je to u těchto modelů normál, že se po projetí ostré zatáčky, či občasném kolísnutí otáček ručička palivoměru nahne (vždycky pouze dolů

Př.: Jízda po dálnici 120 km/h ručička klesá, sjedu z dálnice na 90 km/h ručička stoupne na aktuální stav.
Díky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
mno taky jsem o tom premejslel, ale vazne to tak neni, pac to dela i na volnobeh.. zase to neni ferrari a hlavne alespon na scoupu to ma spozdeni..Tomikp píše:Když se jede rychle, tak se palivo v nádrži odstředivou silou nahrne dozadu a ručička sleze dolu. při zpomalení se zase vyrovná, pač palivo steče ze stěny nádrže zase na svojí vodorovnou hladinu. To je jak s cisternou, taky se s ní musí jezdit opatrně
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krkMcSatek píše:Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Třeba je to skutečně korejský palubní počítač
black_sheep píše:ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krkMcSatek píše:Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Třeba je to skutečně korejský palubní počítača v zatackach uz vubec nee!
tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva
ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi..
Tak to bude asi rozdíl mezi Accentem scoupem. To naklánění v zatáčkách. Jinak si to opravdu nemohu vysvětlit. Třeba je něco s plovákem a ten se po projetí zatáčky moc nahýbá...black_sheep píše:ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krkMcSatek píše:Díky za reakce,
Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku
Třeba je to skutečně korejský palubní počítača v zatackach uz vubec nee!
tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva
ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi..
mm, muslis, ze korejci neznaji stabilizatory napeti (ie 78XX) nebo je z ekonomickych duvodu vynechavaji?Josef píše:Jenom úvaha
Kdesi na foru se řešila možnost odpojeni ukazatele paliva, který ukazuje i při vypnutém zapalování.palivoměr má proměnný odpor závislý na množství paliva.
co takhle tuto informaci spojit se skutečností změny napětí v palubní síti v závislosti na nabíjecím proudu alternátoru v závislosti na otáčkách motoru a tím i rychlostiproud do ukazatele paliva rozhodně musí být jiný při 12 V a při 14,8 V. Ohmův zákon přeci fungovat MUSÍ
![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |