LPG

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Mojtis22
Příspěvky: 1
Registrován: 04 dub 2019, 09:58

LPG

Příspěvek od Mojtis22 »

Zdravim mám i30 1.4 T-GDI 103 KW. Prednedávnom vyšiel splynovac od výrobcu PRINS, typ Direct LiquiMax Gen3 v hodnote s montážou 2600 €. Dal si to už niekto namontovať a aké ma s tím skúsenosti. Dik za odpovede.
Reklama
 

Uživatelský avatar
helou
**
Příspěvky: 459
Registrován: 18 čer 2017, 17:07

Re: LPG

Příspěvek od helou »

Ja som tiez uvazoval o splynovaci, ale na moj najazd je navratnost 2500 eur veeeelmi daleko.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2236
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: LPG

Příspěvek od dibarbora »

Technológia na prvý pohľad vymakaná, ale návratnosť celkom za horizontom počítam tak 60tkm. To už je dosť a neviem či to vyváži riziko pre životnosť motora. Keby sa dala objednať na TGDI príprava na LPG (upravené komponenty - hlava valcov) ako v minulosti tuším na 1,4 MPI tak by to za úvahu možno stálo.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20285
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: LPG

Příspěvek od Axel.Foley »

Motory :hyu: si s LPG moc nerozumí. Pro instalaci LPG existují mnohem lepší motory od jiných značek.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
ddano007
*
Příspěvky: 25
Registrován: 30 bře 2012, 14:58

Re: LPG

Příspěvek od ddano007 »

Mojtis22 píše:Zdravim mám i30 1.4 T-GDI 103 KW. Prednedávnom vyšiel splynovac od výrobcu PRINS, typ Direct LiquiMax Gen3 v hodnote s montážou 2600 €...
Ja som sa pýtal na prerábku v dvoch montážnych dielňach. V jednej dopytovali Landi Renzo s negatívnou odpoveďou. V druhej práve Prins, odtiaľ zatiaľ nemám odpoveď.
Pri Prins-e je okrem kódu motora ( G4LD ) ešte dôležitá verzia SW riadiacej jednotky a tá, v mojom prípade nesedí ( aspoň podľa tejto tabuľky ). Ja mám verziu SW CPEGD2.20.3 ( kupoval som auťák cca pred mesiacom, mám už DPF, neviem, či je to tým ).
Síce prestavba u mňa zatiaľ nie je aktuálna a ktovie či vôbec bude ( uvidím podľa ročného nájazdu a aktuálneho stupňa nasr... zo spotreby ), ale tebou uvádzaná cena je celkom zaujímavá, odkiaľ máš ponuku? (Prípadne do SZ.)
Každopádne nejaké ďalšie info sú vítané :D/
Čo sa týka "priateľstva" motorov :hyu: s LPG: viem to posúdiť iba pre môju starú i30ku, 1.4MPI, r.v. 2012, pôvodné prevedenie motora ( neskôr tuším robili nejaké motory s prípravou na LPG ). Tam mám LPG + mazanie ventilov od 2013, celkom nabehané cca 120k, s motorom žiadny problém. Ale možno mám len šťastie... :roll:
Hyundai i30 1.4MPI, 2012 + LPG, i30 Kombi 1.4 T-GDI 2019
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Ostatní“