i30 Nafta tece do oleje
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: i30 Nafta tece do oleje
A kdes vzal u Accenta filtr pevnych castic?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: i30 Nafta tece do oleje
Máme v rodině dvě auta Hyundai. Jedno je i 30 1.6 CRDi, druhé je Accent 1.5 CRDi.
Proč jsem napsal, co jsem napsal, nevím. Každopádně to, co jsem napsal, se týká i 30, ne Accenta. Ten, ( aspoň ten můj ), DPF pochopitelně nemá.
Takže se omlouvám všem, které jsem nedopatřením uvedl v omyl, a zdravím Harcama.
Prostě už jsem asi starej. A blbej ...
Proč jsem napsal, co jsem napsal, nevím. Každopádně to, co jsem napsal, se týká i 30, ne Accenta. Ten, ( aspoň ten můj ), DPF pochopitelně nemá.
Takže se omlouvám všem, které jsem nedopatřením uvedl v omyl, a zdravím Harcama.
Prostě už jsem asi starej. A blbej ...
Re: i30 Nafta tece do oleje
Správně má být : zdravím Hardcama ...
Re: i30 Nafta tece do oleje
Uz jsem se lekl, ze to tam davali
taky zdraviiiim
taky zdraviiiim
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i30 Nafta tece do oleje
Neviděl bych to tak černě, za 30km na dálnici se musí regenerace dokončit. Spíše bych hledal chybu někde okolo vstřiků, popř. čidel před a za DPF. Ucpaný DPF je jenom důsledek něčeho nefunkčního okolo. Teda pokud jestli nemáš najeto 300 000km, aby byl už načatý filtr. Tohle není PD-čko, aby to nezvládlo regenerovat na 30km.
Začal bych asi zjištěním SW a zajel do autor. servisu nahrát nejnovější dostupnou verzi, kdyby nepomohlo, tak pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu rozumí. V Čechách např. tady: http://www.dp-race.com/. Gumičky na vstřikách je nesmysl.
Začal bych asi zjištěním SW a zajel do autor. servisu nahrát nejnovější dostupnou verzi, kdyby nepomohlo, tak pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu rozumí. V Čechách např. tady: http://www.dp-race.com/. Gumičky na vstřikách je nesmysl.
Re: i30 Nafta tece do oleje
začni s tím, že zjistíš jak se to skutečně regenruje, NA to poslouží i nejlevnější OBDII adaptér a třeba aplikace Torque abys viděl teplotu spalin. Spalování při regeneraci vytáhne teplotu kolem 600°. Pokud zjistíš, že ta regenerace trvá abnormálně dlouho, třeba víc jak 30minut není to dobře. Pokud bys nedokoinčoval regenerace, tak samozřejmě se bude auto znova snažit při vhodných podmíánkách opět regenerovat a pak se ten olej ředí rychle.
Každopádně, pokud se regenerace dokončují normálně, ale jsou spouštěné moc často tak je nutné hledat příčinu, proč to tak je. Problém bude ve velké kouřivosti - U starších dízlů to z pravidla dělají tři součástky - špatné vstřiky, špatné turbo, špatná EGR ventil. Případně kombinace všech, které způsobí moc vysokou kouřivost a zaplní to filtr rychle. Vstřiky pokud špatně rozprašují, obvykle neuzavírají včas a dávkují nafty moc, auto pak víc kouří a filtr regeneruje častěji. Pokud není DPF prasklý, což by jednotka při diferenčních tlacích poznala tak bych šel tímhle směrem, přirozeně funkce EGR a pak oveřit stav turbodmychadla.
Stejně tak může být vada na čidle měřící tlak před a za DPF a může to regeneraci spouštět moc často.
Každopádně, pokud se regenerace dokončují normálně, ale jsou spouštěné moc často tak je nutné hledat příčinu, proč to tak je. Problém bude ve velké kouřivosti - U starších dízlů to z pravidla dělají tři součástky - špatné vstřiky, špatné turbo, špatná EGR ventil. Případně kombinace všech, které způsobí moc vysokou kouřivost a zaplní to filtr rychle. Vstřiky pokud špatně rozprašují, obvykle neuzavírají včas a dávkují nafty moc, auto pak víc kouří a filtr regeneruje častěji. Pokud není DPF prasklý, což by jednotka při diferenčních tlacích poznala tak bych šel tímhle směrem, přirozeně funkce EGR a pak oveřit stav turbodmychadla.
Stejně tak může být vada na čidle měřící tlak před a za DPF a může to regeneraci spouštět moc často.
Re: i30 Nafta tece do oleje
Tak jsme koukali na dpf a vede do nej nejaka hadicka z nějakého ventilu a ta je praskla nevite nekdo co by to mohlo byt? A ještě sem vyfotil prirubu na dpf ta se mi zda taky divna
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Re: i30 Nafta tece do oleje
Fotky zde:
- Přílohy
-
- Hadicka
- 20180223_123516-800x800.jpg (101.17 KiB) Zobrazeno 3134 x
-
- Priruba
- IMG-20180223-WA0003-600x1069-800x800.jpg (117.87 KiB) Zobrazeno 3134 x
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 Nafta tece do oleje
Žeby hadice na přívod nafty do DPF? Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 Nafta tece do oleje
Neprijde mi ze by to auto dostalo jebu... vypada to necim oblity.. je mozne ze to je treba ta chemie kdyz ten dpf vyndavali a cistili?Axel.Foley píše:Žeby hadice na přívod nafty do DPF? Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Re: i30 Nafta tece do oleje
Axel.Foley píše:Žeby hadice na přívod nafty do DPF? Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Přívod nafty to nebyl
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Re: i30 Nafta tece do oleje
Nafta do DPF neteče. Ta se tam dostane povstřikem.Axel.Foley píše:Žeby hadice na přívod nafty do DPF? Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Jestli ta hadička nebude nějaký snímač diferenčního tlaku, ale to hádám.
Re: i30 Nafta tece do oleje
A3 má vyšší HTTS - je to nějak větší střihová odolnost za vysokých teplot.
Viscosity
at high temp. &
high shear rate
Viscosity
at high temp. &
high shear rate
Re: i30 Nafta tece do oleje
Na mojom tdi regeneráciu na voľnobehu poznám podla zvýšených otáčok - ma cca 1000 ot. Na ceste nijako a na diaľnici podla zvýšenej okamžitej spotreby.
Regenerácia sa začína po zahriatí motora, cca 20 km a trvá cca 20 km.
Neviem, ako to ma hyundai, ale menej to nebude.
Ak teda jazdis 30 km po diaľnici, na bezne regenerácie to stačiť nebude.
S autom hneď do servisu, aby overili dpf.
Dpf sa čistiť len tak nedá - je dost možné, ze ti ho pri tom akože čistení zničili.
A nedoplatis sa..
V servise ti povedia stav a cez diagnostiku ho vypália.
No a potom hneď vymeniť ten spraseny olej a jazdiť dlhé trasy, alebo overiť si ako sa správa pri regeneráciu a tieto neporušovať..
Regenerácia sa začína po zahriatí motora, cca 20 km a trvá cca 20 km.
Neviem, ako to ma hyundai, ale menej to nebude.
Ak teda jazdis 30 km po diaľnici, na bezne regenerácie to stačiť nebude.
S autom hneď do servisu, aby overili dpf.
Dpf sa čistiť len tak nedá - je dost možné, ze ti ho pri tom akože čistení zničili.
A nedoplatis sa..
V servise ti povedia stav a cez diagnostiku ho vypália.
No a potom hneď vymeniť ten spraseny olej a jazdiť dlhé trasy, alebo overiť si ako sa správa pri regeneráciu a tieto neporušovať..
ix20, 1,4b, 2013