Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

porter27
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 led 2023, 20:13

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od porter27 »

Takze diagnostika ukazala tlak normal. Ale doslo k velkem zlomu v problemu. Cele to bylo zpusobeno zrejme nekvalitni naftou. Do nadrze jsem nalil aditivum na cisteni vstriku 200ml a 20 litru te lepsi nafty a ono ejhle, zacalo to startovat mnohem lepe a jak se postupne vyjizdi ta stara nafta, tak i motor jiz nema pri volnobehu divne pazvuky. Zasrane benzinky ONO, usetris 50 haleru a starosti nad hlavu.
Dekuji vsem za rady lidi ale i tak
Reklama
 

dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od dibarbora »

Jedna kontrolná otázka…. za akú dobu vyjazdíš nádrž?… nestálo to auto kdesi v stodole pár týždňov?
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
porter27
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 led 2023, 20:13

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od porter27 »

Ne ne, nikdy ani netankuju plnou. Jezdi se denne, ale vim ze jsem jeden den tam natankoval a druhy den rano uz jen tocil starter a nic.
Hugo11
**
Příspěvky: 253
Registrován: 09 srp 2022, 21:36

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od Hugo11 »

Tak muze se samozrejme stat, nicmene ze by u ona meli nejaky katastrofalni problem s kvalitou paliv bych nerekl... Stavaji tam strudly kamionu, osobaku, navic pri jejich vytoci ani nehrozi, ze tam maji PHM dlouho... To mozna spis, nemohlo se povest do toho auta natankovat benzin?
porter27
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 led 2023, 20:13

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od porter27 »

Overil jsem listek a byla to nafta. Kazdopadne jsem alespon vymenil palivovy filtr. Crdi je mozna vice choulostiva na kvalitu nafty
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od dibarbora »

porter27 píše: 22 led 2023, 14:13 ......nikdy ani netankuju plnou...........
Zásadná chyba... pumpa v tom mohla byť nevinne (asi aj bola... tank ono sú najkontrolovanejšie pumpy v CZ... všetci pumpári naokolo údávali a udávajú na ČOI v rámci konkurenčného boja) ... v pohode si mohol mať skondenzovanú vodu a nejaký sediment z biozložky a problém je na svete. Tankovať treba vždy do plnej... tankovanie za 500 ešte nikomu pozitíva neprinieslo...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
porter27
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 led 2023, 20:13

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od porter27 »

I to je mozne. Kazdopadne problem asi delalo neco kolem vstriků. Proste nejaky bordel tam, ktery uz prosel skrz. Ale clovek malem vymeni pul auta, dulezite je jak tady nekdo psal, jit logicky od nejlevnejsich reseni.
Honza56
Příspěvky: 1
Registrován: 16 pro 2023, 11:11

Re: Palivove čerpadlo 1.6 crdi 66KW 2010

Příspěvek od Honza56 »

Dobrý den, prosím potřeboval bych radu jestli už někdo řešil tady tuto závadu. Hyundai i30 1.6 crdi 66kw. Auto normálně jezdilo,z ničeho nic začalo bílé kouřit a zdechlo a už nenastartovalo. Diagnostika napsala nízký tlak paliva.Šli jsme systematicky od nádrže a v nádrži podávací čerpadlo není je tam jen plovák. Palivový filtr byl měněn před 3 měsíci. Po rozpojení hadice z palivového filtru do vysokotlakého čerpadla nafta proudí normálně,ale z vysokotlakého čerpadla do lišty a následně do trysek nafta sotva kape. Vyměnil jsem regulátor tlaku paliva Na čerpadle, ale bez úspěchu. Vstřikovací množství podle diagnostiky bylo 50 baru. Prosím o radu jestli někdo tady toto neřešil, protože jsem bezradný před tím než vyměním vysokotlaké čerpadlo. Děkuji
Přílohy
IMG_20231215_193548.jpg
IMG_20231215_193548.jpg (107.77 KiB) Zobrazeno 403 x
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“