Otáčky si totiž lítají jak se jim zachce.
Takze si někdy připadám jako v autoškole!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Má to synchronizovanou prevodovkumarian85 píše: ↑04 dub 2021, 14:55a čo medziplyny, dajú sa dávať v pohode?Chasnik píše: ↑03 dub 2021, 18:54 Zatím najeto s DPI 20 000 km, předtím jsem měl naftu 1.6 110 k, GDI 130 k a CVVT 125 k a v tomhle autě se výkonově necítím ochuzen. Prostě je to benzín, takže se např. při předjetí musí podřadit.
Jestli je motor spolehlivý, se ukáže časem. Pokud se vrátíme k původnímu tématu, tak za spolehlivý bych klidně označil tříválec 1.0 T-GDI, už se pod kapoty osazuje relativně dlouho a nevšiml jsem si, že by si někdo stěžoval na problémy s motorem.
Každopádně pro kratší trasy je benzínová atmosféra vhodnější a pokud se nepletu, tak už ji dnes dokáže nabídnout jen Hyundai, Fiat a Mazda...
Meziplyny jdou, používám je hlavně, když před předjížděním podřazuju na 3, tam to jde na brnk. Potom když někde plachtím na neutrál a potřebuju trefit otáčky do šestky, tam se projeví efekt EURO 6 a je lepší plyn podržet o desetinku déle.marian85 píše: ↑04 dub 2021, 14:55a čo medziplyny, dajú sa dávať v pohode?Chasnik píše: ↑03 dub 2021, 18:54 Zatím najeto s DPI 20 000 km, předtím jsem měl naftu 1.6 110 k, GDI 130 k a CVVT 125 k a v tomhle autě se výkonově necítím ochuzen. Prostě je to benzín, takže se např. při předjetí musí podřadit.
Jestli je motor spolehlivý, se ukáže časem. Pokud se vrátíme k původnímu tématu, tak za spolehlivý bych klidně označil tříválec 1.0 T-GDI, už se pod kapoty osazuje relativně dlouho a nevšiml jsem si, že by si někdo stěžoval na problémy s motorem.
Každopádně pro kratší trasy je benzínová atmosféra vhodnější a pokud se nepletu, tak už ji dnes dokáže nabídnout jen Hyundai, Fiat a Mazda...
Sanchez, máš titul, že? Z jakého oboru?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |