Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Já ho zítra schválně odpojím jestli mi naskočí motor,ale to slyším poprvé,že by toto čidlo mělo funkci na startování!!!draceq píše:DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
No, taky se mi to nezdá, možná jen potřebuje při startování otevřít a zavřít přední kapotuivan píše:Já ho zítra schválně odpojím jestli mi naskočí motor,ale to slyším poprvé,že by toto čidlo mělo funkci na startování!!!draceq píše:DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Tak jsem ho dneska odpojil a motor naskočil,tudíž nemá na to vliv!!ivan píše:Já ho zítra schválně odpojím jestli mi naskočí motor,ale to slyším poprvé,že by toto čidlo mělo funkci na startování!!!draceq píše:DodoZV:
Zatím startuje v pohodě. Dvakrát mi nechtěl chytnout, otevřel jsem kapotu, ťuknul do čidla oleje a naskočil napoprvé. Musím sjet na diagnostiku a kontrolu čidel, ať vím, co a jak. Ale kurňa nevím kdy
Spíše bych to viděl na alternátor,pokud jsi tam dal dobře nabitou autobaterii a auto jelo či startovalo normálně a stejná závada se opět ukazuje,bych to viděl na nedostatečné dobíjeníjamesbond-007 píše:Mám Accenta 1,5 r.v. 1996 a občas se mi stává, že prostě nenastartuje... Ale o tom už jste tu psali. Jaká je tedy závěrečná diagnóza? Bylo vadné čidlo? Drát k čidlu? Bylo to používáním mobilu?
Já mám tušení, jako bych "neměl benzín". Nejdříve jsem si myslel, že je to palivem, ale toho se nepotvrdilo. Pak jsem si myslel, že je to ucpaným palivovým filterm - to se taky nepotvrdilo. Vyměnil jsem svíčky, taky žádný vliv. Vyměnil jsem autobaterii a ejhle! Start bez problémů!!! Ale po krátké době se to zase začalo opakovat. Mám tucho, že mám větší spotřebu proudu než je výroba alternátorem. Pomáhá to, že když odpojím na den baterku, tak druhý den nastartuju. Mám podezření na "příliš vysoký zbytkový proud". Zkoušel někdo z vás tuto diagnózu? Jen doplním, že na testu v servivu nebyl problém... Možná odchází alternátor, kde byl před rokem vyměněn regulátor (2500 CZK). ˇKdyž jsem jezdíval každý den do a z práce 30 + 30 km, tak jsem problém míval opravdu zřídka - jezdil jsem rychle a asi se dobíjelo. Těď jezdím jen krátce 2x týdně a je to dost naprd - spolehlivost startu je menší. Když už nastartuju, tak to trvá dost dlouho a vyšťavuje to baterku... Když po 10 km vypnu motor, mám malou šanci, že nastartuju...
Prosím o radu, co by ještě mohlo být špatně. Díky.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |