "vic za plynem" a to zcela objektivne, lepe se mu dycha. Vzdyt nektery ty komory mely na zacatku od plast. priruby sotva polovicni pruchodnost, kolik tam toho bordelu bylo. Dal k ventilum uz to byl jenom takovej cernej povlak, skoro cisty. Ale tvoje sani vypadalo z tech fotek lepe, tak nevim, jestli bych se do toho poustel.
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Trajet 2.0 CRDi, 2003
- tr2700automat
- **
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12 led 2012, 08:05
Re: Kdo tady má Trajeta?
Aby jsem mel na ceste zapnutou kameru a zaroven i navigaci musel jsem mit dva zdroje napajeni 12 V coz jsem dnes uskutecnil s koupe teto sikovne vecicky (viz obrazek). Je to rozdvojka napajeni ktera dava dva zdroje 12V a navic i dva zdroje USB (5V) pro napajeni zarizeni ktere se nabiji pres USB (ipod, ifon, mobil, PDA, MP3 prehravace, atd). Stala mi 169Kc a doufam ze mi bude na cestach poctive slouzit
![Obrázek](http://www.zbozik.cz/99-205-thickbox/dvou-rozbocovac-autozasuvky-2x-1000ma-usb-port.jpg)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrázek](http://www.zbozik.cz/99-205-thickbox/dvou-rozbocovac-autozasuvky-2x-1000ma-usb-port.jpg)
Re: Kdo tady má Trajeta?
to kanal: Diky za rady. Hned kdyz budu mit cas tak meho milacka se pokusim taky vylestit. Vi vsichni mate nalestene Trajety jen ten muj chudera vedle vasich vypada jako chudy pribuzny. A kdyz k tomu pridam ze ten muj je dvesedmicka automat, to jest kral kralu v Trajetech tak mne to stve jeste vice. Ale neco pro to udelam, jen mit trochu cas. Vevnitr ale muj Trajet je nadherne nablyskanej, zari cistotou,krasne voni, mam i nove koberecky. Mam i nadhernou palubku hec, jako z vylesteneho draheho dreva. Jo a taky mam dobre stereo Pioneer ze chargerem pro sesti Cedecka. A taky mam na palubce namontavanej takovej sikovnej pristroj pro Hands free a tak slysim a mluvim na mobil pres Pionyra. Je to bezva, pohodlne a bezpecne mluvit do mobila kdyz ridim.Jen ty brzdy mne trochu stvou nejsou prilis ucinne, ale ted nejsou prachy na opravu. Hned kdyz ale usetrim nejakou korunku tak se domluvim s Hardcamem a jestli cena bude fajn tak pujdu do toho. Motor ale je velmi vykonny a tahne Trajeta jako raketa
![Obrázek](http://img687.imageshack.us/img687/5076/nik271.jpg)
![Obrázek](http://img99.imageshack.us/img99/6238/nik272.jpg)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Obrázek](http://img687.imageshack.us/img687/5076/nik271.jpg)
![Obrázek](http://img99.imageshack.us/img99/6238/nik272.jpg)
Re: Kdo tady má Trajeta?
At mi odpusti Hardcam ale neslo to aby jsem to nenapsal
, musim mu podekovat verejne
. Cenu kterou mi nabidl za vymenu vsech kotoucu a desek na mem Trajetu je bezva cena!!! Smekam klobouk Hardcame jses bezva chlap
.
![Obrázek](http://school.discoveryeducation.com/clipart/images/thanks.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Obrázek](http://school.discoveryeducation.com/clipart/images/thanks.gif)
Re: Kdo tady má Trajeta?
umím stejnou,nebo i lepší cenu,to si buď jistý
Ale v mým případě by to byla už služba kolegovi z fóra.Hard na tom aspoň ještě něco má,přecijenom ho to živí..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ale v mým případě by to byla už služba kolegovi z fóra.Hard na tom aspoň ještě něco má,přecijenom ho to živí..
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Kdo tady má Trajeta?
Hele hosi,ze sa vam pcham do vlakna,ale zaujima ma ako to dopadlo s tym Rustyco gelom,mate uz nejake skusenosti,rozmyslam nad kupou,zohnal som si nejake info o tomto sposobe odhrdzovania(oplachove a bezoplachove odhrdzovace) ale nieje nad osobne poznatky
takze,co mate za info? ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Kdo tady má Trajeta?
No mě by to taky docela zajímalo,když jsem to tu třem členům prodal ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Kdo tady má Trajeta?
Poslední dobou je tu ticho po pěšině
Taky by mně to zajímalo,třeba fota z aplikace či vídeo ![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Kdo tady má Trajeta?
No co bych k tomu řek, funguje to no ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
bolo: to neznelo nejak moc optimisticky ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Kdo tady má Trajeta?
Tuž natřu gelem zrezlé místo a pak to setřu a je to bez rezu, pořádně vočistím a ošetřím , je to gut
a enjoyovi ještě jednou děkuji.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi