Svíčky
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
tak tak...vzdalenost mezi elektrodama nastavuje vyrobce. to co mas v manualu je jenom informativni to te nemusi zajimat a jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost" !! pokles vykonu (hlavne pri vysokejch otackach) a zvyseni spoteby!! takze jestly nevis jak tam sou dlouho tak je vymen a "moc" na penezich nesetri. je to rozumne ulozena mena......
- Reklama
Bylo mysleno z poloviny jako sranda a z druhe pulky tak, ze pokud motor jede tak, jak ma, tak neni vymena svicek potrebna.vlastaFR píše: jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost"
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dnes poprvé vyndal svíčku u Tiburona,abych se podíval jaké koupit,protože se blíží 40000km a jejich doporučená výměna.Očekával jsem NGK,ale z výroby jsou namontovány Champion RC10YC4.Jezdí to skvěle.Tak teď se rozmýšlím mezi Champion x NGK x Brisk.Dost mě udivuje,že třeba Farmář má v Accentu 1,3 nebo Vipe v Getzu stejné svíčky(doporučené)jako já,do naprosto jiného motoru .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
to vodflakujou monteri ti tam meli urcite dat jiny (lepsi) a nekdo je stopil a dali ti tam co dali..Jinak tam skus koupit ty Iridium power (densa) treba budes mile prekvypenej. ( jo a ten tvuj autak pochazi z koree nebo to smoulej nekdy jinde?)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12 srp 2007, 11:13
- Bydliště: Boskovicko
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta-Coupe se dělá výhradně v Korei a tyhle Championky jsou origo první(tenhle typ + NGK BKR5ES11 jsou doporučené svíčky výrobcem).Jen mě udivilo,že absolutně jiné motory(se skoro polovičním obsahem a výkonem mají stejný typ svíček ).To mě zarazilo .
Jinak pro "značkaře"-na autosalonu)výstavě) v Brně,jsem po delším hovoru dostal od zástupce Brisku přepočítací(přiřazovací)CD.A k těmto typům svíček(i Champion,i NGK),vypadla jako rovnocenná náhrada,ta nejlevnější svíčka(řada)Brisku,označovaná jako SUPER(v ceně do 40Kč/ks).Takže,origo montované svíčky,i když zvučných jmen,URČITĚ žádný zázrak nejsou.A že by motor nejel stejně dobře na dobře zvolené Brisky,nevěřím. Zvlášť,když vidím,že stejné typy NGK a Champion se používají v 1,3l motorech .
Jiná kategorie jsou Iridiové Densa nebo LGS Brisky s otevř.jiskřištěm.....to už je téma na zkoušku,jak by to jelo a tam už rozdíly budou(k lepšímu,či horšímu).Ale tyhle původní svíčky jsou úplně obyčejné(i když značkové,hlavně cenou ).Doporučené obyčejné NGK tady prodávají za 120Kč/ks,takže to jde.Tyhle origo Championky nevím za kolik.Spíše mě láká zkusit Brisky(extra - 2 elektrody),abych si ověřil,že to bezproblému pojede. Mimochodem,v servisní knížce mám výměnu svíček po 40000km a na webu Champion je jejich interval výměny 20000 mil-což je +-32 000km.Tak mě to nějak nesedí .Proto mám pokušení koupit více sad,více značek a vyzkoušet rozdíl v jízdě. Nutno závěrem dodat,že s těmito původními Championkami,nebyl nikdy nejmenší problém a motor šlape jako hodinky.
Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Jinak pro "značkaře"-na autosalonu)výstavě) v Brně,jsem po delším hovoru dostal od zástupce Brisku přepočítací(přiřazovací)CD.A k těmto typům svíček(i Champion,i NGK),vypadla jako rovnocenná náhrada,ta nejlevnější svíčka(řada)Brisku,označovaná jako SUPER(v ceně do 40Kč/ks).Takže,origo montované svíčky,i když zvučných jmen,URČITĚ žádný zázrak nejsou.A že by motor nejel stejně dobře na dobře zvolené Brisky,nevěřím. Zvlášť,když vidím,že stejné typy NGK a Champion se používají v 1,3l motorech .
Jiná kategorie jsou Iridiové Densa nebo LGS Brisky s otevř.jiskřištěm.....to už je téma na zkoušku,jak by to jelo a tam už rozdíly budou(k lepšímu,či horšímu).Ale tyhle původní svíčky jsou úplně obyčejné(i když značkové,hlavně cenou ).Doporučené obyčejné NGK tady prodávají za 120Kč/ks,takže to jde.Tyhle origo Championky nevím za kolik.Spíše mě láká zkusit Brisky(extra - 2 elektrody),abych si ověřil,že to bezproblému pojede. Mimochodem,v servisní knížce mám výměnu svíček po 40000km a na webu Champion je jejich interval výměny 20000 mil-což je +-32 000km.Tak mě to nějak nesedí .Proto mám pokušení koupit více sad,více značek a vyzkoušet rozdíl v jízdě. Nutno závěrem dodat,že s těmito původními Championkami,nebyl nikdy nejmenší problém a motor šlape jako hodinky.
Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Jestli chces davat do jedny rady svicky BRISK s CHAMPIONEM - NGK, tak si misto kvalitni veze kup chrastiko zn. SANYMO na trzisti. Hudbu uslysis z obou Spousta mechaniku me odrazovala od Brisku uz v dobe kdyz jsem mel kdysi Favorita, takovy odpadly jiskriste do valce je docela dobrodruzne Osobne pouzivam ctyrbodove Bosch v cene 100,-/ks a naprosta spokojenost uz pul roku, auto startuje na skytnuti.
Hyundai už nemám, ale za to to tu mám rád, vždycky jsem tu našel radu
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Jojo.. měl sem je a prodal sem je, páč to s nima jelo hůř, než se sériovejma NGKčkama.... ALE... při pozdějším zkoumání jsem přišel na to, že zřejmě u těch Denso svíček sem zvolil špatnej typ se špatným odtrhem.. páč ty doporučený NGK maj jinej.. takže nemůžu soudně říct, že ty Densa jsou špatný.. dkovaď nevyzkoušim se správnym odtrhem.. a to neudělám, páč dva litry za svíčky se mi už dávat nechceBorek píše:......Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ja je asi casem taky vymenim a za NGK, to jsou opravdu ty nejlepsi svicky, zkousel jsem na scoupu BOSCH-4bodovy a 2x jsem je vyhodil po dobu asi roku a pul pritom s NGK nebyl problem!
navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite
navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS