Po částečném zahřátí poškubává

Moderátor: Moderátoři

Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

Díky za tip, ale mám takový dojem že zde krokový motorek ani není (kdyžtak mě klidně někdo opravte) a navíc ono to nedělá vždy při mírném zahřátí, záleží spíš na ujeté vzdálenosti od poslední regenerace dpf. Když to má čerstvě odregenerováno, tak je tomu buřt jak je to zrovna ohřátý a jede dobře. A navíc to umí začít zlobit hned jak se "zaplní" filtr a může to být v tu dobu i plně ohřáté.
S volnoběžným ventilem jsem si užil u E46 bawora, ale to je teda benzín.
Edit: toto je reakce ob příspěvek výše 8)
Reklama
 

Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

ivan píše: 11 říj 2024, 12:15
Ondrej.Valek píše: 10 říj 2024, 07:10 Omlouvám se ale žádnou SZ nevidím :shock: Každopádně díky za reakci.
Teď mi to ukazuje 38 km od poslední regenerace, tak schválně kdy se pustí další. Ten tlak co to teď diferenciální tlak, co teď ukazuje ( volnoběh cca 2-8 mbar) je to normální hodnota, nebo je to ustřelený?
Dá se naplněnost filtru vyčíst ještě z nějakých dalších čidel, které by ta mrcha měla?
https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQ
Tady maš video jak to vyčíst diferenční tlak ,hodnoty jsou velke na volnoběh.to svědčí,že je problém s dpf-kem :!:
Objem nespaleneho popilku umi jen lepší diagnostiky,tam je na to vzrorec,kdy Ecu jej vypočítava ,z najetí kilometru,spotřeby paliva,počet regenerací,vyjde gramaž popílku,je to jen orientačni hodnota :!: Fyzicky to nelze prověřit :!: Jedině vyklepal a dal na vahu :D :D Jak nefunguje vstřikovaní vstřiky ,egr ,vaha vzduchu,sani mezi sebou dpf se za plnuje moc rychle,prostě jednoduše řečeno motor špatně spaluje naftu nedokonale hoří dehtuje ](*,) ](*,) ,takže nechat znovu vše proveřit,ještě jednou a lepe,já si na tohle davam fakt majzla,opravy jsou moc nakladne :? :?
Pak dej vědět jak si dopadl,držím palce :wink:
Dík... doufám, že něco specialisti vyčtou a né že jenom vypláznu 8 000 za vyčištění DPF, ale reálně budu pořád tam kde předtím. Chlap do telefonu ujišťoval, že dělají i kompletní diagnostiku páč pak nemůžou dát záruku. Tvrdil, že musí prověřit turbo, vstřiky, žhavičky, čerpadlo, váhu... Nevím jak to chtěj všechno prověřit, ale tak snad už toho viděli asi hodně, čili nějaké zkušenosti by mít měli
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2272
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od ivan »

Zkus ještě tohle ,https://www.youtube.com/watch?v=K6lxdjhfZGM Hezky vysvětleno :)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

Oba odkazy dost dobrý a dík moc =D>
Se ještě stanu odborníkem :lol:
Blbý je že CarScanner neukazuje u mě vůbec položku calculated soot level, mám jenom čidlo pro asi teda ten okamžitý soot level.
Jestli jsem dobře pochopil sdělení tak je docela dobře možný že mám už dpfko prostě plný tím nespalitelným sajrajtem a ono je tak nuceno pracovat v neideálních prostorových podmínkách a proto ty časté regenerace.
Čidlo diferenciálního tlaku se zdá že podle videa funguje, když motor nejede, ale je zapnuté zapalování, je tam 0, na volnoběh ukazujeme nějakou relativně nízkou hodnotu, v tahu umí letět i přes stovku. Čidla teplot, teda aspoň ta co CarScanner vidí, čili na svodech před dpfkem a za katem ukazují teploty jak by měla. Čidla teploty před a za dpf se v té apce vůbec nevyskytují, respektive položka tam je, ale nic se na nich neděje. To samé tlak vstupní a výstupní. Spíš si ale myslím že to chci po CarScanneru v mobilu už moc a přesně tyhle věci by měli zjišťovat v tom servise
Hugo11
**
Příspěvky: 242
Registrován: 09 srp 2022, 21:36

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Hugo11 »

Bude fajn, kdyz tomu nekdo udela celkovou diagnostkiku... akorat teda nevim kolik casu na tom dokazou stravit, kdyz za 8k i vycisti dpf...
Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

Tak asi takhle, byl jsem ve firmě dpf.cz s popravdě už bych tam znova nelez. Kde začít? Nejdřív tím pozitivním, dpfko skutečně bylo venku a opravdu ho asi vyčistili. Před čištěním v podstatě neprůchodný, protitlak 189mbar, po čištění 18mbar. A teď co je blbě: očividně jim nešlo sundat čidlo asi teploty na dpfku, tak ho prostě ustřihli na drátech a pak nakrempovali zpět, když to tahali ven tak poškodili tu tepelnou izolaci co je na přepážce mezi kabinou a motorem a něčím poškrábali hranu blatníku mezi ním a kapotou, dále při vyndávání asi svěšovali napravnici páč hned po odjezdu jsem měl volant doprava když jsem potřeboval jet rovně (obecně rozházeli geometrii) - tady je potřeba říct že na to neupozornili a ani v předávacím protokolu není o nutnosti geo ani čárka, plus diagnosticky mi neřekli ani prd. Prej že čidlo diferenciálníalního tlaku tlaku chodí a to je tak všechno. Čili teď sedím v jiném servise, kde mi dělají geometrii (zkuste najít servis kde vám udělají geo když všichni přezouvají) a maj zadání zkontrolovat tyhle pašáky, páč třeba i občas zacejtím výfukové spaliny v kabině a už nějak nevěřím , že je tam všechno vrácené tak jak má být. Dám kdyžtak vědět jak to dopadlo.
Je fakt že dpfko zatím neregeneruje a už tam mám od poslední regenerace 48km, před tím už by se reálně dost možná spustila, ale po tom výkonu co kuci předvedli si spíš myslím, že je to jenom náhoda :?
Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

Tak prd, před chvílí znova regenerace. Ještě vyzkouším nové čidlo toho diferenciálního tlaku a pak už fakt nevím :?
Nevěděl by prosím někdo z čeho to počítá hodnotu soot level v CarScanneru? I po regeneraci to pořád ukazuje 3,8g a jak jedu tak to tam naskakuje v podstatě před očima (je možný že by v tom motoru bylo něco tak blbě že to zasere dpfko takhle fofrem?), při cca 18g to pouští regeneraci
Hugo11
**
Příspěvky: 242
Registrován: 09 srp 2022, 21:36

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Hugo11 »

No jo no, bylo potreba to udelat hlavne rychle...
Ono to chce ale fakt nekoho, kdo vi co dela a udela poradnou diagnostiku. Moznosti co s tim je, je nekolik popsanych v prispevcich vyse, ale od klavesnice to proste nevyresi nikdo...
Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

Já se pořád vracím k těm vstřikům, tohle peklo začalo až defacto po jejich výměně. Před tím to jenom občas když to bylo úplně studené jakoby dvakrát třikrát vynechalo, ale jak se to "přetlačilo" plynem, tak pak už to jelo cajk.
Zatím co jsem kde četl tak s repasovanýna jsou jen problémy ](*,)
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“