Hyundai Coupe 2002 2,7i Sport V6
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Reklama
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět.zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Petr HC: ono to bude tim, ze ten samy motor Hyundai nabizi v jinem modelu naladeny prave na 139kW. Presne podrobnosti nevim.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Přesně jak píše hlobilp, zcela totožný motor se nyní (od roku 2006) nabízí se 139kW, úprava spočívala jen v jiném nastavení řídící jednotky. Je to originál tovární "úprava", takže teoreticky stačí stáhnout z nové jednotky data a nahrát je do staré a máš +16kW.Petr HC píše:Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět.zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Kolega, co hodnocení psal a měl 2,7 půjčený, je z Prahy. Jako služební má Santa Fe . Děsně líná mrcha , ale pohodlná.
Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Ja zo svojho laickeho pohladu by som to auto s motorom 2,7 V6 bral hned a ak sa to podari, tak aj vezmem. Ako citam, spotreba nemusi byt az tak vysoka pri normalnej jazde, co ma len utvrdzuje v tom, ze to mam vziat. Ma to kultivovane tvary a asi si ani neviem predstavit ohladne motoru, aby v tom aute bol napriklad motor 1,6i 76kW. Je to dost tazke auto na to, aby tento motor zvladal ten sportovy potencial, ktory toto auto ma.
Píšeš sportovní potenciál, ale myslíš sportovní design. Co se váhy týče ten V6 je ještě těžší než ten 2.0 - z čehož vyplývá ta nedotáčivost o které se tu už psalo.TSteinar píše:Ja zo svojho laickeho pohladu by som to auto s motorom 2,7 V6 bral hned a ak sa to podari, tak aj vezmem. Ako citam, spotreba nemusi byt az tak vysoka pri normalnej jazde, co ma len utvrdzuje v tom, ze to mam vziat. Ma to kultivovane tvary a asi si ani neviem predstavit ohladne motoru, aby v tom aute bol napriklad motor 1,6i 76kW. Je to dost tazke auto na to, aby tento motor zvladal ten sportovy potencial, ktory toto auto ma.
15% zvýšení výkonu u atmosferického motoru pouze chipem? Chtěl bych vidět ten graf a údaje z lambdyAirfan píše:Kolega, co hodnocení psal a měl 2,7 půjčený, je z Prahy. Jako služební má Santa Fe . Děsně líná mrcha , ale pohodlná.
Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
2.7 DOHC a 2.7 CVVT VIS jsou, podle mích informací, jiné motory.zdenek76 píše:Přesně jak píše hlobilp, zcela totožný motor se nyní (od roku 2006) nabízí se 139kW, úprava spočívala jen v jiném nastavení řídící jednotky. Je to originál tovární "úprava", takže teoreticky stačí stáhnout z nové jednotky data a nahrát je do staré a máš +16kW.Petr HC píše:Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět.zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Tak to sorry, to jsem netušil, každopádně úpravu 123 na 139 dělá oficiálně např. Hyundai Denso Švýcarsko nebo to pak dělá Hyundai Švédsko, takže na těch 139 jde bez problému vyladit i ten starší motor
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
tomu ani za mak neverim, pac to mi zrala 1.5 scoupo (veeelmi nudna jizda) co ma 975kg a i tomu bych nak neveril kdybych to tri roky nemelmuno píše:Vážne 5 litrov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS