Svíčky

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

tak tak...vzdalenost mezi elektrodama nastavuje vyrobce. to co mas v manualu je jenom informativni to te nemusi zajimat a jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost" !! pokles vykonu (hlavne pri vysokejch otackach) a zvyseni spoteby!! takze jestly nevis jak tam sou dlouho tak je vymen a "moc" na penezich nesetri. je to rozumne ulozena mena......
Reklama
 

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1022
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

vlastaFR píše: jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost"
Bylo mysleno z poloviny jako sranda a z druhe pulky tak, ze pokud motor jede tak, jak ma, tak neni vymena svicek potrebna.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

tak sorry..sem to asi nepochopil
Uživatelský avatar
MarekGT
*
Příspěvky: 44
Registrován: 25 dub 2006, 17:54
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od MarekGT »

pindras píše:nemuzu najit ten obrazek, co se tady nekde vyskytoval, kterej znazornuje jakou vzdalenot maji mit u svicky ty casti mezi kterymi lita jiskra. (opravdu technicky na vysi jsem to popsal:))

Popsal jsi to správně :D té vzdálenosti se říká "odtrh" :wink:
Lantra 1.8 16v GT - 94kW r.v. 1996
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Tak jsem dnes poprvé vyndal svíčku u Tiburona,abych se podíval jaké koupit,protože se blíží 40000km a jejich doporučená výměna.Očekával jsem NGK,ale z výroby jsou namontovány Champion RC10YC4.Jezdí to skvěle.Tak teď se rozmýšlím mezi Champion x NGK x Brisk.Dost mě udivuje,že třeba Farmář má v Accentu 1,3 nebo Vipe v Getzu stejné svíčky(doporučené)jako já,do naprosto jiného motoru :shock: .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

to vodflakujou monteri ti tam meli urcite dat jiny (lepsi) a nekdo je stopil :D a dali ti tam co dali..Jinak tam skus koupit ty Iridium power (densa) treba budes mile prekvypenej. ( jo a ten tvuj autak pochazi z koree nebo to smoulej nekdy jinde?)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

Určitě tam dej DENSO, nebo NGK a určitě ne BRISK !!! To je tak do Fabie :twisted:
fany
Příspěvky: 8
Registrován: 05 zář 2007, 20:24
Bydliště: Jílové u Děčína

Příspěvek od fany »

No ja osobně tam mám Brisk LGS.Davaj se i do Lamba jelikož je brisk víhradním do davatelem.Původně tam byli NGK tak ty letěli do popelnice a hned to bylo znát lepší odezva na sešlápnutí plynu a spotřeba šla dolu.
tomikajerry
*
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2007, 11:13
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od tomikajerry »

Rozhodně bych šel do DENSA nebo Champion, NGK jsou zbitečně drahy a ta kvalita je taky nic moc! Nikdy BRISK - nedal bych ji ani do 120!!
Jo, Iridium jsou dobry, ale myslím že už taky nebude v tom velkej rozdíl, spíše že vydrží víc.
Lantra kombi 1.6 DOHC 16V, 84kW, G4GR r.v.:96
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Vlasta-Coupe se dělá výhradně v Korei a tyhle Championky jsou origo první(tenhle typ + NGK BKR5ES11 jsou doporučené svíčky výrobcem).Jen mě udivilo,že absolutně jiné motory(se skoro polovičním obsahem a výkonem mají stejný typ svíček :shock: ).To mě zarazilo :roll: .
Jinak pro "značkaře"-na autosalonu)výstavě) v Brně,jsem po delším hovoru dostal od zástupce Brisku přepočítací(přiřazovací)CD.A k těmto typům svíček(i Champion,i NGK),vypadla jako rovnocenná náhrada,ta nejlevnější svíčka(řada)Brisku,označovaná jako SUPER(v ceně do 40Kč/ks).Takže,origo montované svíčky,i když zvučných jmen,URČITĚ žádný zázrak nejsou.A že by motor nejel stejně dobře na dobře zvolené Brisky,nevěřím. :wink: Zvlášť,když vidím,že stejné typy NGK a Champion se používají v 1,3l motorech :roll: .
Jiná kategorie jsou Iridiové Densa nebo LGS Brisky s otevř.jiskřištěm.....to už je téma na zkoušku,jak by to jelo a tam už rozdíly budou(k lepšímu,či horšímu).Ale tyhle původní svíčky jsou úplně obyčejné(i když značkové,hlavně cenou :lol: ).Doporučené obyčejné NGK tady prodávají za 120Kč/ks,takže to jde.Tyhle origo Championky nevím za kolik.Spíše mě láká zkusit Brisky(extra - 2 elektrody),abych si ověřil,že to bezproblému pojede. :wink: Mimochodem,v servisní knížce mám výměnu svíček po 40000km a na webu Champion je jejich interval výměny 20000 mil-což je +-32 000km.Tak mě to nějak nesedí :? .Proto mám pokušení koupit více sad,více značek a vyzkoušet rozdíl v jízdě. :oops: Nutno závěrem dodat,že s těmito původními Championkami,nebyl nikdy nejmenší problém a motor šlape jako hodinky. :wink:
Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Michal.Orlova
**
Příspěvky: 119
Registrován: 03 lis 2005, 13:38

Příspěvek od Michal.Orlova »

že tu nikdo nezmínil ty čtyřbodové BOSCHky...
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
Uživatelský avatar
TomXP
**
Příspěvky: 140
Registrován: 12 úno 2007, 07:48
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomXP »

Jestli chces davat do jedny rady svicky BRISK s CHAMPIONEM - NGK, tak si misto kvalitni veze kup chrastiko zn. SANYMO na trzisti. Hudbu uslysis z obou :wink: Spousta mechaniku me odrazovala od Brisku uz v dobe kdyz jsem mel kdysi Favorita, takovy odpadly jiskriste do valce je docela dobrodruzne 8) Osobne pouzivam ctyrbodove Bosch v cene 100,-/ks a naprosta spokojenost uz pul roku, auto startuje na skytnuti.
Hyundai už nemám, ale za to to tu mám rád, vždycky jsem tu našel radu :-)
Uživatelský avatar
TomXP
**
Příspěvky: 140
Registrován: 12 úno 2007, 07:48
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomXP »

Michal.Orlova píše:že tu nikdo nezmínil ty čtyřbodové BOSCHky...
Takova dalka a stejny myslenky :lol:
Hyundai už nemám, ale za to to tu mám rád, vždycky jsem tu našel radu :-)
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Borek píše:......Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Jojo.. měl sem je a prodal sem je, páč to s nima jelo hůř, než se sériovejma NGKčkama.... ALE... při pozdějším zkoumání jsem přišel na to, že zřejmě u těch Denso svíček sem zvolil špatnej typ se špatným odtrhem.. páč ty doporučený NGK maj jinej.. takže nemůžu soudně říct, že ty Densa jsou špatný.. dkovaď nevyzkoušim se správnym odtrhem.. a to neudělám, páč dva litry za svíčky se mi už dávat nechce :D
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

ja je asi casem taky vymenim a za NGK, to jsou opravdu ty nejlepsi svicky, zkousel jsem na scoupu BOSCH-4bodovy a 2x jsem je vyhodil po dobu asi roku a pul pritom s NGK nebyl problem!

navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite :wink:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“