1.6 crdi motor KO
Moderátor: Moderátoři
Re: 1.6 crdi motor KO
Zdravím všechny. Mám výrobu 10/2020 1,6CRDI 100kW a teď po 70000km nastal stejný problém - prý voda, rána, ohnutá ojnice, cvakání motoru - vědí o tom a prý proběhla svolávačka-ale o té nic nevím. Řešeno v rámci reklamace - dobrý přístup prodejce v České Lípě Auto Dorda . Auto si nechali a ihned dali náhradní vůz.
Asi to je velký problém u těchto motorů. Snad to do budoucna vyřeší. Jinak ročně najezdím 30000km a auto bylo naprosto v pohodě.
Asi to je velký problém u těchto motorů. Snad to do budoucna vyřeší. Jinak ročně najezdím 30000km a auto bylo naprosto v pohodě.
- Reklama
Re: 1.6 crdi motor KO
Někde jsem snad zahlídl {SM), že příčinou je olejové čerpadlo.
Re: 1.6 crdi motor KO
zdravím. práve mi vrátili auto zo servisu s tým istým problémom. V intercooleri bola voda, vplyvom zimy zamrzla a ked sa naštartovalo, odišiel motor (niečo z toho nasal) a prerazilo to ešte valce. vymenili v rámci záruky polomotor a repasovali hlavy valcov. odporučili mi pri každej servisnej povedať mechanikom, aby nezabudli vypustiť vodu z intercoolera. vraj je to častá chyba týchto motorov (my máme i30 rok 2020) a že ak má byť servisák úprimný, tak odporúča auto predať.. najazdných niečo vyše 54tis. takže som odišla nadšená..
zopakovala sa vám tá istá chyba niekedy aj po oprave? vdaka.
zopakovala sa vám tá istá chyba niekedy aj po oprave? vdaka.
Re: 1.6 crdi motor KO
Mě se zatím neopakovala, ale v chladném počasí ten start je takový divný. jen ten první. Úplně stejně to začínalo před mým KO motoru, ale i při -12°C to nastartovalo.
A jen tak bokem: to by mě zajímalo, jak vypuštění vody pomohla svolávací akce na přehrání fw motoru (případně i aut.převodovky). Co jsem si všiml, řadí o fous později, ale subjektivní pocit mám, že je auto línější s horší reakcí na plyn. A převodovka? Již 5x se mě snažila při předjíždění zabít. Do doby, než byl motor KO, vše OK, poté mi při předjíždění nepodřadila a jen se rozechvělo auto (pomůže buď sundání nohy z plynu a znovu sešlápnout nebo to vzít do "teplech" a podřadit si ručně). Jsem rozhodnut to reklamovat stále dokola. Fakt mě to nebaví.
A jen tak bokem: to by mě zajímalo, jak vypuštění vody pomohla svolávací akce na přehrání fw motoru (případně i aut.převodovky). Co jsem si všiml, řadí o fous později, ale subjektivní pocit mám, že je auto línější s horší reakcí na plyn. A převodovka? Již 5x se mě snažila při předjíždění zabít. Do doby, než byl motor KO, vše OK, poté mi při předjíždění nepodřadila a jen se rozechvělo auto (pomůže buď sundání nohy z plynu a znovu sešlápnout nebo to vzít do "teplech" a podřadit si ručně). Jsem rozhodnut to reklamovat stále dokola. Fakt mě to nebaví.
Re: 1.6 crdi motor KO
Mechanik ma pravdu... PREDAT.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: 1.6 crdi motor KO
Zdravím a připojuji podobnou zkušenost. Tucson 1.6 CRDi 85kW, rok 2019, po 35tis. km porucha motoru, ohnutá ojnice kvůli kapalině z intercooleru. Vůz jsem měl měsíc a půl v servisu. Na začátku se rozhodovali, zda vyměnit polomotor nebo rovnou celý motor. Vyměněn polomotor, dle servisu zakázka za cca 200tis. Kč (výměna celého motoru by prý byla za 300tis. Kč), platil jsem jen nový olej. Nyní najeto 110tis. km a opět problém s motorem, souvislost prý s původní výměnou polomotoru (nedotažený šroub, únik nafty, oprava pístů, vstřikovačů), oprava ale menšího rozsahu a vůz v servisu na 3 týdny. Ročně jezdím cca 35tis. km a to dlouhé trasy.
Kromě této anabáze s motorem mi téměř každou zimu při teplotách kolem 0 chrastí palivové čerpadlo a vydává zvláštní silné zvuky, mám již na záruku třetí čerpadlo a s blížící se zimou očekávám čtvrté. Pokud bych měnil po záruce, dle servisu cca 15-20tis. Kč za výměnu.
Resumé = prodat nebo koupit benzin
čus pic
Kromě této anabáze s motorem mi téměř každou zimu při teplotách kolem 0 chrastí palivové čerpadlo a vydává zvláštní silné zvuky, mám již na záruku třetí čerpadlo a s blížící se zimou očekávám čtvrté. Pokud bych měnil po záruce, dle servisu cca 15-20tis. Kč za výměnu.
Resumé = prodat nebo koupit benzin
čus pic
Re: 1.6 crdi motor KO
Tak na mne také došlo. Sice se mi to stalo už před rokem, v servisu závada nezjištěna a dalších 15000 jsem jezdil, před týdnem to samé a v jiném servise motor KO, bohužel nějaké těsnění bude až v dubnu, tak mě čekají 3 měsíce s náhradní Fábií. Docela rozčarování nad značkou Hyundai.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1.6 crdi motor KO
Nechápu - co se stalo před rokem? Co se stalo teď? Za rok jsi najezdil jen 15 000 km? Kolik má auto najeto celkem?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 1.6 crdi motor KO
Před rokem, kdy jsem měl najeto okolo 30000 , rána po startu a pak na popáté těžké rozběhnutí motoru, po nastartování vibrace, které po pár metrech zmizely. Servis vše OK, jezděte, máte záruku. Po roce a 15000 km, to samé, jen vibrace trvaly nejméně 5:km. No a jiný servis motor KO a výměna.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1.6 crdi motor KO
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek