S volnoběžným ventilem jsem si užil u E46 bawora, ale to je teda benzín.
Edit: toto je reakce ob příspěvek výše

Moderátor: Moderátoři
Dík... doufám, že něco specialisti vyčtou a né že jenom vypláznu 8 000 za vyčištění DPF, ale reálně budu pořád tam kde předtím. Chlap do telefonu ujišťoval, že dělají i kompletní diagnostiku páč pak nemůžou dát záruku. Tvrdil, že musí prověřit turbo, vstřiky, žhavičky, čerpadlo, váhu... Nevím jak to chtěj všechno prověřit, ale tak snad už toho viděli asi hodně, čili nějaké zkušenosti by mít měliivan píše: ↑11 říj 2024, 12:15https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQOndrej.Valek píše: ↑10 říj 2024, 07:10 Omlouvám se ale žádnou SZ nevidímKaždopádně díky za reakci.
Teď mi to ukazuje 38 km od poslední regenerace, tak schválně kdy se pustí další. Ten tlak co to teď diferenciální tlak, co teď ukazuje ( volnoběh cca 2-8 mbar) je to normální hodnota, nebo je to ustřelený?
Dá se naplněnost filtru vyčíst ještě z nějakých dalších čidel, které by ta mrcha měla?
Tady maš video jak to vyčíst diferenční tlak ,hodnoty jsou velke na volnoběh.to svědčí,že je problém s dpf-kem
Objem nespaleneho popilku umi jen lepší diagnostiky,tam je na to vzrorec,kdy Ecu jej vypočítava ,z najetí kilometru,spotřeby paliva,počet regenerací,vyjde gramaž popílku,je to jen orientačni hodnotaFyzicky to nelze prověřit
Jedině vyklepal a dal na vahu
![]()
Jak nefunguje vstřikovaní vstřiky ,egr ,vaha vzduchu,sani mezi sebou dpf se za plnuje moc rychle,prostě jednoduše řečeno motor špatně spaluje naftu nedokonale hoří dehtuje
![]()
,takže nechat znovu vše proveřit,ještě jednou a lepe,já si na tohle davam fakt majzla,opravy jsou moc nakladne
![]()
Pak dej vědět jak si dopadl,držím palce![]()
Takže přeci jen vstřiky,hm takže to plyvalo,do toho pdf sepnuté a korekce se totalně rozhodilaOndrej.Valek píše: ↑23 říj 2024, 13:48 Tak mám nahozené nové vstřiky, zatím ujeto cca 250 km a jen jedna regenerace a až teď druhá. Mezi nima 128km, to jsem poslední dobou takt neviděl, je to zatím 3x tolik než před tím.
Co je důležitější, probíhající regeneraci poznám už jen podle ekonoměru a nebo diagnostiky. Ty projevy jako trhání na volnoběh, blbě padající otáčky, občasné díry v tahu při rozjezdu, vibrace obecně jsem zatím nepozoroval. Doufám že 250 km je dost aby si už vstřiky "sedly" a tyhle projevy se už snad nevrátí![]()
Budu dál sledovat ten Interval regenerace a uvidíme. Někdo tady snad i na fóru zmiňoval že by se měl prodlužovat, přeci jenom ECU řídí regenerace podle jakési složitě počítané hodnoty soot level, kterou vyhodnocuje i vůči času a počítá si jí sama a nějaký čas trvá než se přizpůsobí. Tak snad![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |