i30 Nafta tece do oleje

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od Hardcam »

A kdes vzal u Accenta filtr pevnych castic? :lol: :lol: :lol:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Georges
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od Georges »

Máme v rodině dvě auta Hyundai. Jedno je i 30 1.6 CRDi, druhé je Accent 1.5 CRDi.
Proč jsem napsal, co jsem napsal, nevím. Každopádně to, co jsem napsal, se týká i 30, ne Accenta. Ten, ( aspoň ten můj ), DPF pochopitelně nemá.
Takže se omlouvám všem, které jsem nedopatřením uvedl v omyl, a zdravím Harcama.
Prostě už jsem asi starej. A blbej ...
Georges
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od Georges »

Správně má být : zdravím Hardcama ...
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od Hardcam »

Uz jsem se lekl, ze to tam davali :lol:

taky zdraviiiim :)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od tempest »

Neviděl bych to tak černě, za 30km na dálnici se musí regenerace dokončit. Spíše bych hledal chybu někde okolo vstřiků, popř. čidel před a za DPF. Ucpaný DPF je jenom důsledek něčeho nefunkčního okolo. Teda pokud jestli nemáš najeto 300 000km, aby byl už načatý filtr. Tohle není PD-čko, aby to nezvládlo regenerovat na 30km.
Začal bych asi zjištěním SW a zajel do autor. servisu nahrát nejnovější dostupnou verzi, kdyby nepomohlo, tak pořádnou diagnostikou u někoho, kdo tomu rozumí. V Čechách např. tady: http://www.dp-race.com/. Gumičky na vstřikách je nesmysl.
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od only_one »

začni s tím, že zjistíš jak se to skutečně regenruje, NA to poslouží i nejlevnější OBDII adaptér a třeba aplikace Torque abys viděl teplotu spalin. Spalování při regeneraci vytáhne teplotu kolem 600°. Pokud zjistíš, že ta regenerace trvá abnormálně dlouho, třeba víc jak 30minut není to dobře. Pokud bys nedokoinčoval regenerace, tak samozřejmě se bude auto znova snažit při vhodných podmíánkách opět regenerovat a pak se ten olej ředí rychle.
Každopádně, pokud se regenerace dokončují normálně, ale jsou spouštěné moc často tak je nutné hledat příčinu, proč to tak je. Problém bude ve velké kouřivosti - U starších dízlů to z pravidla dělají tři součástky - špatné vstřiky, špatné turbo, špatná EGR ventil. Případně kombinace všech, které způsobí moc vysokou kouřivost a zaplní to filtr rychle. Vstřiky pokud špatně rozprašují, obvykle neuzavírají včas a dávkují nafty moc, auto pak víc kouří a filtr regeneruje častěji. Pokud není DPF prasklý, což by jednotka při diferenčních tlacích poznala tak bych šel tímhle směrem, přirozeně funkce EGR a pak oveřit stav turbodmychadla.

Stejně tak může být vada na čidle měřící tlak před a za DPF a může to regeneraci spouštět moc často.
mikaccz
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 led 2018, 15:32
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od mikaccz »

Tak jsme koukali na dpf a vede do nej nejaka hadicka z nějakého ventilu a ta je praskla nevite nekdo co by to mohlo byt? A ještě sem vyfotil prirubu na dpf ta se mi zda taky divna
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
mikaccz
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 led 2018, 15:32
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od mikaccz »

Fotky zde:
Přílohy
Hadicka
Hadicka
20180223_123516-800x800.jpg (101.17 KiB) Zobrazeno 3133 x
Priruba
Priruba
IMG-20180223-WA0003-600x1069-800x800.jpg (117.87 KiB) Zobrazeno 3133 x
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od Axel.Foley »

Žeby hadice na přívod nafty do DPF? :-k Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
mikaccz
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 led 2018, 15:32
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od mikaccz »

Axel.Foley píše:Žeby hadice na přívod nafty do DPF? :-k Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Neprijde mi ze by to auto dostalo jebu... vypada to necim oblity.. je mozne ze to je treba ta chemie kdyz ten dpf vyndavali a cistili?
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
mikaccz
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 led 2018, 15:32
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od mikaccz »

Axel.Foley píše:Žeby hadice na přívod nafty do DPF? :-k Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?

Přívod nafty to nebyl
Hyundai Tucson 2016 2.0 CRDi 100kw, 4WD
Hyundai i30 1.6 crdi 2011
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od tempest »

Axel.Foley píše:Žeby hadice na přívod nafty do DPF? :-k Příruba vypadá jak nabouraná. Nepřejel si někde přes obrubník, kanál, cokoliv?
Nafta do DPF neteče. Ta se tam dostane povstřikem.
Jestli ta hadička nebude nějaký snímač diferenčního tlaku, ale to hádám.
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od tempest »

A3 má vyšší HTTS - je to nějak větší střihová odolnost za vysokých teplot.

Viscosity
at high temp. &
high shear rate
PALI-PALI
**
Příspěvky: 191
Registrován: 09 říj 2013, 17:27

Re: i30 Nafta tece do oleje

Příspěvek od PALI-PALI »

Na mojom tdi regeneráciu na voľnobehu poznám podla zvýšených otáčok - ma cca 1000 ot. Na ceste nijako a na diaľnici podla zvýšenej okamžitej spotreby.

Regenerácia sa začína po zahriatí motora, cca 20 km a trvá cca 20 km.

Neviem, ako to ma hyundai, ale menej to nebude.

Ak teda jazdis 30 km po diaľnici, na bezne regenerácie to stačiť nebude.

S autom hneď do servisu, aby overili dpf.
Dpf sa čistiť len tak nedá - je dost možné, ze ti ho pri tom akože čistení zničili.
A nedoplatis sa..

V servise ti povedia stav a cez diagnostiku ho vypália.

No a potom hneď vymeniť ten spraseny olej a jazdiť dlhé trasy, alebo overiť si ako sa správa pri regeneráciu a tieto neporušovať..
ix20, 1,4b, 2013
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“