Klakson
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
dneska jsem to naposled sám testnul :
zapojím starý klakson ke kostře a konektor (zelená, černá) a funguje
zapojím nový mimo auto (bez kostry) zelený jako "+" a ten černý jako "-" a funguje
přimontuji ten nový klakson ke kostře a zapojím zelený jako "+" a troubí stále; to stejné i s připojením černého jako "-"
stále nechápu na co je tam ten černý kabel, když "-" dělá kostra
zapojím starý klakson ke kostře a konektor (zelená, černá) a funguje
zapojím nový mimo auto (bez kostry) zelený jako "+" a ten černý jako "-" a funguje
přimontuji ten nový klakson ke kostře a zapojím zelený jako "+" a troubí stále; to stejné i s připojením černého jako "-"
stále nechápu na co je tam ten černý kabel, když "-" dělá kostra
- Reklama
mas to prepolarizovane bud naschval od vyroby alebo sa v tom niekdo uz hrabal. Takze sprav to jednoducho zapoj tam oba kable a ten klakson proste uchyt nejakym plastovym drziakov alebo daj medzi drziak klaksonu gumu tak aby sa nedotykal kastle ani skrutky ktora uchycuje klakson ku kastli. a myslim ze to pojde. Riesili sme takyto problem na starej alfe inac to proste nepojde.
Tak už troubí jak má
Ale nakonec jsem to vyřešil jinak - a sám ! (je to vlastně i podle toho návodu od kámoše)
Koupil jsem spínací relé (4 vývody)
na jeden jsem dal kabel od klaksonu (+) a klakson ukostřil
na další šel spínací kabel od volantu (orig. zelený)
na další šel (-) kabel (orig. černý)
a na poslední výstup z relé jsem připojil (+) kabel přímo od baterky (přes zapouzdřenou pojistku 20A)
Ale nakonec jsem to vyřešil jinak - a sám ! (je to vlastně i podle toho návodu od kámoše)
Koupil jsem spínací relé (4 vývody)
na jeden jsem dal kabel od klaksonu (+) a klakson ukostřil
na další šel spínací kabel od volantu (orig. zelený)
na další šel (-) kabel (orig. černý)
a na poslední výstup z relé jsem připojil (+) kabel přímo od baterky (přes zapouzdřenou pojistku 20A)
tak tak... kdyz sem si predelaval v accentovi stotropni svetlo a daval tam neony tak sem taky mel +12 na tvrdo a spinana byla kostra.antek píše:Je možné že spínáš tlačítkem minus pól.Plus tam máš stále a mínus máš na kostře a proto to houká pořád.
Octavia 1.8T 20V 110kW/150hp r99
před:
Accent 03 62kw zelená metaliza (šel do světa:-)
před:
Accent 03 62kw zelená metaliza (šel do světa:-)