Tak jsem provedl zkoušku
. Od středy do pátku jsem do práce jezdil tak, abych měl otáčky kolem 2000 a pozoroval co se bude dit se spotřebou. Jak jsem psal mam dlouhodobou spotřebu 6,6 a při jizdě do práce 16,5 km jsem se nedostaval pod 6,4/100. Myslel jsem , že nepodtačet motor znamená, držet otáčky kolem 2500 a řadit při přibližení ke 3000. Takto jsem jezdil se svou starou fabkou 1,4 MPI se spotřebou kolem 6/100.
Po vašich radách jsem se dostal na pruměr za tyto tři dny jizdy do práce a jednu delši jizdu 60 km v kuse na pruměr 5,7/100 a i jizdy do práce byli už kolem 6,1. Jen jsem už pochopil, proč tu někdo psal , že pro předjižděni řadi o dva dolu . Když jsem držel těch 2500 tak stačilo podřadit o jeden stupen, ted když mám v 85km/h už zařazenou 6 tak musim o dva na 4
Koukal jsem na testováni motoru ze Světa motorů, ale nechápu jednu věc. Došli k tomu, že při volnoběhu má 1,5 dpi otáčky 600, ale já i u zahřátého moturu mam 750 ot . Došlo k nějaké změné ve verzi 2022 nebo jen se sekli
Podle mě jsou na otačkoměru otačky po 250 a mam to na třeti malé čarce co následuje po tučné . Nevim jestli jsem to napsal tak , aby to někdo vůbec pochopil