Takze diagnostika ukazala tlak normal. Ale doslo k velkem zlomu v problemu. Cele to bylo zpusobeno zrejme nekvalitni naftou. Do nadrze jsem nalil aditivum na cisteni vstriku 200ml a 20 litru te lepsi nafty a ono ejhle, zacalo to startovat mnohem lepe a jak se postupne vyjizdi ta stara nafta, tak i motor jiz nema pri volnobehu divne pazvuky. Zasrane benzinky ONO, usetris 50 haleru a starosti nad hlavu.
Dekuji vsem za rady lidi ale i tak
Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Jedna kontrolná otázka…. za akú dobu vyjazdíš nádrž?… nestálo to auto kdesi v stodole pár týždňov?
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Ne ne, nikdy ani netankuju plnou. Jezdi se denne, ale vim ze jsem jeden den tam natankoval a druhy den rano uz jen tocil starter a nic.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Tak muze se samozrejme stat, nicmene ze by u ona meli nejaky katastrofalni problem s kvalitou paliv bych nerekl... Stavaji tam strudly kamionu, osobaku, navic pri jejich vytoci ani nehrozi, ze tam maji PHM dlouho... To mozna spis, nemohlo se povest do toho auta natankovat benzin?
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Overil jsem listek a byla to nafta. Kazdopadne jsem alespon vymenil palivovy filtr. Crdi je mozna vice choulostiva na kvalitu nafty
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Zásadná chyba... pumpa v tom mohla byť nevinne (asi aj bola... tank ono sú najkontrolovanejšie pumpy v CZ... všetci pumpári naokolo údávali a udávajú na ČOI v rámci konkurenčného boja) ... v pohode si mohol mať skondenzovanú vodu a nejaký sediment z biozložky a problém je na svete. Tankovať treba vždy do plnej... tankovanie za 500 ešte nikomu pozitíva neprinieslo...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
I to je mozne. Kazdopadne problem asi delalo neco kolem vstriků. Proste nejaky bordel tam, ktery uz prosel skrz. Ale clovek malem vymeni pul auta, dulezite je jak tady nekdo psal, jit logicky od nejlevnejsich reseni.
Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010
Dobrý den, prosím potřeboval bych radu jestli už někdo řešil tady tuto závadu. Hyundai i30 1.6 crdi 66kw. Auto normálně jezdilo,z ničeho nic začalo bílé kouřit a zdechlo a už nenastartovalo. Diagnostika napsala nízký tlak paliva.Šli jsme systematicky od nádrže a v nádrži podávací čerpadlo není je tam jen plovák. Palivový filtr byl měněn před 3 měsíci. Po rozpojení hadice z palivového filtru do vysokotlakého čerpadla nafta proudí normálně,ale z vysokotlakého čerpadla do lišty a následně do trysek nafta sotva kape. Vyměnil jsem regulátor tlaku paliva Na čerpadle, ale bez úspěchu. Vstřikovací množství podle diagnostiky bylo 50 baru. Prosím o radu jestli někdo tady toto neřešil, protože jsem bezradný před tím než vyměním vysokotlaké čerpadlo. Děkuji
- Přílohy
-
- IMG_20231215_193548.jpg (107.77 KiB) Zobrazeno 404 x