


Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Díky za upřesnění, po něm s tebou už v tomhle naprosto souhlasím. A ta kvalita a životnost výrobků je momentálně, až na výjimky typu Toyota, paradoxně i náš koncern-zatím a ještě pár automobilek, podle mne bohužel daní za nesmyslná omezení diktovaná shůry a svým způsobem zoufalosti konstruktérů automobilek a hranice ještě aspoň základní rentability a koupěschopnosti uživatelů. V tom vidím ten zásadní problém nesvobody. Jsme znásilňováni a ovlivňováni rádoby ekologickou klikou, myslící si o sobě, že má patent na rozum. A kde schází rozum- nastupují sankce. Jako by rozum a smysl šel koupitslabostka píše: ↑27 zář 2020, 11:33 koncern stagnuje v otázke kvality a životnosti výrobku. Dizajn sa okuká, konektivita bude za dva tri roky za zenitom zato na debilných sedačkách bude majiteľ sedieť denne a stále, motor? no posledný kvalitný motor od VW bol snáď tdi s rotačným čerpadlom, potom prišla celá rada nepodarkov ktoré dobre slúžia prvé roky prvému majiteľovi, potom nech si hľadá radu kto chce kde chce.
Golf už postupne opúšťa "tron", keď sa koncern nezobudí skončí ako nissan.
Ano škoda stále ťaží z kupcov ala tá pani - stačila by jej dacia na polovicu či tretinu ceny ale ona chce škodu, ani nevie prečo, asi hlavne prestíž... kým sú takí zákazníci škoda bude OK. Večne to ale nebude.
I tohle se pomalu mění, ale dědictví VV bude mít ještě dlouhý doběh. A co se spolehlivostí a vstřícností Korejských bossů udělá stávající a budoucí krize se teprve ukáže. Pokud to ustojí, je to na slušně dobré cestě.
Taky děkuju a těším se na zítra
No vidíš. A zrovna u tebe bych čekal, že si vážíš víc prodavače, než podavače. Já bych prostě to srdce prodat lidem pro tento účel nevhodný typ auta, neměl. Není to nákup rohlíkuidam.i píše: ↑27 zář 2020, 10:54 Tvoja úvaha o predajcovi,ma fakt pobavila.![]()
Tak skúsený chlap a kladie si otázku prečo predajca neodhovoril zákaznika od kúpy diesela na 5km trasy.![]()
Prečo asi.![]()
Sorry,ale inak super čítanie.Keď pôjdeš okolo môžeš tesnúť Elu,kým ju ešte mám.
P.S. Subaru je super,ale na Teslu sa fakt teším.![]()
Souhlas .... elektřina je čistá energie, ale její výroba určitě čistá není. Neustále je nám podsouváno, že stačí u auta strčit kabel do zásuvky a jede se. Ale nikdo už se neptá, jakým způsobem se elektřina do zásuvky dostane.
Problém je, že z pohľadu zložitosti si nevyberieš už ani pri benzíne.... keď zoberiešpetzl62 píše: ↑27 zář 2020, 08:35 V tomhle naprosto souhlasím a ta diagnosticko-servisní výzva to bude dřív, jak po čtyřech letech. Tím jsem si jist. I s ohledem na dvě Audi ve firmě. Jedna půjde do světa, jako auto, se kterým si ani servismani- diagnostici neví rady a druhé... zatím s nájezdem 70tis. km drží s pomocí servisu.
V tom že Škodovka stagnuje- to tedy nesouhlasímTěch inovací, za poslední rok např. bylo docela dost. A zdařilých. Jde o to co a jak matka koncernu dovolí
![]()
TESAT DO ŽULY!!
Ale např. CNG motory po úpravě poháněné dřevoplynem, to už je obnovitelný zdroj. A elektrika zas takový průšvih není, tím jsou baterky. Řešením je trakce, ale uznávám, že je to těžko realizovatelný projekt. I když němci o tom na vybraných dálnicích jako zdroj energie pro kamiony uvažují, podle mě krok správným směrem.
Tendence k omezování svobody individuálního pohybu, stejně jako k omezování dalších svobod, postupně pozoruju. Budu rád, pokud budoucnost ukáže, že jsem byl pouze zmýlený pesimista
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |