Klakson

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

dneska jsem to naposled sám testnul :

zapojím starý klakson ke kostře a konektor (zelená, černá) a funguje

zapojím nový mimo auto (bez kostry) zelený jako "+" a ten černý jako "-" a funguje

přimontuji ten nový klakson ke kostře a zapojím zelený jako "+" a troubí stále; to stejné i s připojením černého jako "-"

stále nechápu na co je tam ten černý kabel, když "-" dělá kostra :!: :?:
Reklama
 

Sokyno

Příspěvek od Sokyno »

mas to prepolarizovane bud naschval od vyroby alebo sa v tom niekdo uz hrabal. Takze sprav to jednoducho zapoj tam oba kable a ten klakson proste uchyt nejakym plastovym drziakov alebo daj medzi drziak klaksonu gumu tak aby sa nedotykal kastle ani skrutky ktora uchycuje klakson ku kastli. a myslim ze to pojde. Riesili sme takyto problem na starej alfe inac to proste nepojde. :idea:
Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

asi to tak udělám
hodím tam nějakou podložku + jednu pod šroub...

bude to tak asi schválně - Lantru jsem kupoval novou a nikdo tam nic takového nedělal...
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

No dyt uz jsem ti to psal pred tim, ze to mas odizolovat od kostry a je po problemu ..
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Vita píše:No dyt uz jsem ti to psal pred tim, ze to mas odizolovat od kostry a je po problemu ..
Já taky ,tak ať Ti to troubí :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

Tak už troubí jak má :lol: 8) :idea:

Ale nakonec jsem to vyřešil jinak - a sám ! (je to vlastně i podle toho návodu od kámoše)
Koupil jsem spínací relé (4 vývody)

na jeden jsem dal kabel od klaksonu (+) a klakson ukostřil
na další šel spínací kabel od volantu (orig. zelený)
na další šel (-) kabel (orig. černý)
a na poslední výstup z relé jsem připojil (+) kabel přímo od baterky (přes zapouzdřenou pojistku 20A)
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

Je možné že spínáš tlačítkem minus pól.Plus tam máš stále a mínus máš na kostře a proto to houká pořád.
MRHrady
*
Příspěvky: 17
Registrován: 13 dub 2007, 14:51
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MRHrady »

antek píše:Je možné že spínáš tlačítkem minus pól.Plus tam máš stále a mínus máš na kostře a proto to houká pořád.
tak tak... kdyz sem si predelaval v accentovi stotropni svetlo a daval tam neony tak sem taky mel +12 na tvrdo a spinana byla kostra.
Octavia 1.8T 20V 110kW/150hp r99
před:
Accent 03 62kw zelená metaliza (šel do světa:-)
Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

jasně - tyhle auta jsou tak dělaný

ale než jsem se dobral této podoby zapojení, to byla doba :)
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

Hunter píše:jasně - tyhle auta jsou tak dělaný

ale než jsem se dobral této podoby zapojení, to byla doba :)
Záhada objasněna,problém vyřešen
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Elektronika“