i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20441
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo: Díky za hodnotné příspěvky a fajn pokec. Přeji hodně spokojenosti s novým mazlem a ať se daří. Snad se někdy ukážeš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
axel, to ja dakujem.
este sa tu isto budem vyskytovat, v rodine je (zatial) dost hyundaiov...
idam, napodobne ja drzim palce pri predaji tebe, videl som tvoj inzerat, snad to aj u teba pojde rychlo
k spokojnosti sa budem vediet vyjadrit asi az po nejakom tom roku... snad ma milo prekvapi, zatial si zvykam na odlisnosti
este sa tu isto budem vyskytovat, v rodine je (zatial) dost hyundaiov...
idam, napodobne ja drzim palce pri predaji tebe, videl som tvoj inzerat, snad to aj u teba pojde rychlo

k spokojnosti sa budem vediet vyjadrit asi az po nejakom tom roku... snad ma milo prekvapi, zatial si zvykam na odlisnosti

toyota highlander {xu70} 2.5 hybrid executive
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
-
- **
- Příspěvky: 137
- Registrován: 31 říj 2019, 17:46
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Chcel by som sa spýtať tých čo majú led svetlá, či ste boli spokojný s dosvitom svetiel. Mne sa zdalo, že svietia dosť blízko pred auto. Ešte pri nízkych rýchlostiach to išlo ale po diaľnici v noci to nebolo bohviečo. Bol som v Hyundai servise, skontroloval mi týpek výšku a bola na milimeter presne podľa risky. No zdvihol ich vyššie s tým, že keď budem niekoho oslnovať tak vrátiť to nebude problém. Ale behám tak už mesiac a doteraz mi nikto neblikol a so svetlami je to oveľa lepšie pre mňa 
Hyundai i30 fastback 1.4 t-gdi 7DCT 2018 Ultimate
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
mne tiez svietili dost nizko pred auto, vyriesili to tak, ze si sadli dvaja najstatnejsi mechanici do auta vpredu a nastavili svetla tak. odvtedy bez problemov {asi 3 r} . nemal som blikajucich vodicov, ze svietim vysoko.
toyota highlander {xu70} 2.5 hybrid executive
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
tak i30tka si nasla noveho majitela v auguste. teda, majitelku
verim, ze jej bude dobre sluzit.
ako by som hodnotil s odstupom casu vlastnictvo i30tky? bolo to fajn, v dobe nakupu bol konkurent asi jedine opel s jeho astrou. zvysok bud nemal mnou pozadovanu vybavu, alebo bol cenovo mimo... ci by som este raz kupil i30tku? v dnesnej dobe by som sa asi popozeral po konkurentoch a rozhodol sa az nasledne. najviac ma mrzi pristup servisov. na
som jazdil od 2003, ale posledne roky je to len a len horsie. mam pocit, ze hyu prestava pocuvat svojich zakaznikov, nechcu uznavat reklamacie, kvalita vozidiel podla mna ide dole, aspon na zaklade mojich skusenosti - tolko mimogarancych navstev servisu s i30 pd sme hadam nemali v rodine na vsetkych
dokopy. kedysi bez problemov vyreklamovatelne veci su odrazu problem... a aj to bol dovod, preco som sa zacal pozerat inde.
ako som pisal, zmenil sa profil tras a preto som hladal plugin hybrid a zvyseny podvozok. 4x4 nepotrebujem, takze nebol podmienkou. skoncil som pri tarracu phev {vw to vola ehybrid}. beham na nom uz viacej ako polroka, nabehanych mam necelych 8 000km a strucne by som zhodnotil plusy a aj minusy oproti hyu {najma oproti i30 pri niektorych veciach}
auto bolo ako predvadzacka na salone asi tyzden. pri preberani malo najazdenych cca 60km, z toho som ja odjazdil asi 30km pri testovacej jazde. vo vybave malo plus minus to, co som chcel ja, chybalo mi len qi nabijanie, co som vyriesil plug in modulom od cinanov. za perletovu farbu by som si pri vlastnej konfiguracii nepriplacal, ale objednavat do vyroby auto sa mi nechcelo, ked mi nevedeli povedat kedy bude... a to nie len pri seate, ale aj pri inyach automobilkach. najcastejsie bola odpoved, ze teraz nam auta chodia po x mesiacoch od objednania, nevieme vam zarucit, ze aj vase pride...
+ cena {za mensi tucson by som dal takmer rovnake peniaze, ako za vacsie tarraco. santa fe o cca 10 000eur drahsie, aj ked je o trosku vacsie}
+ online navigacia, nie je potrebne robit hotspot {auta s bluelinkom tiez nemusia}, automaticke stahovanie updatov {mapy sa aktualizuju takmer okamzite. do 24h od otvorenia obchvatu d4 boli mapy zaktualizovane, rychlost na d1 v ba aktualizovana na 130km/h v den platnosti, ale nie na vsetkych usekoch
}.
+ priestor oproti
tucson, najma moznost posuvat zadnu lavicu a batozinovy priestor.
+ appka seat connect - okrem ineho si mozem na dialku vyhriat/vychladit auto. preco to hyu ponuka len pre elektro vozdila?
+ tablet {navi je umiestnena hore, pri tucsone mi vadilo umiestnenie navigacie nizsie. asi som zvyknuty z i30tky na tabletove umiestnenie}
+ full led znamena full led {vpredu svetla a hmlovky su full led, vzadu komplet full led, interier taktiez v led bez potreby si priplacat za panoramu}
+ ostrekovac na zadnej kamere - preco to nerobi hyu, ked zrusil skryvacie sa kamery?
+ moznost jazdy cisto na elektro, pokial nie je baterka vyslovene podchladena. riesenie hyu so zapnutim benzinoveho motora mi nevyhovuje... preto som chcel phev, aby som na kratkych trasach nenicil spalovaci motor
+ presnost tachometra. ak mam 130km/h, tak realna je 128km/h.
+ dostatocne silny elektromotor na bezne jazdenie, nie je potrebne, aby mu vypomahal spalovaci motor.
- dotykove ovladanie klimatizacie {to ma zial aj tucson
}
- ergonomia {napr. stanice si clovek meni na pravom ramene radia, hlas pridava na lavom ramene volantu, nemoznost zmenit audio vstup tlacidlom na volante, nema tlacidlo na zrusenie tempomatu, len vypnutie...
}
- nemoznost 4x4, 245k je na prednu napravu dost...
- "nudny" interier, vidno, ze sa setrilo...
- pomaly infotainment, najma voci i30
- navigacia, vyhldavanie ciela. mam vzdy problem najst ciel, pri hyu som zadal mesto, ulicu a ciel bol najdeny... tu mi najde ulice v kazodm inom meste, len nie v tom v ktorom chcem...
- zlozite nastavenie niektorych veci - napriklad nastavenie sklopenia praveho spatneho zrkadla... zapalovanie, zaradit r, nastavit, zatlacit pamat gombika.. kto si to ma pamatat o polroka, ked to bude chciet prenastavit?
- uz sa mi asi 3x stalo, ze auto vypisalo chybu pri aktivacii travel assist. raz opravnene, ked bol predny radar zasnezeny, ale dvakrat neveim preco. stacilo znova nastartovat a vsetko bezalo
- realny dojazd v zime cca 30km. ale s tym som ratal, do prace a z prace mi to staci
- aplikacia seat connect niekedy nefunguje, alebo ukazuje hluposti {ze je auto odomknute...}. vacsinou sa to deje v nedelu podvecer, predpokladam, ze asi vtedy robia nejake updaty na serveroch a preto im to blbne...
zatial som si spomenul na tieto plusy a minusy. urcite je ich viacej
co sa tyka nejakych prevadzkovych vlastnosti, tak ako bolo spominane, doslo k zmene tras. jednak som sa prestahoval a vdaka korone sa tolko nejazdi... tak vacsina jazd je po meste. niektore na nakup 2-3km jednym smerom.
aktualne je spotreba po meste a blizkom okoli 1,1l/100km a 22,9kWh/100km. v tom je aj zapinanie vyhrievania vozidla pred jazdou. predchadzajucich 100hodin jazdy {nemal som este garaz, tak nebolo casto vozidlo nabijane a aj jazdy mimo mesta a dialnici} je za 4,8l/100km a -0,1kWh/100km. aspon podla appky
od septrembra jazdim vacsinou len po meste a v okoli. naposledy som tankoval na konci augusta, najazdil 1947km so spotrebou 1,7l/100km a 17,2kWh/100km.tankoval som nedavno, ked som mal asi stvrtinu nadrze. uz mi to nedalo tak dlho nebyt na benzinke
realny dojazd na elektro sa v meste a v okoli hybe od cca 30 do cca 45km. zalezi podla profilu trate {obchvat, mesto}, plynulosti jazdy, poveternostnych podmienok... to mi vystaci do prace a z prace domov + nejaka odbocka na nakup
}
co sa tyka spotreby na dlhych trasach, tak napriklad posledna jazda zaciatkom januara ba - ke s vyjazdom s plnou baterkou bola za 7,6l/100km a 1,9kWh/100km. cesta naspat, s prazdnou baterkou bola za 8,1 a -0,1kWh/100km. po dialnici sa vacsinu cestovalo 130km/h, po okreskach 95km/h. s i30tkou som mal v tomto rezime spotrebu okolo 7l/100km, cize spokojnost...
na co som si zvykol je vychladenie/vyhriatie vozidla pred jazdou. velmi prijemna vec, najma ked cestujeme s malou...
priestorovo nam tarraco vyhovuje, vzadu je dostatok miesta na nohy, manzelka moze kludne kojit, prebalovat malu bez vyraznejsieho obmedzovania. v pripade potreby vieme posunut zadnu lavicu vpred a mame vacsi batozinovy priestor. podlaha je vo vyske vyssieho umiestnenia dvojurovnovej podlahy pri 5 miestnom usporiadani, cize clovek prichadza o trosku miesta. auto zial nema rezervu, kedze vacsinu priestoru vyplna baterka. na operadlach prednych sedadiel su stolceky, ktore sa aktualne minimalne vyuzivaju, ale pocitam, ako drobec podrastie, tak sa budu vyuzivat castejsie
palubny pocitac zobrazuje okrem teploty chladiacej kvapaliny aj teplotu oleja. ma to niekolko zobrazeni budikov, ale aj tak clovek pouziva jeden typ... kontrolka zapnutych svetiel je umiestnena na obstaroznom ovladaci svetiel, ziadna v zornom poli vodica na pristrojovej doske. jedine dialkove svetla... automaticke prepinanie dialkovych funguje dobre, osvetlenie led prednych svetiel je taktiez dobre, ale bez matrix funkcie.
ohladom nabijania par slov - do septembra len na verejnych staniciach, tak raz za tyzden... od septembra, kedy sa mi podarilo zohnat garaz uz kazdy vecer, takze vyjazd vzdy s nabitou baterkou. na verejnych staniciach v poslednom obdobi zriedkavo nabijam, ale ked, tak sa mi casto stava, ze mi nechce nabijat auto. musim preparkovat k inemu stojanu, takto to elektromobilitu chlapci nevybuduju... myslim tym nabijacky pred bory mall a v mlynskej doline. mat cisto elektromobil, tak dobijam aspon o jednu nabijacku skor, ako je plan, lebo co ak nebude fungovat posledna mozna...
ci by som opat kupil tarraco? po zdrazeni {cca + 4 000eur} neviem, asi by som vahal ci opat vybrat seat. trosku mensia kuga dokaze mat v niektorych veciach lepsiu vybavu - matrix svetla, head up display {len na sklicko}, ale pamatove sedadla len pri vignale a bez odvetravania. tucson ten by som asi vynechal aj z dovodu, ze nedokaze jazdit cisto na elektrinu v zimnom obdobi a nevie vychladit/zohriat interier pred jazdou, na co som si velmi zvykol... a zvysna konkurencia je bud draha, alebo nema pozadovanu vybavu, aspon co som pozeral
spolahlivost tohto spanielskeho nemca este skoro hodnotit, som zvedavy na vydrz, ale zatial funguje. sw evidentne nemci/spanieli nevedia robit, ale snad sa to casom zlepsi...

ako by som hodnotil s odstupom casu vlastnictvo i30tky? bolo to fajn, v dobe nakupu bol konkurent asi jedine opel s jeho astrou. zvysok bud nemal mnou pozadovanu vybavu, alebo bol cenovo mimo... ci by som este raz kupil i30tku? v dnesnej dobe by som sa asi popozeral po konkurentoch a rozhodol sa az nasledne. najviac ma mrzi pristup servisov. na


ako som pisal, zmenil sa profil tras a preto som hladal plugin hybrid a zvyseny podvozok. 4x4 nepotrebujem, takze nebol podmienkou. skoncil som pri tarracu phev {vw to vola ehybrid}. beham na nom uz viacej ako polroka, nabehanych mam necelych 8 000km a strucne by som zhodnotil plusy a aj minusy oproti hyu {najma oproti i30 pri niektorych veciach}

+ cena {za mensi tucson by som dal takmer rovnake peniaze, ako za vacsie tarraco. santa fe o cca 10 000eur drahsie, aj ked je o trosku vacsie}
+ online navigacia, nie je potrebne robit hotspot {auta s bluelinkom tiez nemusia}, automaticke stahovanie updatov {mapy sa aktualizuju takmer okamzite. do 24h od otvorenia obchvatu d4 boli mapy zaktualizovane, rychlost na d1 v ba aktualizovana na 130km/h v den platnosti, ale nie na vsetkych usekoch

+ priestor oproti

+ appka seat connect - okrem ineho si mozem na dialku vyhriat/vychladit auto. preco to hyu ponuka len pre elektro vozdila?

+ tablet {navi je umiestnena hore, pri tucsone mi vadilo umiestnenie navigacie nizsie. asi som zvyknuty z i30tky na tabletove umiestnenie}
+ full led znamena full led {vpredu svetla a hmlovky su full led, vzadu komplet full led, interier taktiez v led bez potreby si priplacat za panoramu}
+ ostrekovac na zadnej kamere - preco to nerobi hyu, ked zrusil skryvacie sa kamery?
+ moznost jazdy cisto na elektro, pokial nie je baterka vyslovene podchladena. riesenie hyu so zapnutim benzinoveho motora mi nevyhovuje... preto som chcel phev, aby som na kratkych trasach nenicil spalovaci motor
+ presnost tachometra. ak mam 130km/h, tak realna je 128km/h.
+ dostatocne silny elektromotor na bezne jazdenie, nie je potrebne, aby mu vypomahal spalovaci motor.
- dotykove ovladanie klimatizacie {to ma zial aj tucson

- ergonomia {napr. stanice si clovek meni na pravom ramene radia, hlas pridava na lavom ramene volantu, nemoznost zmenit audio vstup tlacidlom na volante, nema tlacidlo na zrusenie tempomatu, len vypnutie...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- nemoznost 4x4, 245k je na prednu napravu dost...
- "nudny" interier, vidno, ze sa setrilo...
- pomaly infotainment, najma voci i30
- navigacia, vyhldavanie ciela. mam vzdy problem najst ciel, pri hyu som zadal mesto, ulicu a ciel bol najdeny... tu mi najde ulice v kazodm inom meste, len nie v tom v ktorom chcem...

- zlozite nastavenie niektorych veci - napriklad nastavenie sklopenia praveho spatneho zrkadla... zapalovanie, zaradit r, nastavit, zatlacit pamat gombika.. kto si to ma pamatat o polroka, ked to bude chciet prenastavit?
- uz sa mi asi 3x stalo, ze auto vypisalo chybu pri aktivacii travel assist. raz opravnene, ked bol predny radar zasnezeny, ale dvakrat neveim preco. stacilo znova nastartovat a vsetko bezalo
- realny dojazd v zime cca 30km. ale s tym som ratal, do prace a z prace mi to staci
- aplikacia seat connect niekedy nefunguje, alebo ukazuje hluposti {ze je auto odomknute...}. vacsinou sa to deje v nedelu podvecer, predpokladam, ze asi vtedy robia nejake updaty na serveroch a preto im to blbne...
zatial som si spomenul na tieto plusy a minusy. urcite je ich viacej

co sa tyka nejakych prevadzkovych vlastnosti, tak ako bolo spominane, doslo k zmene tras. jednak som sa prestahoval a vdaka korone sa tolko nejazdi... tak vacsina jazd je po meste. niektore na nakup 2-3km jednym smerom.
aktualne je spotreba po meste a blizkom okoli 1,1l/100km a 22,9kWh/100km. v tom je aj zapinanie vyhrievania vozidla pred jazdou. predchadzajucich 100hodin jazdy {nemal som este garaz, tak nebolo casto vozidlo nabijane a aj jazdy mimo mesta a dialnici} je za 4,8l/100km a -0,1kWh/100km. aspon podla appky



co sa tyka spotreby na dlhych trasach, tak napriklad posledna jazda zaciatkom januara ba - ke s vyjazdom s plnou baterkou bola za 7,6l/100km a 1,9kWh/100km. cesta naspat, s prazdnou baterkou bola za 8,1 a -0,1kWh/100km. po dialnici sa vacsinu cestovalo 130km/h, po okreskach 95km/h. s i30tkou som mal v tomto rezime spotrebu okolo 7l/100km, cize spokojnost...
na co som si zvykol je vychladenie/vyhriatie vozidla pred jazdou. velmi prijemna vec, najma ked cestujeme s malou...
priestorovo nam tarraco vyhovuje, vzadu je dostatok miesta na nohy, manzelka moze kludne kojit, prebalovat malu bez vyraznejsieho obmedzovania. v pripade potreby vieme posunut zadnu lavicu vpred a mame vacsi batozinovy priestor. podlaha je vo vyske vyssieho umiestnenia dvojurovnovej podlahy pri 5 miestnom usporiadani, cize clovek prichadza o trosku miesta. auto zial nema rezervu, kedze vacsinu priestoru vyplna baterka. na operadlach prednych sedadiel su stolceky, ktore sa aktualne minimalne vyuzivaju, ale pocitam, ako drobec podrastie, tak sa budu vyuzivat castejsie

palubny pocitac zobrazuje okrem teploty chladiacej kvapaliny aj teplotu oleja. ma to niekolko zobrazeni budikov, ale aj tak clovek pouziva jeden typ... kontrolka zapnutych svetiel je umiestnena na obstaroznom ovladaci svetiel, ziadna v zornom poli vodica na pristrojovej doske. jedine dialkove svetla... automaticke prepinanie dialkovych funguje dobre, osvetlenie led prednych svetiel je taktiez dobre, ale bez matrix funkcie.
ohladom nabijania par slov - do septembra len na verejnych staniciach, tak raz za tyzden... od septembra, kedy sa mi podarilo zohnat garaz uz kazdy vecer, takze vyjazd vzdy s nabitou baterkou. na verejnych staniciach v poslednom obdobi zriedkavo nabijam, ale ked, tak sa mi casto stava, ze mi nechce nabijat auto. musim preparkovat k inemu stojanu, takto to elektromobilitu chlapci nevybuduju... myslim tym nabijacky pred bory mall a v mlynskej doline. mat cisto elektromobil, tak dobijam aspon o jednu nabijacku skor, ako je plan, lebo co ak nebude fungovat posledna mozna...
ci by som opat kupil tarraco? po zdrazeni {cca + 4 000eur} neviem, asi by som vahal ci opat vybrat seat. trosku mensia kuga dokaze mat v niektorych veciach lepsiu vybavu - matrix svetla, head up display {len na sklicko}, ale pamatove sedadla len pri vignale a bez odvetravania. tucson ten by som asi vynechal aj z dovodu, ze nedokaze jazdit cisto na elektrinu v zimnom obdobi a nevie vychladit/zohriat interier pred jazdou, na co som si velmi zvykol... a zvysna konkurencia je bud draha, alebo nema pozadovanu vybavu, aspon co som pozeral

spolahlivost tohto spanielskeho nemca este skoro hodnotit, som zvedavy na vydrz, ale zatial funguje. sw evidentne nemci/spanieli nevedia robit, ale snad sa to casom zlepsi...
- Přílohy
-
- dorobene qi nabijanie
- IMG_20210720_162023.jpg (122 KiB) Zobrazeno 1438 x
-
- IMG_20210903_133052.jpg (188.81 KiB) Zobrazeno 1438 x
-
- IMG_20210906_113245.jpg (92.53 KiB) Zobrazeno 1438 x
-
- i30 vs tucson
- IMG_20210624_154855.jpg (180.64 KiB) Zobrazeno 1438 x
toyota highlander {xu70} 2.5 hybrid executive
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8367
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
mne na Seatoch vadi ich rozna fadnost. Nudne hrany v exterieru, nudne interieri. Suhlasim, ze servisna podpora nejak upada u
(bol som myslim verny zakaznik od 2007 do 2020). teraz zacinam bojovat na poli KIA, ktora ma mozno este horsi pristup (pretoze chce zakaznikov typu "shut up and take my money")
V kazdom pripade uprimne zavidim PHEV, tiez po tom pozeram a paradoxne ma zacal viac zaujimav klasicky Ioniq (tz nie model5) je za dobre prachy. Alebo Niro, to je predsa len trochu praktickejsie. Dnes som vsak viezol suseda a na ceste nazpat som cez plot slintal nad tymto a myslim, ze by mi stacil - do 700 sa kupit da
. Nikdy by som nepovedal, ze za auto by som bol ochotny dat tolko, ale aj obyc i30 CW s DCT vychadza snad 550. No budem mat dilemu 
(Toyota corolla Touring sports HSD Trek)

V kazdom pripade uprimne zavidim PHEV, tiez po tom pozeram a paradoxne ma zacal viac zaujimav klasicky Ioniq (tz nie model5) je za dobre prachy. Alebo Niro, to je predsa len trochu praktickejsie. Dnes som vsak viezol suseda a na ceste nazpat som cez plot slintal nad tymto a myslim, ze by mi stacil - do 700 sa kupit da


(Toyota corolla Touring sports HSD Trek)
- Přílohy
-
- Capture.JPG (82.81 KiB) Zobrazeno 1431 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20441
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo: Díky za zhodnocení, porování a počtení. Nechceš to "hodit" do sekce "Testy"?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Súhlasím,patrí to tam. 

Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
A já se ti vůbec, vůbec nedivímMexican píše: ↑28 led 2022, 10:53 mne na Seatoch vadi ich rozna fadnost. Nudne hrany v exterieru, nudne interieri. Suhlasim, ze servisna podpora nejak upada u(bol som myslim verny zakaznik od 2007 do 2020). teraz zacinam bojovat na poli KIA, ktora ma mozno este horsi pristup (pretoze chce zakaznikov typu "shut up and take my money")
V kazdom pripade uprimne zavidim PHEV, tiez po tom pozeram a paradoxne ma zacal viac zaujimav klasicky Ioniq (tz nie model5) je za dobre prachy. Alebo Niro, to je predsa len trochu praktickejsie. Dnes som vsak viezol suseda a na ceste nazpat som cez plot slintal nad tymto a myslim, ze by mi stacil - do 700 sa kupit da. Nikdy by som nepovedal, ze za auto by som bol ochotny dat tolko, ale aj obyc i30 CW s DCT vychadza snad 550. No budem mat dilemu
(Toyota corolla Touring sports HSD Trek)




CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Joko: Parádní zhodnocení
Šup s tím do sekce testy


Šup s tím do sekce testy


CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
dakujem chlapi, ak je zaujem o test, tak napisem nieco komplexnejsie. toto bola taka rychlovka 
mexican, pri hyu a kii by som zvazil aj hev, pretoze aj niro phev by malo podla mojich info na vyhrievanie interieru pouzivat spalovaci motor, co pri kratkych trasach v zime asi nie je najlepsie pre motor. ale ak take trasy nebudu prevazovat, tak by to nemuselo vadit

mexican, pri hyu a kii by som zvazil aj hev, pretoze aj niro phev by malo podla mojich info na vyhrievanie interieru pouzivat spalovaci motor, co pri kratkych trasach v zime asi nie je najlepsie pre motor. ale ak take trasy nebudu prevazovat, tak by to nemuselo vadit

toyota highlander {xu70} 2.5 hybrid executive
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
po tri a pol roku som predal tarraco. oproti hyundaiom som s tarracom rocne robil cca 12 000 km. dovodov bolo viacero - covidova situacia, male deti, prestahovanie sa, viacero home officov. auto som planoval si nechat este rok-dva, ale pocas servisnej prehliadky v maji zistili malo chladiacej kvapaliny vo vysokonapatovom systeme. hladina chladiacej kvapaliny bola asi 1 cm pod znackou min.
kedze servis, kde bolo auto, nemal vyskoleneho technika ani podmienky na servisovanie elektrickych vozidiel, nemohli urobit nic viac, ako mi odporucit najblizsie servisy specializujuce sa aj na elektro vozidla. jeden bol v dunajskej a druhy v bratislave na vajnorskej. rovno mi aj povedali, ze od zakaznikov maju info, ze v dunajskej by mala byt kratsia cakacia doba.
volal som do dunajskej stredy - objednanie o cca 4-5 tyzdnov. technik mi povedal, ze ked to nie je vela pod min, tak asi mozem jazdit. ked mi vozidlo napise, ze okamzite opustite vozidlo, tak ho mam okamzite opustit. ked napise, ze odstavte vozidlo, tak ho mam odstavit a pridu si pre mna. a ked napise, ze mam zajst do servisu, tak mam prist k nim. manzelke nebolo viac treba a viac-menej bolo rozhodnute, ze budeme zhanat nove auto. predstava, ze byt mesiac bez auta alebo jazdit s dvoma malymi detmi s rizikom zastavenia vozidla, alebo nebodaj aj niecoho horsieho, bola neprijatelna.
vyskusal som sa ozvat aj do bratislavy - mali volny termin o cca 2 tyzdne. napojili auto na stroj, zistili, ze nie je ziaden unik chladiacej kvapaliny, doliali ju a vraj mozem jazdit dalej. na otazku, ze kde zmizla kvapalina, mi bolo povedane, ze sa roztiahli trubky. vraj je to bezne a deje sa to aj pri skodovkach. tato info nerozptylila moje obavy o technickom stave vozidla. na nemeckych forach som nasiel, ze dost casto sa straca na vw id vozidlach kvapalina cez vymennik tepla, tak predpokladam, ze to bude aj tento pripad.
v lete som sa zacal pozerat po vhodnom kandidatovi. vela jazdim kratke trasy po meste, sem-tam zopar jazd krizom-krazom po slovensku. predpokladam, ze v najblizsich rokoch bude pocet vyletov autom opat narastat. idealne by bolo, ak by sme vedeli na kratku vzdialenost zviezt aj mamu alebo svokrovcov, alebo aby sa dali dozadu vtesnat pripadne tri detske sedacky. cize mi vychadzalo nejake mpv/vacsie suv.
elektro som nechcel, phev by som sa principialne nebranil, ale nemam kde nabijat. v garazi by som teoreticky mohol, hoci chodil email, ze el. rozvody nie su na to stavane. to bol prvy dovod a druhy, ze 1kWh ma stoji v garazi 50 centov, cize ekonomicky to uz nevychadza nejako extra vyhodne. je moznost nabijat vozidlo na verejnej nabijacke, vzdusnou ciarou asi 300m od bydliska. cena za kwh by bola 40 centov, ale max. doba statia 12h (potom 3 eur/h). ked pridem po praci domov o pol stvrtej, tak o pol stvrtej rano sa mi nechce ist preparkovat. alebo druha moznost - vecer o osmej ist preparkovat vozidlo, co by sa mi tiez nechcelo pravidelne. takze by som bud vyuzival isty cas auto ako hev, alebo by som sa uz musel prisposobovat vozidlu ja. nakoniec som phev zamietol, jedine ak by malo velky dojazd na elektrinu (100+ km). idealna motorizacia mi vysla hev, ale nebola to podmienka.
zaujal ma vw multivan, ale nemal nejaku extra vhodnu motorizaciu a nezmestil by sa mi do garaze. to iste hyundai staria. nove santa fe sa mi staticky pacilo, ale pri mojom pouzivani problemovy motor, navyse nedokaze vychladit/zohriat interier na dialku a nefunguje dobre rusenie obmedzenia rychlosti. opel combo a derivaty nemali automat. lexus rx bol na velkostou interieru maly. ak by som mal vacsie deti, tak by som ho mal ako horuceho kandidata. tak som nakoniec skoncil pri toyote highlander executive, modelovy rok 23 - nejaka skladovka, ktora dlho stala na dvore s patricnou zlavou.
je to vybehovy model, vek a zameranie na us trh je na aute citit (v dobrom aj v zlom). priestorom som si oproti tarracu polepsil, treti rad sedadiel je pouzitelny na kratku vzdialenost. uz sa par dospelych ludi po meste zviezlo a nik sa zatial nestazoval. miesta na nohy je tam dostatocne oproti niektorym kratsim konkurentom, kde treti rad je tak maximalne pre deti.
rozmerovo je to uz velka krava, parkovat si uz netrufam na miestach, kde som este s i30-tkou parkoval, ale s tym som pocital. vozidlo sa da na dialku vyhriat/vychladit. primarne sa snazi cez baterku, ale zohrievanie kabiny prebieha zohriatim spalovacieho motora, co chvilu trva, a tak treba pred jazdou aspon 5 min skor zapnut auto. ak pri vypnuti bolo zapnute vyhrievanie sedadla alebo ohrievanie celneho skla (drotiky v celnom skle), tak sa zapnu spolu s nastartovanim aj na dialku.
z vybavy mi tam chybaju matrixove svetla, ktore highlander v europe nema, zial, musel som niekde urobit kompromis. co sa tyka asistencnych systemov, tak drzanie v jazdnom pruhu je slabsie ako v tarracu, prirovnal by som to k mojej starej i30-tke (pd). v ostrejsich zakrutach vypne riadenie a necha vas vyjst z cesty. pipanie vozidla pri prekroceni rychlosti mam vypnute, jedine na head-upe a na pristrojovke sa znacka max. povolenej rychlosti zmeni na cervenu po prekroceni o 0/5/10 km/h (moze sa nastavit). toto nastavenie plati aj po vypnuti a znova zapnuti motora. tempomat sa da ovladat len po 5km/h, neda sa po jednom km/h zvysovat/znizovat rychlost. navigacia v 98% zrusi prejdenim krizovatkou max. povolenu rychlost urcenu dopravnou znackou pred nou. velmi dobre funguju kamery okolo auta, da sa nastavit, ked rychlost vozidla klesne na cca 10km/h, tak sa zapne predna kamera, aby bolo vidno do krizovatky, alebo ako daleko je pred vami stojacie auta na cervenej
paci sa mi, ze sa automaticky prepina predna a zadna kamera podla zaradenej rychlosti {D, alebo R}, to tarraco nemalo. pri tejto cenovej hladine okrem chybajucich matrixov cloveka zamrzi napriklad aj osvetlenie interieru a zadnych smeroviek/cuvaciek ziarovkami.
podvozok je fajn, prijemny, plavny. citim sa komfortnejsie ako v tarracu a odrazu zistujem, ze tie slovenske cesty nie su az take zle. je citit ovela menej dier, ale tarraco bolo sportovejsie. highlander ma upokojujuci charakter, nemam vobec chut sa vrhat do zakrut. motor ma podobny vykon ako tarraco, ale nabeh je prijemnejsi, plynulejsi. tarraco vas koplo, highlander plynulo zrychluje a lepsie maskuje rychlost. s cvt prevodovkou nemam ziadne problemy, nevadi mi vysavacovy zvuk. nad cca 90-100 km/h je highlander citelne zivsi (pocitovo). do tychto rychlosti by som pocitovo povedal, ze porovnatelne, alebo tarraco lepsie.
spotreba sa mi tazko hodnoti. do skolky to mam 4kilometre, viem ist za 5.5 litra, ale aj za 10litrov. zalezi ako je nabita baterka, aka je teplota vonku... po meste sa vacsinou pohybujem v rozmedzi 6-8litrov, dialkove trasy som niekde medzi 7-8 litrami. zalezi aky je pomer dialnic a okresnych ciest. okresky jazdim okolo sest, dialnice okolo osem. jazdim max rychlost +10km/h tachometrovych. ak by som zvolnil na dialnici, tak sa to blizi niekde k sedmicke
pri preberani vozidla som si nevsimol dva nedostatky. prvy bol poskodenie oblozenia a-stlpika na strane spolujazdca, a na vodicovom sedadle velky vyrez pre tycky opierky hlavy. obe veci su na reklamacii a mal by som ist o tyzden na ich vymenu, ale uz mi 2x prelozili termin.
na vozidlo som dal celorocne pneumatiky michelin crossclimate 2. na juhu slovenska velmi zima nebyva a nechce sa mi stale riesit prezuvanie, kde uz teraz komplet prezutie stoji cca 80 eur. ci som urobil dobre, uvidim casom.
kedze servis, kde bolo auto, nemal vyskoleneho technika ani podmienky na servisovanie elektrickych vozidiel, nemohli urobit nic viac, ako mi odporucit najblizsie servisy specializujuce sa aj na elektro vozidla. jeden bol v dunajskej a druhy v bratislave na vajnorskej. rovno mi aj povedali, ze od zakaznikov maju info, ze v dunajskej by mala byt kratsia cakacia doba.
volal som do dunajskej stredy - objednanie o cca 4-5 tyzdnov. technik mi povedal, ze ked to nie je vela pod min, tak asi mozem jazdit. ked mi vozidlo napise, ze okamzite opustite vozidlo, tak ho mam okamzite opustit. ked napise, ze odstavte vozidlo, tak ho mam odstavit a pridu si pre mna. a ked napise, ze mam zajst do servisu, tak mam prist k nim. manzelke nebolo viac treba a viac-menej bolo rozhodnute, ze budeme zhanat nove auto. predstava, ze byt mesiac bez auta alebo jazdit s dvoma malymi detmi s rizikom zastavenia vozidla, alebo nebodaj aj niecoho horsieho, bola neprijatelna.
vyskusal som sa ozvat aj do bratislavy - mali volny termin o cca 2 tyzdne. napojili auto na stroj, zistili, ze nie je ziaden unik chladiacej kvapaliny, doliali ju a vraj mozem jazdit dalej. na otazku, ze kde zmizla kvapalina, mi bolo povedane, ze sa roztiahli trubky. vraj je to bezne a deje sa to aj pri skodovkach. tato info nerozptylila moje obavy o technickom stave vozidla. na nemeckych forach som nasiel, ze dost casto sa straca na vw id vozidlach kvapalina cez vymennik tepla, tak predpokladam, ze to bude aj tento pripad.
v lete som sa zacal pozerat po vhodnom kandidatovi. vela jazdim kratke trasy po meste, sem-tam zopar jazd krizom-krazom po slovensku. predpokladam, ze v najblizsich rokoch bude pocet vyletov autom opat narastat. idealne by bolo, ak by sme vedeli na kratku vzdialenost zviezt aj mamu alebo svokrovcov, alebo aby sa dali dozadu vtesnat pripadne tri detske sedacky. cize mi vychadzalo nejake mpv/vacsie suv.
elektro som nechcel, phev by som sa principialne nebranil, ale nemam kde nabijat. v garazi by som teoreticky mohol, hoci chodil email, ze el. rozvody nie su na to stavane. to bol prvy dovod a druhy, ze 1kWh ma stoji v garazi 50 centov, cize ekonomicky to uz nevychadza nejako extra vyhodne. je moznost nabijat vozidlo na verejnej nabijacke, vzdusnou ciarou asi 300m od bydliska. cena za kwh by bola 40 centov, ale max. doba statia 12h (potom 3 eur/h). ked pridem po praci domov o pol stvrtej, tak o pol stvrtej rano sa mi nechce ist preparkovat. alebo druha moznost - vecer o osmej ist preparkovat vozidlo, co by sa mi tiez nechcelo pravidelne. takze by som bud vyuzival isty cas auto ako hev, alebo by som sa uz musel prisposobovat vozidlu ja. nakoniec som phev zamietol, jedine ak by malo velky dojazd na elektrinu (100+ km). idealna motorizacia mi vysla hev, ale nebola to podmienka.
zaujal ma vw multivan, ale nemal nejaku extra vhodnu motorizaciu a nezmestil by sa mi do garaze. to iste hyundai staria. nove santa fe sa mi staticky pacilo, ale pri mojom pouzivani problemovy motor, navyse nedokaze vychladit/zohriat interier na dialku a nefunguje dobre rusenie obmedzenia rychlosti. opel combo a derivaty nemali automat. lexus rx bol na velkostou interieru maly. ak by som mal vacsie deti, tak by som ho mal ako horuceho kandidata. tak som nakoniec skoncil pri toyote highlander executive, modelovy rok 23 - nejaka skladovka, ktora dlho stala na dvore s patricnou zlavou.
je to vybehovy model, vek a zameranie na us trh je na aute citit (v dobrom aj v zlom). priestorom som si oproti tarracu polepsil, treti rad sedadiel je pouzitelny na kratku vzdialenost. uz sa par dospelych ludi po meste zviezlo a nik sa zatial nestazoval. miesta na nohy je tam dostatocne oproti niektorym kratsim konkurentom, kde treti rad je tak maximalne pre deti.
rozmerovo je to uz velka krava, parkovat si uz netrufam na miestach, kde som este s i30-tkou parkoval, ale s tym som pocital. vozidlo sa da na dialku vyhriat/vychladit. primarne sa snazi cez baterku, ale zohrievanie kabiny prebieha zohriatim spalovacieho motora, co chvilu trva, a tak treba pred jazdou aspon 5 min skor zapnut auto. ak pri vypnuti bolo zapnute vyhrievanie sedadla alebo ohrievanie celneho skla (drotiky v celnom skle), tak sa zapnu spolu s nastartovanim aj na dialku.
z vybavy mi tam chybaju matrixove svetla, ktore highlander v europe nema, zial, musel som niekde urobit kompromis. co sa tyka asistencnych systemov, tak drzanie v jazdnom pruhu je slabsie ako v tarracu, prirovnal by som to k mojej starej i30-tke (pd). v ostrejsich zakrutach vypne riadenie a necha vas vyjst z cesty. pipanie vozidla pri prekroceni rychlosti mam vypnute, jedine na head-upe a na pristrojovke sa znacka max. povolenej rychlosti zmeni na cervenu po prekroceni o 0/5/10 km/h (moze sa nastavit). toto nastavenie plati aj po vypnuti a znova zapnuti motora. tempomat sa da ovladat len po 5km/h, neda sa po jednom km/h zvysovat/znizovat rychlost. navigacia v 98% zrusi prejdenim krizovatkou max. povolenu rychlost urcenu dopravnou znackou pred nou. velmi dobre funguju kamery okolo auta, da sa nastavit, ked rychlost vozidla klesne na cca 10km/h, tak sa zapne predna kamera, aby bolo vidno do krizovatky, alebo ako daleko je pred vami stojacie auta na cervenej

podvozok je fajn, prijemny, plavny. citim sa komfortnejsie ako v tarracu a odrazu zistujem, ze tie slovenske cesty nie su az take zle. je citit ovela menej dier, ale tarraco bolo sportovejsie. highlander ma upokojujuci charakter, nemam vobec chut sa vrhat do zakrut. motor ma podobny vykon ako tarraco, ale nabeh je prijemnejsi, plynulejsi. tarraco vas koplo, highlander plynulo zrychluje a lepsie maskuje rychlost. s cvt prevodovkou nemam ziadne problemy, nevadi mi vysavacovy zvuk. nad cca 90-100 km/h je highlander citelne zivsi (pocitovo). do tychto rychlosti by som pocitovo povedal, ze porovnatelne, alebo tarraco lepsie.
spotreba sa mi tazko hodnoti. do skolky to mam 4kilometre, viem ist za 5.5 litra, ale aj za 10litrov. zalezi ako je nabita baterka, aka je teplota vonku... po meste sa vacsinou pohybujem v rozmedzi 6-8litrov, dialkove trasy som niekde medzi 7-8 litrami. zalezi aky je pomer dialnic a okresnych ciest. okresky jazdim okolo sest, dialnice okolo osem. jazdim max rychlost +10km/h tachometrovych. ak by som zvolnil na dialnici, tak sa to blizi niekde k sedmicke

pri preberani vozidla som si nevsimol dva nedostatky. prvy bol poskodenie oblozenia a-stlpika na strane spolujazdca, a na vodicovom sedadle velky vyrez pre tycky opierky hlavy. obe veci su na reklamacii a mal by som ist o tyzden na ich vymenu, ale uz mi 2x prelozili termin.
na vozidlo som dal celorocne pneumatiky michelin crossclimate 2. na juhu slovenska velmi zima nebyva a nechce sa mi stale riesit prezuvanie, kde uz teraz komplet prezutie stoji cca 80 eur. ci som urobil dobre, uvidim casom.
- Přílohy
-
- highlander01.jpg (165.31 KiB) Zobrazeno 397 x
-
- tarraco_highlander.jpg (50.93 KiB) Zobrazeno 397 x
-
- highlander_interier.jpg (57.35 KiB) Zobrazeno 397 x
-
- astlpik.jpg (212.33 KiB) Zobrazeno 397 x
-
- sedadlo.jpg (48.14 KiB) Zobrazeno 397 x
toyota highlander {xu70} 2.5 hybrid executive
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco {kn2} 1.4 ehybrid xcellence - predane
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
1/ veľa spokojných km prajem
2/ servis HEV/PHEV/BEV... narazil si na problém o ktorom sa až tak nepíše, ale je možno na SK ešte väčší ako chýbajúca infraštruktúra.... mám spoľahlivé info, o nemenovanej pôvodnej EU značke kde zákazník záručnú opravu (rsp. skôr zvolávaciu akciu) na výmenu palubnej nabíjačky BEV musel riešiť v HU. Na SK ho v každom servise "vypoklonkovali".. auto bolo totiž dovezené, nebolo zo SK distribúcie. Lakovača, mechanika ešte nájdeš a nejako zaplatíš... ale nájsť elektrikára s patričným vzdelaním a paragrafom na papieri aby mal aspoň kto HEV/PHEV/BEV deaktivovať a pripraviť na mechanické práce (nie to ešte niečo robiť na elektroinštalácii) je už väčší problém.
3/ sám si prišiel na to, že pokiaľ nemáš RD, FVE a wallbox, tak prevádzka BEV/PHEV nedáva zmysel...
4/ tie optické nedorobky čo reklamuješ.. idú bohužiaľ za toyotou ako takou... už samotné konštrukčné detaily v interiéroch im nikdy nešli, takže takto odfláknutej výstupnej kontrole sa ani nečudujem....
2/ servis HEV/PHEV/BEV... narazil si na problém o ktorom sa až tak nepíše, ale je možno na SK ešte väčší ako chýbajúca infraštruktúra.... mám spoľahlivé info, o nemenovanej pôvodnej EU značke kde zákazník záručnú opravu (rsp. skôr zvolávaciu akciu) na výmenu palubnej nabíjačky BEV musel riešiť v HU. Na SK ho v každom servise "vypoklonkovali".. auto bolo totiž dovezené, nebolo zo SK distribúcie. Lakovača, mechanika ešte nájdeš a nejako zaplatíš... ale nájsť elektrikára s patričným vzdelaním a paragrafom na papieri aby mal aspoň kto HEV/PHEV/BEV deaktivovať a pripraviť na mechanické práce (nie to ešte niečo robiť na elektroinštalácii) je už väčší problém.
3/ sám si prišiel na to, že pokiaľ nemáš RD, FVE a wallbox, tak prevádzka BEV/PHEV nedáva zmysel...
4/ tie optické nedorobky čo reklamuješ.. idú bohužiaľ za toyotou ako takou... už samotné konštrukčné detaily v interiéroch im nikdy nešli, takže takto odfláknutej výstupnej kontrole sa ani nečudujem....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Ahoj Jo-Ko mrzí ma tvoja skúsenosť.Dúfam,že si dobre predal.Aj vďaka tebe som PHEV vypustil z hlavy.Vrtalo mi v hlave prečo sú čerstve jazdenky tak lacné.Už mi je to celkom jasné.Z plánovaneho comba 1,6Pur Tech s Aisin automatom zišlo.P 508 des z vnútra. Citroen C5X tiež.P 3008 či Citroen C5 Aircsos ani zvonka.
Po Insi som volil menšie auto a do oka mi padla Cupra Formentor.V podstate Seat.
Nakoniec som zvolil čistú 1,5ku s automatom.
Zatiaľ prevládajú silne pozitivne pocity.Dúfam ,že s Higlanderom budeš spokojný.Držím palce a prejem ti úspečný rok 2025.


Zatiaľ prevládajú silne pozitivne pocity.Dúfam ,že s Higlanderom budeš spokojný.Držím palce a prejem ti úspečný rok 2025.

Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20441
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo: Přeji hodně radosti a spokojených kilometrů s Toyotou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek