Nastartuje či nenastartuje? To je oč tu běží...
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
- Reklama
Já ho zítra schválně odpojím jestli mi naskočí motor,ale to slyším poprvé,že by toto čidlo mělo funkci na startování!!!draceq píše:DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
No, taky se mi to nezdá, možná jen potřebuje při startování otevřít a zavřít přední kapotu Každopádně tam někde bude asi bude jádro kudrnatého psa - čili pudla.ivan píše:Já ho zítra schválně odpojím jestli mi naskočí motor,ale to slyším poprvé,že by toto čidlo mělo funkci na startování!!!draceq píše:DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Tak jsem ho dneska odpojil a motor naskočil,tudíž nemá na to vliv!!ivan píše:Já ho zítra schválně odpojím jestli mi naskočí motor,ale to slyším poprvé,že by toto čidlo mělo funkci na startování!!!draceq píše:DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Ale koukal jsem,že vzadu na bloku je snímač polohy kliky,nech ho také prověřit!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27 říj 2006, 21:41
Mám Accenta 1,5 r.v. 1996 a občas se mi stává, že prostě nenastartuje... Ale o tom už jste tu psali. Jaká je tedy závěrečná diagnóza? Bylo vadné čidlo? Drát k čidlu? Bylo to používáním mobilu?
Já mám tušení, jako bych "neměl benzín". Nejdříve jsem si myslel, že je to palivem, ale toho se nepotvrdilo. Pak jsem si myslel, že je to ucpaným palivovým filterm - to se taky nepotvrdilo. Vyměnil jsem svíčky, taky žádný vliv. Vyměnil jsem autobaterii a ejhle! Start bez problémů!!! Ale po krátké době se to zase začalo opakovat. Mám tucho, že mám větší spotřebu proudu než je výroba alternátorem. Pomáhá to, že když odpojím na den baterku, tak druhý den nastartuju. Mám podezření na "příliš vysoký zbytkový proud". Zkoušel někdo z vás tuto diagnózu? Jen doplním, že na testu v servivu nebyl problém... Možná odchází alternátor, kde byl před rokem vyměněn regulátor (2500 CZK). ˇKdyž jsem jezdíval každý den do a z práce 30 + 30 km, tak jsem problém míval opravdu zřídka - jezdil jsem rychle a asi se dobíjelo. Těď jezdím jen krátce 2x týdně a je to dost naprd - spolehlivost startu je menší. Když už nastartuju, tak to trvá dost dlouho a vyšťavuje to baterku... Když po 10 km vypnu motor, mám malou šanci, že nastartuju...
Prosím o radu, co by ještě mohlo být špatně. Díky.
Já mám tušení, jako bych "neměl benzín". Nejdříve jsem si myslel, že je to palivem, ale toho se nepotvrdilo. Pak jsem si myslel, že je to ucpaným palivovým filterm - to se taky nepotvrdilo. Vyměnil jsem svíčky, taky žádný vliv. Vyměnil jsem autobaterii a ejhle! Start bez problémů!!! Ale po krátké době se to zase začalo opakovat. Mám tucho, že mám větší spotřebu proudu než je výroba alternátorem. Pomáhá to, že když odpojím na den baterku, tak druhý den nastartuju. Mám podezření na "příliš vysoký zbytkový proud". Zkoušel někdo z vás tuto diagnózu? Jen doplním, že na testu v servivu nebyl problém... Možná odchází alternátor, kde byl před rokem vyměněn regulátor (2500 CZK). ˇKdyž jsem jezdíval každý den do a z práce 30 + 30 km, tak jsem problém míval opravdu zřídka - jezdil jsem rychle a asi se dobíjelo. Těď jezdím jen krátce 2x týdně a je to dost naprd - spolehlivost startu je menší. Když už nastartuju, tak to trvá dost dlouho a vyšťavuje to baterku... Když po 10 km vypnu motor, mám malou šanci, že nastartuju...
Prosím o radu, co by ještě mohlo být špatně. Díky.
ja som mak takyto problem a na moje pocudovanie to bolo v spinacej skrinke..Da sa velmi jednoducho rozobrat a opravit.Staci v nej poopravit kontakty a mne to potom islo bez problemov..Moja skusenost..
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Jak to tu pročítám tak by jsem se mohl podělit o zkušenosti přítelčiných rodičů na jejicvh accentu 97. Měli stejnej problém že jednou nastartovalo a pak zase ne. Asi po měsíci se nechalo vyměnit teplotní čidlo a od té doby jim to chytá jako nový
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Spíše bych to viděl na alternátor,pokud jsi tam dal dobře nabitou autobaterii a auto jelo či startovalo normálně a stejná závada se opět ukazuje,bych to viděl na nedostatečné dobíjení Má rada zní zkus změřitjamesbond-007 píše:Mám Accenta 1,5 r.v. 1996 a občas se mi stává, že prostě nenastartuje... Ale o tom už jste tu psali. Jaká je tedy závěrečná diagnóza? Bylo vadné čidlo? Drát k čidlu? Bylo to používáním mobilu?
Já mám tušení, jako bych "neměl benzín". Nejdříve jsem si myslel, že je to palivem, ale toho se nepotvrdilo. Pak jsem si myslel, že je to ucpaným palivovým filterm - to se taky nepotvrdilo. Vyměnil jsem svíčky, taky žádný vliv. Vyměnil jsem autobaterii a ejhle! Start bez problémů!!! Ale po krátké době se to zase začalo opakovat. Mám tucho, že mám větší spotřebu proudu než je výroba alternátorem. Pomáhá to, že když odpojím na den baterku, tak druhý den nastartuju. Mám podezření na "příliš vysoký zbytkový proud". Zkoušel někdo z vás tuto diagnózu? Jen doplním, že na testu v servivu nebyl problém... Možná odchází alternátor, kde byl před rokem vyměněn regulátor (2500 CZK). ˇKdyž jsem jezdíval každý den do a z práce 30 + 30 km, tak jsem problém míval opravdu zřídka - jezdil jsem rychle a asi se dobíjelo. Těď jezdím jen krátce 2x týdně a je to dost naprd - spolehlivost startu je menší. Když už nastartuju, tak to trvá dost dlouho a vyšťavuje to baterku... Když po 10 km vypnu motor, mám malou šanci, že nastartuju...
Prosím o radu, co by ještě mohlo být špatně. Díky.
alternátor kolik přesně dobijí a potom nám dej vědět!!
Ps.Projdi si to zde!! https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... sc&start=0
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Tak chlapi,když jsem měl accent taky jsem se s tím trápil.Takže je to snímač polohy klikovky.Není to napojený na okruh takže diagnostika nic neřekne.Je to bohužel citlivé čidlo které se vyhřeje a pak otravuje.U1.3 je to po pravé straně pod lamda sondou,je to v takovém držáku.1.vytáhnout z držáku.2.rozpojit.3stříknout čistič kontaknů.4.zapojit.Je tam dost blbej přístup.Otravovalo mně to kažký 4.měsíce.někdy s tým stačí jen pohnout.Pak jedině vyměnit snímač.Na accenta stojí kolem 3000kč.Dejte vědět jak jste dopadli.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jsem zapomněl.Projevuje se to vždy jen v určité teplotní fázi.Když nejde nastartovat ztačí do toho čidla drbnout. Stalo se mně to i v Chorvatsku.Pak jsem do toho drbl a naskočilo to.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Tommas33
A mozes pls. presne napisat kde sa to nachadza? Pod aky drziakom??
A ak by si hodil dajek foto, bolo by to este lepsie.
vdaka
A ak by si hodil dajek foto, bolo by to este lepsie.
vdaka
Hyuindai Accent '95, 1.3 62kw
taky mam presne tenhle problem (Accent 1.3 1995). myslel sem, ze je na vine baterie, ale tu sem nechal nabit a dela to zase. A zajimavy ze fakt jen nekdy, treba rano kdyz je kosa tak to chytne na prvni pokus, ujedu par km, zhasnu motor a startuju a naskoci to az na xtej pokus.
Uz sem chtel menit baterii ale dobre ze sem dnes nasel tenhle topic, ale muze mi nekdo popsat kam presne mam hrabnout pro ten snimac polohy klikovky? diky
Uz sem chtel menit baterii ale dobre ze sem dnes nasel tenhle topic, ale muze mi nekdo popsat kam presne mam hrabnout pro ten snimac polohy klikovky? diky
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jste to tady pozorně pročetli tak zjistíte,že na 1.stránce je odkaz ta fotku toho čidla.Takže pánové 1.rada napřed číst a pak se ptát!!!!!!
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi