LPG
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: LPG
Technológia na prvý pohľad vymakaná, ale návratnosť celkom za horizontom počítam tak 60tkm. To už je dosť a neviem či to vyváži riziko pre životnosť motora. Keby sa dala objednať na TGDI príprava na LPG (upravené komponenty - hlava valcov) ako v minulosti tuším na 1,4 MPI tak by to za úvahu možno stálo.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20464
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG
Motory
si s LPG moc nerozumí. Pro instalaci LPG existují mnohem lepší motory od jiných značek.

Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Re: LPG
Ja som sa pýtal na prerábku v dvoch montážnych dielňach. V jednej dopytovali Landi Renzo s negatívnou odpoveďou. V druhej práve Prins, odtiaľ zatiaľ nemám odpoveď.Mojtis22 píše:Zdravim mám i30 1.4 T-GDI 103 KW. Prednedávnom vyšiel splynovac od výrobcu PRINS, typ Direct LiquiMax Gen3 v hodnote s montážou 2600 €...
Pri Prins-e je okrem kódu motora ( G4LD ) ešte dôležitá verzia SW riadiacej jednotky a tá, v mojom prípade nesedí ( aspoň podľa tejto tabuľky ). Ja mám verziu SW CPEGD2.20.3 ( kupoval som auťák cca pred mesiacom, mám už DPF, neviem, či je to tým ).
Síce prestavba u mňa zatiaľ nie je aktuálna a ktovie či vôbec bude ( uvidím podľa ročného nájazdu a aktuálneho stupňa nasr... zo spotreby ), ale tebou uvádzaná cena je celkom zaujímavá, odkiaľ máš ponuku? (Prípadne do SZ.)
Každopádne nejaké ďalšie info sú vítané

Čo sa týka "priateľstva" motorov


Hyundai i30 1.4MPI, 2012 + LPG, i30 Kombi 1.4 T-GDI 2019