Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Medzi prostym ľudom (nehovorím sprostým )je Octavia pojem.Čo máš za auto? hm,chudák.Mám octávku,fú frajer.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Díky za upřesnění, po něm s tebou už v tomhle naprosto souhlasím. A ta kvalita a životnost výrobků je momentálně, až na výjimky typu Toyota, paradoxně i náš koncern-zatím a ještě pár automobilek, podle mne bohužel daní za nesmyslná omezení diktovaná shůry a svým způsobem zoufalosti konstruktérů automobilek a hranice ještě aspoň základní rentability a koupěschopnosti uživatelů. V tom vidím ten zásadní problém nesvobody. Jsme znásilňováni a ovlivňováni rádoby ekologickou klikou, myslící si o sobě, že má patent na rozum. A kde schází rozum- nastupují sankce. Jako by rozum a smysl šel koupitslabostka píše: ↑27 zář 2020, 11:33 koncern stagnuje v otázke kvality a životnosti výrobku. Dizajn sa okuká, konektivita bude za dva tri roky za zenitom zato na debilných sedačkách bude majiteľ sedieť denne a stále, motor? no posledný kvalitný motor od VW bol snáď tdi s rotačným čerpadlom, potom prišla celá rada nepodarkov ktoré dobre slúžia prvé roky prvému majiteľovi, potom nech si hľadá radu kto chce kde chce.
Golf už postupne opúšťa "tron", keď sa koncern nezobudí skončí ako nissan.
Ano škoda stále ťaží z kupcov ala tá pani - stačila by jej dacia na polovicu či tretinu ceny ale ona chce škodu, ani nevie prečo, asi hlavne prestíž... kým sú takí zákazníci škoda bude OK. Večne to ale nebude.
Přitom technika a vývoj mají svůj vlastní řád a pokud jsou tlačeny uměle, je to vždy na úkor něčeho, potažmo někoho. Je jasné, že do budoucna nelze setrvat u fosilních paliv. Alternativa je nutná a žádoucí. Ať je to elektřina, vodík a já nevím co všechno ještě. Nejsem zapřísáhlý petrolhead, jsou věci které mi i dávají smysl a význam, ale proboha nenuťte je do nás pod tlakem a hlavně zanechte dotací! To pak není o svobodné volbě a o tom nejlepším, ale o něčem úplně jiném. Nebo nás opět chcete narvat do autobusů a podobně? Směřuje to k tomu.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Tiež sa nebránim ele.autám.Aj hybridy chápem ako +,no chce to čas a stály vývoj.Áno problém je umelo regulovaný trh.100 rokov sa sralo na ele.auta a teraz za pár rokov to dohnať.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
100 procentní elektromobilita je prostě nesmysl a to už začínají vidět i slepí a blbí. Kupodivu i v EU, ale zatím je jim zacpávána huba.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
I tohle se pomalu mění, ale dědictví VV bude mít ještě dlouhý doběh. A co se spolehlivostí a vstřícností Korejských bossů udělá stávající a budoucí krize se teprve ukáže. Pokud to ustojí, je to na slušně dobré cestě.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Taky děkuju a těším se na zítra
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
No vidíš. A zrovna u tebe bych čekal, že si vážíš víc prodavače, než podavače. Já bych prostě to srdce prodat lidem pro tento účel nevhodný typ auta, neměl. Není to nákup rohlíku . Umýval by jsi si hlavu pracím práškem?idam.i píše: ↑27 zář 2020, 10:54 Tvoja úvaha o predajcovi,ma fakt pobavila.
Tak skúsený chlap a kladie si otázku prečo predajca neodhovoril zákaznika od kúpy diesela na 5km trasy.
Prečo asi.
Sorry,ale inak super čítanie.Keď pôjdeš okolo môžeš tesnúť Elu,kým ju ešte mám.
P.S. Subaru je super,ale na Teslu sa fakt teším.
Elu mám krátce díky tobě vyzkoušenou a vím svoje. Opravdu výborné auto . A test by jsi sem klidně mohl přidat ty sám po tolika letech používání- a nevymlouvej se na čas, brýle, déšť a jiné Bude to fajn počtení
Na Teslu, nevím proč, se prostě netěším, ale zvědavý, zvědavý jsem. I když po prvním dojmu a po tom co jsem viděl na vlastní oči... fakt mají lidi s tou kvalitou pravdu
To Subaru, to je pro mě jiná A Levorq obzvlášť.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Na čtení o Levorg-u v tvém podání se těším. Jestli se teda podělíš o zážitky A těším se také na zítra.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Pokusím se...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Souhlas .... elektřina je čistá energie, ale její výroba určitě čistá není. Neustále je nám podsouváno, že stačí u auta strčit kabel do zásuvky a jede se. Ale nikdo už se neptá, jakým způsobem se elektřina do zásuvky dostane.
Tvoje hodnocení Octávky se mi líbilo, protože mělo rub i líc. Osobně nejsem příznivec vozů s okřídleným šípem a i když se snaží o nějaké inovace, pro mě to vždycky byla, je a bude okoukaná značka auta, kterých na silnicích potkávám stovky a to bych opravdu nerozdejchal.
No a cena ?? To už mi zavání lichvou
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Ja si predávačom vážim,len už ich zriedkavo stretám.Viem o čom hovorím.Navyše zisťujem,že aj ľudia vedia oceniť seriózny prístup.Ale v princípe sa hodnotia len predajné čísla hneď a za akúkoľvek cenu.Nikto nemá čas čakať.Nemáš predaje,tak vymeníme za iného.Aj ten manager posúva čísla a väčšinou o dva,tri roky kope za inú značku .Preto predajca predá čo sa dá a nepozerá čo je optimálne.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
idam: S těmi čísly máš, bohužel, pravdu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
Problém je, že z pohľadu zložitosti si nevyberieš už ani pri benzíne.... keď zoberieš ... tak pri i30 máš síce na výber bez mildhybridu atmosféru alebo 3valec s turbom... pri všetkej úcte sú však obe motorizácie viac ako väčší kompromis a o dôstojnej motorizácii na naše poddimenzované okresky v tomto prípade nemôže byť ani reč. O dôstojnosti sa môžeme začaď rozprávať až pri 1,5TGDi... tu je to vykúpené celkom mastným príplatkom za elektronickú spojku a MH s neznámou spoľahlivosťou a životnosťou.petzl62 píše: ↑27 zář 2020, 08:35 V tomhle naprosto souhlasím a ta diagnosticko-servisní výzva to bude dřív, jak po čtyřech letech. Tím jsem si jist. I s ohledem na dvě Audi ve firmě. Jedna půjde do světa, jako auto, se kterým si ani servismani- diagnostici neví rady a druhé... zatím s nájezdem 70tis. km drží s pomocí servisu.
V tom že Škodovka stagnuje- to tedy nesouhlasím Těch inovací, za poslední rok např. bylo docela dost. A zdařilých. Jde o to co a jak matka koncernu dovolí
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
TESAT DO ŽULY!!
Ale např. CNG motory po úpravě poháněné dřevoplynem, to už je obnovitelný zdroj. A elektrika zas takový průšvih není, tím jsou baterky. Řešením je trakce, ale uznávám, že je to těžko realizovatelný projekt. I když němci o tom na vybraných dálnicích jako zdroj energie pro kamiony uvažují, podle mě krok správným směrem.
Tendence k omezování svobody individuálního pohybu, stejně jako k omezování dalších svobod, postupně pozoruju. Budu rád, pokud budoucnost ukáže, že jsem byl pouze zmýlený pesimista
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Škoda Octavia Combi Style 2,0TDI 110kW, DSG
K tomu, jak jsi tu napsal, že prodejce nevymluvil paní tuto motorizaci a v podstatě i zbytečně drahou převodovku, tak já včera přivezl z Hradce novoi i 30 kombi. No akdyž jsem tam byl prvně a říkal jsem, že je to auto pro manželku kdy 90% cest bude z vesnice do města 7km, po městě a domu, tak mi hned řekl vemte si 1.5 DPi (to jsem měl i v plánu). Asi to o něčem vypovídá. O ceně ani nemluvim, i když mě tam pár věcí sere, jako třeba ten sociální kufr - výbava smart. Nevim jak to má ten style.